Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 13 oktober 2009, 17:12
lollita's schermafbeelding
lollita lollita is offline
Member
 
Geregistreerd: 24 september 2009
Locatie: Woerden
Ziggo Internet: 50 mbps ubee 3200
DTV: dtv
Berichten: 83
Standaard Wat een koeien weer bij Zi**o

Het is niet te geloven toch.
Ik heb bijna een maand terug telefonisch een alles in 1 extra abbo genomen met de vraag erbij zeggen jullie mijn Telfort ook op.
Die vriendelijke man aan de telefoon zegt ja meneer dat doen wij wilt U uw huidige nummer behouden Tuurlijk zeg ik.
Nu ik denk van de week laat ik eens kijken of ik nog bij Telfort in kan loggen en ja hoor dat is mogelijk.
Ik een mail naar Ziggo gestuurt van joh kan dat soms even duren voor dat is afgerond.
Krijg ik vandaag terug.

"Ziggo heeft uw telefoon nummer overgenomen en hiermee dient uw telefoon abonnement bij Telfort beëindigd te zijn.
voor de opzegging van uw internet abonnement bij telfort zou dit alleen gebeuren indien uw aanvraag bij Ziggo door de overstapdesk was afgehandeld. Volgens onze administratie was dit niet het geval. Wij verzoeken u uw abonnementen bij Telfort zelf op te zeggen."

Dus ik zit gewoon weer een maandje extra aan mijn telfort vast.

Dus wat zeg ik daar op Voor Ziggo.
  #2  
Oud 13 oktober 2009, 17:43
Harold's schermafbeelding
Harold Harold is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Locatie: Franeker @Home Netw. Sneek
Ziggo Internet: Alles in 1 plus
DTV: Nu Humax 5200 en Horizon, had CI+, Samsung DCB-B270R en Digi1
Berichten: 1.074
Standaard

Foutje van die vriendelijke man aan de telefoon.
Ziggo zegt wel je telefoon op, maar je Internet abonnement bij Telfort moet je zelf opzeggen. (Mijn ervaring met Telfort -> Ziggo)
Zo gaat het normaal, maar dat heeft die vriendelijke man je niet verteld.

Welkom bij Ziggo overigens

Laatst gewijzigd door Harold; 13 oktober 2009 om 18:52
  #3  
Oud 13 oktober 2009, 17:45
lollita's schermafbeelding
lollita lollita is offline
Member
 
Geregistreerd: 24 september 2009
Locatie: Woerden
Ziggo Internet: 50 mbps ubee 3200
DTV: dtv
Berichten: 83
Standaard

Dank je Harold,

IK heb al wat probleempjes in de internet categorie staan maar die zijn gelukkig opgelost nu.
  #4  
Oud 13 oktober 2009, 17:45
harrie123's schermafbeelding
harrie123 harrie123 is offline
Member
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Locatie: Groningen
Ziggo Internet: Internet Z1
DTV: Samsung
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lollita Bekijk bericht
Het is niet te geloven toch.
Ik heb bijna een maand terug telefonisch een alles in 1 extra abbo genomen met de vraag erbij zeggen jullie mijn Telfort ook op.
Die vriendelijke man aan de telefoon zegt ja meneer dat doen wij wilt U uw huidige nummer behouden Tuurlijk zeg ik.
Nu ik denk van de week laat ik eens kijken of ik nog bij Telfort in kan loggen en ja hoor dat is mogelijk.
Ik een mail naar Ziggo gestuurt van joh kan dat soms even duren voor dat is afgerond.
Krijg ik vandaag terug.

"Ziggo heeft uw telefoon nummer overgenomen en hiermee dient uw telefoon abonnement bij Telfort beëindigd te zijn.
voor de opzegging van uw internet abonnement bij telfort zou dit alleen gebeuren indien uw aanvraag bij Ziggo door de overstapdesk was afgehandeld. Volgens onze administratie was dit niet het geval. Wij verzoeken u uw abonnementen bij Telfort zelf op te zeggen."

Dus ik zit gewoon weer een maandje extra aan mijn telfort vast.

Dus wat zeg ik daar op Voor Ziggo.
Als je er bij Ziggo op aandringt, krijg je je abonnementskosten van Telfort voor deze maand vergoed. Ik zou via het webformulier van Ziggo contact opnemen (niet bellen, dat kost geld, tijd en frustratie) en schrijven dat je met Ziggo overeen bent gekomen dat Ziggo Telfort zou opzeggen en dat dit niet is gebeurd. Hierdoor is Ziggo tekort geschoten in de nakoming van de overeenkomst en daardoor heb jij schade geleden, namelijk het Telfort-abonnementsgeld van een maand. Op de website van Ziggo zelf staat zelfs dat je vooral niet zelf moet opzeggen, maar dat Ziggo dit allemaal zal regelen. Ziggo zal aanvankelijk dit afwijzen, maar na drie keer mailen gingen ze bij degene voor wie ik een soortgelijke situatie heb afgehandeld uiteindelijk overstag. En terecht natuurlijk. Je moet je niet laten aanpraten dat de fout bij jezelf ligt, Ziggo heeft de toezegging gedaan.
  #5  
Oud 13 oktober 2009, 18:08
lollita's schermafbeelding
lollita lollita is offline
Member
 
Geregistreerd: 24 september 2009
Locatie: Woerden
Ziggo Internet: 50 mbps ubee 3200
DTV: dtv
Berichten: 83
Standaard

Hoi Harrie,

Ik gaat dit ook wel ff aan kaarten bij Ziggo want net mijn abbotje bij telfort maar even telefonisch opgezegt en zij zij het zelfde als jij.
Dus ik gaat vanavond maar weer een mailtje aardig mailtje sturen dan ik door hun schuld een maand extra moet betalen.
En inderdaat zoals jij zeg staat het bij ziggo dat je het niet zelf moet doen en dat hun dit doen anders kan je je nummer kwijt raken.
Maar er is volgens mij nergens te vinden dat zij ALLEEN de telefoon op zeggen.
Is trouwens nonsis ook natuurlijk waarom alleen de telefoon en niet het internet erbij.
  #6  
Oud 13 oktober 2009, 18:14
harrie123's schermafbeelding
harrie123 harrie123 is offline
Member
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Locatie: Groningen
Ziggo Internet: Internet Z1
DTV: Samsung
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lollita Bekijk bericht
Hoi Harrie,

Ik gaat dit ook wel ff aan kaarten bij Ziggo want net mijn abbotje bij telfort maar even telefonisch opgezegt en zij zij het zelfde als jij.
Dus ik gaat vanavond maar weer een mailtje aardig mailtje sturen dan ik door hun schuld een maand extra moet betalen.
En inderdaat zoals jij zeg staat het bij ziggo dat je het niet zelf moet doen en dat hun dit doen anders kan je je nummer kwijt raken.
Maar er is volgens mij nergens te vinden dat zij ALLEEN de telefoon op zeggen.
Is trouwens nonsis ook natuurlijk waarom alleen de telefoon en niet het internet erbij.
Ik heb het kennelijk niet helemaal goed gelezen, ik had begrepen dat dit het telefoonabonnement betrof. Maar als is toegezegd dat ook het internetabonnement zou worden opgezegd, dan had Ziggo dit moeten doen. Ik weet niet hoe expliciet dat ter sprake is gekomen in het telefoongesprek en welke verwachtingen je daaraan mocht verbinden. Daar kan ik niet over oordelen, maar veel succes in ieder geval!
  #7  
Oud 13 oktober 2009, 18:31
Excalibur's schermafbeelding
Excalibur Excalibur is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 15 oktober 2008
Locatie: Deventer
Ziggo Internet: Abonnement: Alles-In-Een Plus / Modem: Motorola SBV5121
DTV: Humax IR-FOX C
Berichten: 3.525
Standaard

De uitleg is eenvoudig. Het bestaande abonnement word altijd afgesloten ivm het porteren van het telefoonnummer. Zonder een nummer kan een telefoonlijn niet bestaat, dus wanneer het nr overgaat naar Ziggo word de lijn waarop het nr bij de vorige provider actief was beeindigd.

Wanneer je geen nummer portering laat uitvoeren moet je ook zelf het telefoonabonnement opzeggen, dus zo gek is het nog niet.

Wel erg vervelend dat je telefonisch onjuiste informatie hebt ontvangen.
__________________

Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:07.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl