Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - Algemeen

Mededelingen

Digitale TV - Algemeen Algemene vragen en opmerkingen over digitale TV van Ziggo welke niet in de overige forums thuis horen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 14 oktober 2009, 12:11   #1
whats85
Member

whats85's schermafbeelding
Standaard Extra smartcard activeren

Ik wil een extra smartcard registeren zodat het totaalpakket op 2 kaarten komt te staan. 1 voor de woonkamer, 1 voor de slaapkamer. Nu kan ik dat via mijn ziggo doen. Moet ik dan bij keuzepakketten het totaalpakket aangevinkt laten of niet. Wil natuurlijk niet 2 keer 9,95 euro per maand betalen. Maar als ik het niet aanvink wordt het misschien wel opgezegd.

Weet iemand dit?

Laatst gewijzigd door whats85; 14 oktober 2009 om 12:41
whats85 is offline  
Oud 14 oktober 2009, 13:25   #2
hmolen
Senior Member

hmolen's schermafbeelding
Standaard

Toevallig heb ik eergisteren mijn 3e smartcard geregistreerd (is het maximum).
Ik was net zo verwart op de website dus heb ik maar de HD gebeld en de keuze "nieuwe producten" gekozen (4 of 5 geloof ik).
De jongen die ik aan de lijn kreeg registreerde hem meteen en vanaf toen doet ie het goed.
Volgende dag kreeg ik schriftelijke bevestiging binnen, goed geregeld.
Doe maar niet via de website, dit is handiger.
H.
hmolen is offline  
Oud 14 oktober 2009, 13:33   #3
Barbarian
Senior Member

Barbarian's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door whats85 Bekijk bericht
Ik wil een extra smartcard registeren zodat het totaalpakket op 2 kaarten komt te staan. 1 voor de woonkamer, 1 voor de slaapkamer. Nu kan ik dat via mijn ziggo doen. Moet ik dan bij keuzepakketten het totaalpakket aangevinkt laten of niet. Wil natuurlijk niet 2 keer 9,95 euro per maand betalen. Maar als ik het niet aanvink wordt het misschien wel opgezegd.

Weet iemand dit?
Je moet het totaalpakket aangevinkt laten, er staat immers inclusief de pakketten die je nu al ontvangt! Heb zelf Film1 en HDTV aangevraagd via de website van 'Mijn Ziggo', ik had al het Digitotaal pakket , dus die moet je aangevinkt laten, anders gaat dat het eerstvolgende niet mee. Dus, aangevinkt laten. Je krijgt vanzelf een brief met de aanpassingen.

Bä®bä®îäñ
Barbarian is offline  
Oud 14 oktober 2009, 14:57   #4
whats85
Member

whats85's schermafbeelding
Standaard

Oke bedankt! Het is inderdaad erg verwarrend die website. Als je nieuwe smartcards wilt koppelen zou het beter zijn om niet de optie te geven om extra pakketten aan te vragen. Gewoon alleen registreren en koppelen.
whats85 is offline  
Oud 14 oktober 2009, 15:09   #5
Barbarian
Senior Member

Barbarian's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door whats85 Bekijk bericht
Oke bedankt! Het is inderdaad erg verwarrend die website. Als je nieuwe smartcards wilt koppelen zou het beter zijn om niet de optie te geven om extra pakketten aan te vragen. Gewoon alleen registreren en koppelen.
Als je een nieuwe smartcard registreert dan staat de optie al aangevinkt met de keuzepakket die je al hebt. Mocht je eventueel nog andere pakketten willen, kan je dat aanvinken.(lekker gemaakt door preview periode). Maar je moet altijd ook het pakket aanvinken die je al hebt.

Bä®bä®îäñ
Barbarian is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - Algemeen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten