Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Internet - Email

Mededelingen

Internet - Email Discussies en vragen over Ziggo Email en mailserver problemen.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 3 november 2009, 20:09   #41
wever
Junior Member

wever's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomvanderloo Bekijk bericht
Wie wil en kan aub helpen, svp in duidelijke omschrijvingen
Ik veronderstel eerst even dat je geen spammer bent

Indien juist, dan dit: BEL NIET DE SERVICEDESK !!! Jagen je alleen maar op kosten.....
De meeste medewerkers aldaar zullen je het standaard riedeltje voorleggen en jij zult dit dan weer als een schaapje gaan doen (jaja, mea culpa).

Nee, ik vermoed dat er toch een block op je ipadres zit bij de mailserver van ziggo. Om de twijfel weg te halen raad ik je aan om de stappen op deze pagina te doen: http://ziggo-gebruikers.nl/forum/sho...2&postcount=21

Kun je wel telnetten naar de mailserver van bijv. xs4all en NIET naar de mailserver van ziggo, dan ligt er wel degelijk een blokkade op je ipadres op de mailserver van ziggo.

Eigenlijk zou de servicedesk van ziggo deze optie als EERSTE aan klanten moeten vragen. Blijkbaar hebben zij de weg naar dit forum nog niet gevonden, nee, maar zonder gekheid: waarom vraagt de heldesk dit niet ?

Kijk ook eens even bij de zoekfunctie, er zijn meerdere topics over dit onderwerp te vinden.

De oplossing die een paar maanden geleden voor mij werkte :

- C:\IPCONFIG /RELEASE
- PC uitzetten
- modem ca 24uur UITZETTEN !
- na de restart een nieuw IPadres gekregen en alles werkte weer

OF, je pc is wel degelijk besmet met een virusje en je stuurt onbewust vele mailtjes, of je bent een echte spammer

Succes !
wever is offline  
Oud 4 november 2009, 07:25   #42
tomvanderloo
Junior Member

tomvanderloo's schermafbeelding
Standaard naar beurs toe

bedankt voor de reacties, zal echter pas vrijdag weer kunnen kijken. Ga naar een beurs in Dusseldorf. Hopelijk willen julie me dan weer bij staan.
tomvanderloo is offline  
Oud 4 november 2009, 08:43   #43
Saywhat
Senior Member

Saywhat's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
maar zonder gekheid: waarom vraagt de heldesk dit niet ?
Omdat dit voor de medewerker als die een beetje oplet direct zichtbaar in het systeem is, in de vorm van een aparte vermelding.
Saywhat is offline  
Oud 4 november 2009, 11:06   #44
wever
Junior Member

wever's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saywhat Bekijk bericht
Omdat dit voor de medewerker als die een beetje oplet direct zichtbaar in het systeem is, in de vorm van een aparte vermelding.
Geloof me, bij ieder gesprek met de servicedesk over mijn blokkade heb ik expliciet gevraagd of de medewerker kon zien of er een blokkade op mijn ip in de mailserver stond. Niet één keer, maar zeker 5 keer !!

Blijkbaar werkt het systeem dus niet zo goed..... ik kan me ook niet voorstellen dat 5 verschillende medewerkers allemaal over die melding heen kijken als er expliciet naar gevraagd wordt.

Als de medewerker me de eerste keer gelijk een telnet had laten doen naar verschillende mailservers, was het probleem binnen twee minuten opgelost geweest !! Dan was ik superblij geweest..... grrrr..getver...wordt nu er nu weer boos om....hopelijk wordt mijn klacht eens een keer in behandeling genomen.

Wel wil ik nog vermelden dat ik ook medewerkers aan de lijn heb gehad die echt met me te doen hadden en zoveel mogelijk dingen wilden proberen/ uit te sluiten. Tis dus niet zo dat elke medewerker daar uit zijn neus zit te eten en alleen maar op z'n loonstrookje zit te wachten. Maar dat zijn wel de boosdoeners die een aantal klanten met een ontevreden gevoel achterlaten

Hopelijk nemen ze mijn tip ter harte zodat 't voor de toekomst beter gaat.
wever is offline  
Oud 4 november 2009, 12:10   #45
CeeS
Legend (✝ 2016)

CeeS's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saywhat Bekijk bericht
Toch werkt dat in de praktijk blijkbaar niet zo. We hebben de laatste maanden meerdere mensen op het forum gehad met een geblokkeerd ip-adres. Al die mensen hebben meerdere malen met de helpdesk gebeld en ook expliciet gevraagd of er een vermelding stond dat hun ip-adres geblokkeerd was en al die mensen kregen te horen dat die niet het geval was. Blijkbaar worden blokkades door abuse dus niet (altijd?) doorgegeven aan het klantensysteem. Bij geen enkel van de 'probleemgevallen' die we hier op het forum tegenkwamen is het gelukt om de blokkade eraf te krijgen. Al die mensen moesten met een truuk proberen om een ander ip-adres te krijgen waarna de mail weer werkte. Met als resultaat dat iemand anders dat geblokkeerde adres weer krijgt....

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Internet - Email

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten