Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 19 oktober 2009, 22:15
Vijver's schermafbeelding
Vijver Vijver is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AIE Extra Arris TM702B D-Link Dir-655
DTV: Humax IRHD-5000C & Humax IR- Fox C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door om1 Bekijk bericht
Lekkere houding.... Dus bijvoorbeeld klagen over onterechte incasso's, aanmaningen en deurwaarders is overdreven? Terwijl Ziggo na maanden niet in staat is het recht te zetten? En dat zijn nog maar de administratieve zaken die aan bod kwamen.
Hebben jullie ook gelet op de muziek die op de achtergrond werd afgespeeld? Ik was zelf aan het bellen, dus slechts met een half oor. Maar het leek uit een of andere spaghetti western te komen, en dan bedoel ik niet The Good, The Bad & The Ugly.
Oud 19 oktober 2009, 22:21
Manolito's schermafbeelding
Manolito Manolito is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect & Play Max /Ubee EVW320 modem / Netgear X4/Synology DS215j nas
DTV: Samsung ci+ icm Popcornhour A200 / Humax hd-pvr 5200/Horizonbox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infje Bekijk bericht
Je moet 't geluk hebben zon interne agent aan de lijn te krijgen ipv een extern callcenter.
Dat zegt mij al genoeg.

Stel het gaat om je auto waarmee je dagelijks een kleine 100 kilometer naar je werk moet s'morgens om 5 uur.

Dan heb je liever een echte automonteur, bij stukken, als een timmerman met een garage en gereedschapskist
Kortom, bij problemen moet er gewoonweg gekwalificeerd personeel zijn.

Nu is het Kassa, stel dat je Stegeman of de Vries zo gek kan krijgen

Kan me soms kwaad maken maar ook lachen met/over Ziggo.....
Oud 19 oktober 2009, 23:37
Willo's schermafbeelding
Willo Willo is offline
Senior Member

Ziggo Internet: alles in 1 extra - Arris doc 3
DTV: geen idee
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tja Bekijk bericht
Natuurlijk is elke klacht er één te veel, maar 300 'uiteenlopende' klachten op een klantenbestand van miljoenen (ruim 3 mln dacht ik) lijkt me nou niet echt iets voor de landelijke TV. Als ze alle 300 over hetzelfde zouden gaan, OK, maar 300 verschillende...
Als er echt zo weinig klachten zijn, waarom duurt het dan eeuwen voor ze opgelost worden
Oud 20 oktober 2009, 00:09
mesa57's schermafbeelding
mesa57 mesa57 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Ai1 Extra met Ubee EVM3200 en DIR 868L
DTV: CI+ Cam (Sony) / Humax 5000/5300 / Cisco 8455
Standaard

Omdat tussen ziggo en de klant geen enkele afspraak is over de tijdsduur dat een klacht opgelost zou moeten zijn. M.a.w. als Ziggo tot Sint Jutemis er over doet, voldoen ze nog steeds aan de overeenkomst met de klant
Oud 20 oktober 2009, 01:16
FullHD1's schermafbeelding
FullHD1 FullHD1 is offline
Banned User

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ed Bekijk bericht
Je betaalt elke maand vooraf, dan is het toch logisch dat de opzegtermijn aan het einde van die voorafbetaalde maand in gaat? Dat is de enige reden...

Of het de meest esthetische oplossing is, laat ik in het midden, maar het is wel logisch.

Leg eens uit waarom ik vooraf moet betalen terwijl ik de diensten nog niet eens "genoten" heb. Welke vorm van gelegaliseerde criminaliteit is dat.
Er zijn veel meer bedrijven die zo werken.
Ik betaal altijd na de tweede herinnering, laten ze er maar werk van hebben.
Wat zag mevr. Ferment er slecht uit jongens en is volgens mij mij 7 jaar psychologie in de mik ONGESCHIKT.
Oud 20 oktober 2009, 07:33
xahmol's schermafbeelding
xahmol xahmol is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max&Play Max (300 Mb), Technicolor tc7210 (in bridge), Apple AirPort Extreme (2015)
DTV: Samsung Horizon (woonkamer),Humax IR-FOX C (slaapkamer),AnyseeE30TC (PC) en TV Extra.
Standaard

Lekker denigrerend weer dat alleen maar ouderen in de zaal. Zag overigens ook wel jongeren, maar die waren minder in beeld, bij het binnenkomen zag je ze iig wel.
Ook het tijdstip van de bijeenkomst, overdag door de week, is natuurlijk voor werkenden onmogelijk.

Wel kwamen helaas veel klachten mij erg bekend voor. Puinhoop met facturatie, helpdeskers die volslagen onzin uitkramen, monteurs die het ook niet meer weten, heb het allemaal ook gehad.
Heb nu zelf gelukkig bijna geen issues meer, maar bagetaliseren als wat overdreven weer van al die oude mensen die het niet meer snappen vind ik echt getuigen van verregaande minachting van de klant en volstrekte overschatting van het eigen dienstenniveau.
Oud 20 oktober 2009, 09:23
Sjaool's schermafbeelding
Sjaool Sjaool is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect en Play Complete / Technicolor TC7210 / WNDR3700 v1
DTV: Horizon Mediabox / Humax iHDR-5200C / Humax iHDR-5050C / Samsung UE32F5500
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xahmol Bekijk bericht
...maar bagetaliseren als wat overdreven weer van al die oude mensen die het niet meer snappen vind ik echt getuigen van verregaande minachting van de klant en volstrekte overschatting van het eigen dienstenniveau.
Ik denk niet dat het te maken heeft met het overschatten van het dienstenniveau te maken heeft.
Feit is wel dat de diensten van Ziggo een bepaalde technische kennis vereisen die bij de gemiddelde oudere niet aanwezig is.
Misschien dat Ziggo daar wat te gemakkelijk overheen stapt.

Ik bedoel mijn opmerking niet als denigrerend al zou die wel als zodanig opgevat kunnen worden.

Ik heb tot nu toe nog maar één een vreemde ervaring met de helpdesk meegemaakt.
Dat was toen de helpdeskmedewerker bij hoog en bij laag beweerde dat ik de Wifi usb-adapter nodig had om verbinding te kunnen maken met de router in het huis van een kennis.
Dit terwijl de laptop voorzien was van Wifi.

Een ping e.d. wees er op dat de verbinding niet verder kwam dan het modem.
Ik heb dit ook duidelijk gemaakt en heb geconcludeerd dat het probleem bij Ziggo moest liggen.
De gebruikelijke rituelen gevolgt en uiteindelijk na ruim een half uur heen en weer gekletst hebben heb ik de hoorn maar opgehangen.
Na een week of twee kreeg ik de melding van die kennis dat het draadloos internet het deed, zónder Wifi usb-adapter.
Oud 20 oktober 2009, 09:38
Zeemon's schermafbeelding
Zeemon Zeemon is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Z3i
Standaard

Het is nog lang niet perfect met Ziggo... Heb zelf ook weleens de HD gebeld, waarbij ik dan toevallig precies wist wat er mis was met mijn verbinding op technisch gebied, 3x uit moeten leggen;

I: Het signaal op de modem heeft teveel ruis.
HD: Prima meneer, dan gaan wij even uw computer controleren

I: Lijkt me niet nodig, ik heb 3 Pc's welke allemaal het zelfde resultaat hebben.
HD: Ok, is het ook mogelijk om die Pc's te testen?

etc

Maar goed, zoals altijd moet Radar het weer laten zien alsof het heel ernstig is, heb al meerdere onderwerpen in Radar gezien waar ik ook mee te maken heb/gehad heb, ze maken het altijd ernstig (spannend muziekje eronder, zeuren op bedrijven, etc).

Ziggo heeft 3.3M klanten, een heeel klein percentage daarvan met problemen is natuurlijk meteen een groot getal...
Oud 20 oktober 2009, 10:31
G.bruiker's schermafbeelding
G.bruiker G.bruiker is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in een extra 200/20,Ubee EVW320b
DTV: 2x Samsung CI+ TV met SMiT cam,Samsung SMT-C7140A HD Recorder, Humax 5300C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door om1 Bekijk bericht
Lekkere houding.... Dus bijvoorbeeld klagen over onterechte incasso's, aanmaningen en deurwaarders is overdreven? Terwijl Ziggo na maanden niet in staat is het recht te zetten? En dat zijn nog maar de administratieve zaken die aan bod kwamen.
Als het zover is gegaan is dat natuurlijk absoluut niet overdreven.
Overigens heeft een incasso buro totaal geen macht,en een deurwaarder kan pas als de rechtbank vonnis heeft gewezen,anders is het gewoon intimidatie waar ik absoluut niet bang voor ben.
Oud 20 oktober 2009, 10:42
bezigebij's schermafbeelding
bezigebij bezigebij is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Internet alles in 1 extra Cisco EPC3928 Netgear 3800
DTV: Neotion Ci+, iHDR Humax 5200c
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaool Bekijk bericht
Feit is wel dat de diensten van Ziggo een bepaalde technische kennis vereisen die bij de gemiddelde oudere niet aanwezig is.
Dit is nog al een generaliserende opmerking. Ik begrijp niet waarop dit is gebaseerd. Soms eigen nog niet gepubliceerd onderzoek gedaan waaruit blijkt dat ouderen niet het door Ziggo voorondersteld kennisniveau haalt. Of is dit soms een losse opmerking die voortkomt uit eigen vooroordeel.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten