Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Overige merken ontvangers

Mededelingen

Overige merken ontvangers Overige merken SD, HD Irdeto kabelontvangers en systemen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 13 oktober 2009, 12:00
lennart16's schermafbeelding
lennart16 lennart16 is offline
Junior Member

Standaard Vraag over Dvico HDM6600

Hallo,

Ik heb een vraag, kun je met de Dvico HDM6600 met DVB-T ATSC tuner op een of andere manier het signaal van Ziggo digitale TV ontvangen, ik heb nu een HUMAX IR-FOX C en ik wil graag een apparaat dat EN MKV bestanden kan afspelen EN tv op kan nemen, ik denk niet dat het kan omdat het om een DVB-T tuner gaat maar misschien snap ik het niet goed. Een suggestie voor een andere DVR plus multimediaspeler is ook van harte welkom,

Mocht ik op de verkeerde plek posten alvast excuses

groet
lennart
Oud 13 oktober 2009, 12:06
ArChie's schermafbeelding
ArChie ArChie is offline
Senior Member

Standaard

Nee, om te beginnen moet er in een apparaat een DVB-C tuner zitten om het signaal te kunnen ontvangen. Daarnaast zijn er nog een aantal andere voorwaarden voordat een kabel ontvanger bij Ziggo te gebruiken is.
Oud 13 oktober 2009, 12:38
Junior Member

Standaard bedankt

superbedankt voor de snelle reactie!
Oud 13 oktober 2009, 12:43
Junior Member

Standaard extra vraagje

Enneuh, welke ander voorwaarden?
Oud 13 oktober 2009, 13:21
ArChie's schermafbeelding
ArChie ArChie is offline
Senior Member

Standaard

Bijvoorbeeld een voor Ziggo geschikte Irdeto Conditional Access Module (CAM) en de afwijkingen van Ziggo t.o.v. het DVB protocol. Voor een losse kabel ontvanger betekent dit dat je in de praktijk nauwelijks andere keus hebt dan een van de ontvangers die door Ziggo "gecertificeerd" is. Dat "certificeren" door Ziggo is overigens geen enkele garantie voor het probleemloos werken van die ontvangers en ook geen enkele garantie voor support door Ziggo om er voor te zorgen dat er firmware updates komen voor geconstateerde bugs. Zie de diverse discussies hier op dit forum over alle problemen met die kabel ontvangers. Ben je een beetje handig met techniek dan zijn er alternatieve kabel ontvangers aan de praat te krijgen, maar zonder garantie dat die in de toekomst zullen blijven werken. Ziggo wil namelijk niet dat haar klanten andere ontvangers gebruiken dan de door hen "gecertificeerde" ontvangers.
Oud 13 oktober 2009, 15:08
Junior Member

Standaard raar

Raar. Ik zou me nog kunnen voorstellen dat ze niet willen dat je opneemt maar dat kan wel gewoon. Wat ik gewoon graag wil is niet 4 apparaten (dvr, mediaspeler, DVB-c ontvanger en blurayspeler) maar 1 (of 2). Waar ik nu dus aan zit te denken is de popcorn hour c-200 icm met die humax dvr van ziggo, die zie je niet op marktplaats dus die zullen wel goed zijn

bedankt voor de info, kon het toch lastig vinden!
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Overige merken ontvangers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten