Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie

Mededelingen

Ziggo Vaste Telefonie Discussies en vragen over Ziggo Vaste Telefonie, nieuwe diensten, tarieven e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 13 oktober 2009, 22:54
dre1967's schermafbeelding
dre1967 dre1967 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 13 oktober 2009
Locatie: hoofddorp multikabel
Ziggo Internet: z1 extra
DTV: samsung hd
Berichten: 4
Standaard geen telefonie, houd mijn hart vast

vorige week overgestapt naar het extra abbo, het complete pakket dus.
uiteraard met nummerbehoud.

internet werkte meteen
tv geen probleem

vandaag mijn kpn lijn dood, ik had zo iets van: dat is snel
telefoon in modem geprikt, ook dood
modem gereset, nog steeds dood

helpdesk gebeld, de boel gecontroleerd, gereset, nada niente nothing
door verbonden met de afdeling wijzigingen, alles weer gecontroleerd,
resultaat call aangemaakt bij de technische dienst, geen indicatie van wanneer het opgelost wordt, in elk geval binnen 3 weken

ben nu even aan het spitten op het internet en ik word er niet vrolijk van, schijnt veel vaker te gebeuren.

ik ga morgen nog maar eens bellen, of ze er toch wat vaart achter willen zetten want mijn vrouw is zwanger, 6 maandjes nu maar echt soepel gaat het niet.

ik hou jullie op de hoogte

later
  #2  
Oud 14 oktober 2009, 11:43
strand's schermafbeelding
strand strand is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 14 oktober 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 8
Standaard

Ook ik zit al 4 weken zonder telefoon verbinding.
En ook mij is er beloofd dat het probleem snel opgelost zou worden
Nu nog is er niets gebeurd
De technische dienst zou er naar kijken maar die nemen het al te letterlijk ze kijken inderdaad maar ze doen niets.
Heel mijn systeem is nagelopen en ze weten niet waar de fout zit.
Internet doet het en ook de tv maar de telefoon dus niet.

Ik weet het ook niet meer en ben uiteindelijk maar hier naar toe verhuist om op het forum wat wijzer te worden al was het maar om even mijn fustratie van me af te praten.

Ik woon alleen en mijn gezondheid is erg slecht ik zit om die telefoon te springen.
  #3  
Oud 14 oktober 2009, 11:51
Harold's schermafbeelding
Harold Harold is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Locatie: Franeker @Home Netw. Sneek
Ziggo Internet: Alles in 1 plus
DTV: Nu Humax 5200 en Horizon, had CI+, Samsung DCB-B270R en Digi1
Berichten: 1.074
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dre1967 Bekijk bericht
vorige week overgestapt naar het extra abbo, het complete pakket dus.
uiteraard met nummerbehoud.

internet werkte meteen
tv geen probleem

vandaag mijn kpn lijn dood, ik had zo iets van: dat is snel
telefoon in modem geprikt, ook dood
modem gereset, nog steeds dood
Hebben wij ook gehad, nummer portatie was fout gegaan, duurde wel even voordat ze er achter kwamen, zelfs een ander modem aangesloten.

Toen Ziggo er achter was dat het verhuizen van ons oude nummer fout was gegaan hebben we een nieuw nummer gekregen en alles werkt weer goed.
  #4  
Oud 14 oktober 2009, 11:52
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 25 september 2009
Locatie: Hoogezand/@Home
DTV: Samsung DVB-9401R
Berichten: 770
Standaard

Wees ervan overtuigd dat de technische dienst het echt op zal lossen. Helaas is de werkvoorraad nogal sterk gestegen de laatste tijd; dit zorgt voor extra vertraging. Dat is erg vervelend, maar je zult echt even moeten afwachten.
__________________
Please Google your question before asking.
  #5  
Oud 14 oktober 2009, 17:05
dre1967's schermafbeelding
dre1967 dre1967 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 13 oktober 2009
Locatie: hoofddorp multikabel
Ziggo Internet: z1 extra
DTV: samsung hd
Berichten: 4
Standaard

zoals beloofd het 1e update-je

het gaat de goede kant op, ik kan weer naar buiten bellen.
en ik heb nog steeds mijn oude nummer.
nu alleen nog gebeld kunnen worden

en ik heb er nog niet eens achteraan hoeven bellen vandaag.

ik wacht nog even af.

jullie horen het van me
  #6  
Oud 14 oktober 2009, 17:38
dre1967's schermafbeelding
dre1967 dre1967 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 13 oktober 2009
Locatie: hoofddorp multikabel
Ziggo Internet: z1 extra
DTV: samsung hd
Berichten: 4
Standaard

ben gebeld door de helpdesk en alles doet het

kan bellen en gebeld worden met mijn oude nummer

nu alleen nog even kijken waarom mijn nummerweergave het niet doen.
kon aan mijn toestel liggen volgens de hd.

had ik al een draadje overgezien geloof ik.

dus voor iedereen die nog wacht.... het kan wel
  #7  
Oud 14 oktober 2009, 18:15
Harold's schermafbeelding
Harold Harold is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Locatie: Franeker @Home Netw. Sneek
Ziggo Internet: Alles in 1 plus
DTV: Nu Humax 5200 en Horizon, had CI+, Samsung DCB-B270R en Digi1
Berichten: 1.074
Standaard

Mooi!
Het gaat vaker goed dan fout, maar helaas zijn wij onze mooie nummer kwijt.
Maar al bijna een jaar storingsvrij
  #8  
Oud 15 oktober 2009, 00:33
strand's schermafbeelding
strand strand is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 14 oktober 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 8
Standaard

Maak me gek.

Ik vreet me eigen schoenen op als komende week mijn telefoon het weer doet.
Nou dat kan ik gemakkelijk zeggen want mijn vertrouwen is totaal weg loze beloftes
  #9  
Oud 15 oktober 2009, 10:50
Ziggo Support Peter's schermafbeelding
Ziggo Support Peter Ziggo Support Peter is offline
Ziggo Medewerker
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Groningen/@home
Berichten: 29
Standaard

@strand, eet smakelijk

@Dre,

Wanneer er telefonie wordt aangevraagd inclusief nummerbehoud (het nummer moet dus worden ingeporteerd vanaf een andere provider) loopt de provisioning net iets anders als bij een 'gewone' telefonie bestelling.

Zodra je het modem aansluit, en vervolgens activeert krijgt het systeem hier intern een melding dat het modem aangesloten is. Aan de hand van de MAC adressen (die onderop het modem vermeld staan) wordt vervolgens vastgesteld dat het om een telefonie modem gaat. De volgende stap is dat het porteerproces in werking wordt gesteld. Dit proces bestaat uit 3 stappen;
- het verzoek,
- de daadwerkelijke overdracht (synchronisatie),
- de activatie.
Dit proces duurt maximaal 8 dagen, dus de 8 dagen nadat het modem geactiveerd is, is het nummer dus nog bij de vorige provider. Echter is het telefoonnummer al wel in de Ziggo systemen gezet, waardoor er wel mee uitgebeld kan worden. Pas na de activatie, is het mogelijk om ook gebeld te worden. Hoop dat dit het 1 en ander verduidelijkt.

vwb de nummerweergave, als je mij het telefoonnummer waar het om gaat in een privebericht wil sturen, zal ik kijken of in onze systemen alles goed staat.


@Harold,
Mocht je erg gehecht zijn aan het 'mooie nummer' dat genoemd wordt,
zou je deze eventueel in een prive bericht naar me toe kunnen sturen inclusief de postcode en het huisnummer.
Ik kan dan kijken of het nummer al opnieuw uitgegeven is, of dat we deze ook weer terug kunnen krijgen.
  #10  
Oud 15 oktober 2009, 16:23
Harold's schermafbeelding
Harold Harold is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Locatie: Franeker @Home Netw. Sneek
Ziggo Internet: Alles in 1 plus
DTV: Nu Humax 5200 en Horizon, had CI+, Samsung DCB-B270R en Digi1
Berichten: 1.074
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ziggo Webteam Peter Bekijk bericht
@Harold,
Mocht je erg gehecht zijn aan het 'mooie nummer' dat genoemd wordt,
zou je deze eventueel in een prive bericht naar me toe kunnen sturen inclusief de postcode en het huisnummer.
Ik kan dan kijken of het nummer al opnieuw uitgegeven is, of dat we deze ook weer terug kunnen krijgen.
Dank voor je moeite, maar nu weet iedereen ons nieuwe(re) nummer, als we die oude nummer terugkrijgen moeten we iedereen weer op de hoogte stellen.
Vriendelijk aangeboden!
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:29.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl