Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Nieuws

Mededelingen

Nieuws Nieuwsberichten over digitale TV en Radio en zenderwijzigingen bij Ziggo

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 14 oktober 2009, 16:01
bugmenot's schermafbeelding
bugmenot bugmenot is offline
Banned User

Standaard Extra zenderpakket op verschillende TV's?

Thuis zijn we van plan om Eredivisie live te nemen, alleen er is een ding wat me zorgen baart.
Bij mijn vriendin thuis hebben ze nu twee maanden gratis Eerdivisie Live van de Albert Heijn, alleen daar kunnen ze dat slechts op één TV ontvangen. (Er werd bij het aanmelden expliciet gevraagd op welke smartcard ze het wouden hebben.)

Mijn vraag is dus eigenlijk, wanneer wij straks eredivisie live zouden hebben, zou dat dan op alle TV's in huis te ontvangen zijn, of is het dan slechts op een TV te zien, net als wanneer je van de AH aanbieding gebruik maakt?
Oud 14 oktober 2009, 16:12
Barbarian's schermafbeelding
Barbarian Barbarian is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in één plus|Cisco EPC 3928
DTV: SMiT CI+ CAM (Samsung UE40F5700A)|Samsung SMT-C7140|Cisco 8485DVB|Humax IR-FOX C| TV Extra
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bugmenot Bekijk bericht
Thuis zijn we van plan om Eredivisie live te nemen, alleen er is een ding wat me zorgen baart.
Bij mijn vriendin thuis hebben ze nu twee maanden gratis Eerdivisie Live van de Albert Heijn, alleen daar kunnen ze dat slechts op één TV ontvangen. (Er werd bij het aanmelden expliciet gevraagd op welke smartcard ze het wouden hebben.)

Mijn vraag is dus eigenlijk, wanneer wij straks eredivisie live zouden hebben, zou dat dan op alle TV's in huis te ontvangen zijn, of is het dan slechts op een TV te zien, net als wanneer je van de AH aanbieding gebruik maakt?
Als het goed is wordt het op alle smartcards geactiveerd. ( Indien je meerdere smartcards/decoders hebt natuurlijk). En maximaal 3 smartcards per abonnee .

Bä®bä®îäñ
Oud 14 oktober 2009, 18:18
Banned User

Standaard

Hoi,

dank voor je reactie.

Echter na enig zoeken stuit ik op internet op meer van dit soort verhalen, waarbij niemand een zeker antwoord heeft of dit het geval is.
http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=18375

Is er misschien iemand die Eredivisie live heeft, en met zekerheid kan bevestigen of dit het geval is, ook voor dit pakket..?
Oud 14 oktober 2009, 18:20
GolfTouch's schermafbeelding
GolfTouch GolfTouch is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect&Play Max | Modem: Technicolor | Router: TP-link C9 | Switch: D-Link DGS-1016D & 2x 1008D
DTV: CI+ 1.3 Interactief UE55HU7500L | 2x Humax 5050 & IR-FOX | 2x Horizon Box | Anysee E30TC+
Standaard

Citaat:
Dat 1 smartcardnummer doorgegeven moest worden bij aanmelding was bij de actie van Eredivisie Live (EL) zelf ook. Op die smartcard werd destijds ook EL geactiveerd.
Vervolgens moet je even contact opnemen met Ziggo via telefoon, contactformulier of thuishelp. Zij activeren vervolgens EL op je andere smartcard(s).

EDIT ivm nieuwe post:
Citaat:
Is er misschien iemand die Eredivisie live heeft, en met zekerheid kan bevestigen of dit het geval is, ook voor dit pakket..?
Ik heb Eredivisie Live zelf ook. Zie mijn bovenstaande reactie.
Oud 14 oktober 2009, 20:25
Barbarian's schermafbeelding
Barbarian Barbarian is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in één plus|Cisco EPC 3928
DTV: SMiT CI+ CAM (Samsung UE40F5700A)|Samsung SMT-C7140|Cisco 8485DVB|Humax IR-FOX C| TV Extra
Standaard

Thnx voor de aanvulling GolfTouch

Bä®bä®îäñ
Oud 15 oktober 2009, 10:33
Banned User

Standaard

Dank u beiden voor de reactie en het inzicht!
Oud 15 oktober 2009, 10:44
julius's schermafbeelding
julius julius is offline
Senior Member

DTV: Cisco I-TV ontvanger
Standaard

Ik heb e-live vanaf de start van de competitie (eerste 2 maand gratis) en kan dit op alle 3 de smartcards ontvangen.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Nieuws

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten