Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Mededelingen

Vragen en Opmerkingen Algemene vragen en opmerkingen over digitale TV en Radio bij Ziggo

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 13 oktober 2009, 18:36
tomabrok's schermafbeelding
tomabrok tomabrok is offline
Junior Member

Ziggo Internet: .... nog niks
DTV: .... nog niks
Standaard overstappen naar digitale tv

Hoi wij hebben nog steeds normale tv, oorspronkelijk van @home en nu dus van ziggo. Ik hoorde van iemand dat wij gratis digitale tv krijgen en alleen een ontvanger aan moeten shaffen. Kopt dit?
Oud 13 oktober 2009, 18:43
Riparius's schermafbeelding
Riparius Riparius is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomabrok Bekijk bericht
Hoi wij hebben nog steeds normale tv, oorspronkelijk van @home en nu dus van ziggo. Ik hoorde van iemand dat wij gratis digitale tv krijgen en alleen een ontvanger aan moeten schaffen. Klopt dit?
Niet helemaal. Je hebt ook nog een smartcard nodig die in die ontvanger gaat. Die smartcard moet je ook aanmelden bij Ziggo. Maar als je alleen het digitale basispakket van ca. 60 zenders (veel meer dus dan de ca. 30 analoge zenders) wil zien dan ben je inderdaad geen extra abonnementskosten verschuldigd.
Oud 14 oktober 2009, 19:30
Theunissen's schermafbeelding
Theunissen Theunissen is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus
DTV: Samsung UE40B6000 met CI+, Philips 26PFL5604H met CI+, Humax ihdr-5400c en Humax HD5000
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomabrok Bekijk bericht
Hoi wij hebben nog steeds normale tv, oorspronkelijk van @home en nu dus van ziggo. Ik hoorde van iemand dat wij gratis digitale tv krijgen en alleen een ontvanger aan moeten shaffen. Kopt dit?
Als je alleen digitale TV wilt afnemen dan moet je inderdaad een decoder kopen en een smart-card (kost iets van 20 - 30 euro). Deze smartcard moet je wel laten registreren bij Ziggo want anders heb je na een aantal weken geen beeld meer. Maar als je een smart-card koopt dan zit er info bij hoe je dat moet doen.

Ik weet niet hoe je nu internet en telefoneert maar je kunt bij Ziggo ook een totaal pakket afnemen waar zowel internet, telefonie en digitale TV bij zit. Tot een paar weken terug kreeg je er een gratis decoder bij en ook een gratis monteur, maar nu moet je 50 euro betalen voor een standaard SD-decoder of 99 euro voor een HD-harddisk decoder. De monteur is ook niet meer gratis. Vaak is zo'n totaal pakket gunstiger dan allemaal losse abonnementen te hebben en je hebt maar te maken met 1 partij in dit geval dan Ziggo.
Oud 17 oktober 2009, 21:21
Junior Member

Standaard

oke bedankt ik ga aan de slag
Oud 30 oktober 2009, 00:41
Junior Member

Standaard

Oke nu al weer een hele tijd verder en er is het volgende ondernomen...

Toen we een aantal speakers gingen halen bij een elektronica winkeltje in waalwijk, Boris. Kwamen we per toeval een alles in 1 startpakket tegen met nog een gratis decoder! En de rest inclusief een router...
Daarna zijn we op pad gegaan voor de humax 5050c en kwamen we uiteindelijk bij cardwriter: https://www.cardwriter.nl/nl/pd12325...?categoryId=95

De humax is daar zo'n 80 euro goedkoper als bij de meeste multimediawinkels... toen we hem af gingen halen bleek er iets mis te zijn gegaan met de bestelling en was er niemand aanwezig.... toen hadden we het wel een beetje gehad en zijn we maar naar bcc gereden waar ze na ons verhaaltje over cardwriter 50 euro eraf haalden....

Dus nu kan ik voorlopig nog vooruit.. maar ik ben alleen nog opzoek naar de beste manier om mijn gedownloaden hd films af te spelen...
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten