Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - DVB-C en CI+

Mededelingen

Digitale TV - DVB-C en CI+ Digitale TV via DVB-C of abonnementen met een CI+ module van Ziggo

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 13 oktober 2009, 14:01   #1
VideJo
Member

VideJo's schermafbeelding
Standaard UE32B6000VPXXN en niet UE32B6000VPXXC

Ik ben van plan mij een Samsung UE32B6000 aan te schaffen en daarom heb ik hier al heel wat keer rondgesnuffeld.
Natuurlijk heb ik de lijst gevonden van Samsung toestellen, die door Ziggo gecertificeerd zijn. Daar staat ook het toestel van mij voorkeur bij. Met de suffix VPXXN. Maar in de lijst van Anoniem staat onderin, dat toetsellen, die niet de suffix VPXXC hebben geen CI+ toetellen zijn en dat die dan ook niet door Ziggo gecertificeerd zijn.
Elders vond ik een lijst, waar op blz 12 duidelijk stond, dat o.a. de UE32B6000 een CI+ toetsel is.
Kan ik er nu van uitgaan, dat mijn voorkeurtoestel geschikt is voor de CAM module?
VideJo is offline  
Oud 14 oktober 2009, 16:01   #2
VideJo
Member

Standaard

Heeft niemand hier een antwoord op?
VideJo is offline  
Oud 14 oktober 2009, 16:24   #3
Barbarian
Senior Member

Barbarian's schermafbeelding
Standaard

Het lijkt mij als je de UE32B6000(PXXN) aanschaft, deze gewoon zal werken met een CI+ cam. Zo te zien op de lijst met gecertificeerde toestellen geldt de aanduiding PXXC alleen voor de plasma toestellen...

Bä®bä®îäñ
Barbarian is offline  
Oud 14 oktober 2009, 16:50   #4
VideJo
Member

Standaard

Maar Anoniem antwoordde mij in een PM:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniem
Jo, ik kan dit wel aanpassen, maar dan moet ik wel eerst de bevestiging van Samsung ontvangen dat het hier gaat om dezelfde hardware.
En dus vraag ik mij nu af of de toestellen met een N als laatste letter van de suffix NIET zijn goedgekeurd, maar wel in de testfase . . .
VideJo is offline  
Oud 14 oktober 2009, 19:30   #5
Barbarian
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VideJo Bekijk bericht
Maar Anoniem antwoordde mij in een PM:

En dus vraag ik mij nu af of de toestellen met een N als laatste letter van de suffix NIET zijn goedgekeurd, maar wel in de testfase . . .
Ik heb zelf ook een Samsung, wel een LE model, maar well PXXN.. en het werkt als een tierlier.. Maar zoals ik al eerder zei, geldt de PXXC niet voor de plasma modellen?

Bä®bä®îäñ
Barbarian is offline  
Oud 14 oktober 2009, 20:09   #6
VideJo
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Barbarian Bekijk bericht
Ik heb zelf ook een Samsung, wel een LE model, maar well PXXN.. en het werkt als een tierlier.. Maar zoals ik al eerder zei, geldt de PXXC niet voor de plasma modellen?
Ja, dat is correct, maar onder die lijst staat een opmerking, dat uitsluitend de modellen met de suffix PXXC door Ziggo goedgekeurd zijn. En dus maak ik daaruit op, dat de modellen die daar boven staan (niet plasma) NIET goedgekeurd zijn. En dat zijn de meesten . . .
VideJo is offline  
Oud 14 oktober 2009, 20:17   #7
anoniem
Cable Expert

anoniem's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Ja, dat is correct, maar onder die lijst staat een opmerking, dat uitsluitend de modellen met de suffix PXXC door Ziggo goedgekeurd zijn. En dus maak ik daaruit op, dat de modellen die daar boven staan (niet plasma) NIET goedgekeurd zijn. En dat zijn de meesten . . .
je hebt gelijkt, ik heb het aangepast !
anoniem is offline  
Oud 14 oktober 2009, 20:18   #8
Barbarian
Senior Member

Standaard

Citaat:
Denk dat je dat verkeerd interpreteert , het staat er ook een beetje ongelukkig. Ik check het net, is volgens mij al aangepast door anoniem.
Zie hier nog maar eens...
Edit:
Oeps, anoniem was me net voor

Bä®bä®îäñ
Barbarian is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - DVB-C en CI+

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten