Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 19 oktober 2009, 13:07
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User

Ziggo Internet: Alles in 1 Extra | Ubee EVM3200 | Linksys WRT610N
DTV: Humax iPVR9200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pletter Bekijk bericht
wel domme opmerking augustus

als help desk medewerker zou ik jou niet aan telefoon hebben willen
ps met pletter graag afspraak je 19 augustes ok

just fun

dont blame me blame ur self
Jij doet nu toch zelf die domme uitspraak???? Iemand kan zich vergissen... tjonge jonge Pletter -100

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaool Bekijk bericht
Nu met DSB failliet verklaard zal de uitzending over Ziggo wel weer vooruit geschoven worden.
Spreiding van sensatie... altijd goed voor de kijkcijfers.
Daar gat het ze toch ook alleen maar om? Mooi gebruik maken van de 'frusties'...
Oud 19 oktober 2009, 14:42
G.bruiker's schermafbeelding
G.bruiker G.bruiker is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in een extra 200/20,Ubee EVW320b
DTV: 2x Samsung CI+ TV met SMiT cam,Samsung SMT-C7140A HD Recorder, Humax 5300C
Standaard

Ziggo zou zelf reageren op vragen gesteld door de klanten,nou gaan tevreden klanten natuurlijk niet naar Radar.
Kijk ik heb ook wel wat kritiek op Ziggo maar voorlopig komen ze wel opdraven.
Het gevaar wat ik van vorige uitzendingen vond is dat een aantal mensen daar met spoed geholpen werden,hetgeen weer ten nadele is van mensen die ook wachten.
Wij hebben daarnaast ook nog eens dat we genieten van de hulp van webcare medewerkers, de vorige keer werden die ook ingezet om problemen te verhelpen.
Ik weet niet of ik ga kijken naar de zoveelste herhaling.
Kassa en Radar hebben gewoon mazzel,leuke kijkcijfertjes en ze helpen er wat mensen mee wat volgens mij alleen bijvangst is,maar er komt een moment dat Ziggo zegt,je bekijkt het maar,we komen niet meer,en of we daar nu zo blij mee moeten zijn ?
Dit soort programma's leven toch dankzij de ellende van anderen.
Oud 19 oktober 2009, 19:06
julius's schermafbeelding
julius julius is offline
Senior Member

DTV: Cisco I-TV ontvanger
Standaard

Consumentenprogramma Tros Radar heeft de pijlen weer gericht op kabelaanbieder Ziggo. Na enkele incidenten met technische storingen als gevolg ging Radar weer eens klachten inventariseren. In de uitzending van vanavond, maandag 19 oktober, wordt er een persconferentie gehouden waarop klanten van de kabelaanbieder vragen mogen stellen. Ziggo kwam vorig jaar ook een aantal keer negatief in het nieuws, toen de fusiecombinatie veel last had van technische storingen en de afhandeling van klachten niet goed verliep. (Telecompaper)

Bron: mediamagazine.nl
Oud 19 oktober 2009, 21:14
svanderlinden's schermafbeelding
svanderlinden svanderlinden is offline
Member

Ziggo Internet: Alles in 1 plus
DTV: Samsung 850, Samsung LED met Ci+
Standaard

Nou, ik zag een zaal vol oudere mensen.......wat overdreven allemaal......
Als je geen verstand van digitale diensten hebt, laat dan iemand je helpen die er WEL verstand van heeft.

Ik heb een enkele keer ziggohulp nodig gehad, en alles is prima opgelost.

Mensen: wees eens duidelijk........

Grtz, Steven
Oud 19 oktober 2009, 21:20
Infje's schermafbeelding
Infje Infje is offline
Ziggo VOD Helpdesk

Standaard

Persoonlijk vond ik het ook allemaal iets overdreven. Maarja daar leeft dit programma van.

Kan wel begrijpen dat de klantenservice vaak verkeerde antwoorden geeft. Echter zitten er ook een heleboel goedgetrainde (zoals in de uitzending werd aangegeven) agents tussen welke prima werk afleveren. Je moet 't geluk hebben zon interne agent aan de lijn te krijgen ipv een extern callcenter.
Oud 19 oktober 2009, 21:29
Sjaool's schermafbeelding
Sjaool Sjaool is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect en Play Complete / Technicolor TC7210 / WNDR3700 v1
DTV: Horizon Mediabox / Humax iHDR-5200C / Humax iHDR-5050C / Samsung UE32F5500
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door svanderlinden Bekijk bericht
Nou, ik zag een zaal vol oudere mensen.......
Dat viel mij ook al op.

De vergrijzing kan niet helemaal mee komen met de technische vooruitgang.
Oud 19 oktober 2009, 21:40
ArChie's schermafbeelding
ArChie ArChie is offline
Senior Member

Standaard

Ik heb zojuist naar de Three Stooges zitten kijken. Ziggo wil niet leren, Ziggo gaat gewoon door zoals ze altijd al bezig zijn. Zodra ze in het nieuws zijn gaan ze alles doen om de problemen van de klagenden op te lossen, maar die domme helpdesk scripts aanpassen die iedere beller naar de helpdesk nu zo langzamerhand wel kan opdreunen aanpassen dat komt niet bij ze op. Waarom moet een beller eerst een klager worden om serieus genomen te worden? Waarom kan het niet in één keer goed Ziggo als de mensen met problemen aankloppen bij jullie loket, namelijk de helpdesk? Die helpdesk is toch de plaats om geholpen te worden? Waarom zijn er webteams nodig om de klagers op forums uit de publiciteit te halen? Waarom toch?

Nu lees ik hier weer dat we het geluk moeten hebben om toevallig een goede helpdeskmedewerker te treffen waarbij de zwarte piet weer toe wordt gespeeld aan de extern ingehuurde callcenters. Het lijkt wel een loterij. Ziggo selecteert die callcenters toch of zijn al die callcenters zomaar uit zichzelf een helpdesk voor Ziggo begonnen? Moeten de klanten nu voortaan eerst vragen of ze te maken hebben met een extern callcenter en zo ja dan vragen om doorverbonden te worden met een interne helpdesk medewerker? Altijd ligt het maar aan de partijen waar Ziggo zaken mee doet. Misschien moet Ziggo zich eens gaan afvragen of ze dan wel de juiste externe partijen selecteren. De externe partijen die ze nu selecteren zijn zeker lekker goedkoop?
Oud 19 oktober 2009, 21:54
Vijver's schermafbeelding
Vijver Vijver is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AIE Extra Arris TM702B D-Link Dir-655
DTV: Humax IRHD-5000C & Humax IR- Fox C
Standaard

Wat voor PR bureau gebruiken ze? Niet een van de beste. Nu kan de directie de adviezen van de PR-consultant rechtstreeks in de vuilnisbak deponeren. Er moeten wat mensen weg bij ziggo en vervangen worden door capabeler mensen. Ik praat over het hogere management. Dan kan het nog best iets worden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArChie Bekijk bericht
Ik heb zojuist naar de Three Stooges zitten kijken. Ziggo wil niet leren, Ziggo gaat gewoon door zoals ze altijd al bezig zijn. Zodra ze in het nieuws zijn gaan ze alles doen om de problemen van de klagenden op te lossen, maar die domme helpdesk scripts aanpassen die iedere beller naar de helpdesk nu zo langzamerhand wel kan opdreunen aanpassen dat komt niet bij ze op. Waarom moet een beller eerst een klager worden om serieus genomen te worden? Waarom kan het niet in één keer goed Ziggo als de mensen met problemen aankloppen bij jullie loket, namelijk de helpdesk? Die helpdesk is toch de plaats om geholpen te worden? Waarom zijn er webteams nodig om de klagers op forums uit de publiciteit te halen? Waarom toch?

Nu lees ik hier weer dat we het geluk moeten hebben om toevallig een goede helpdeskmedewerker te treffen waarbij de zwarte piet weer toe wordt gespeeld aan de extern ingehuurde callcenters. Het lijkt wel een loterij. Ziggo selecteert die callcenters toch of zijn al die callcenters zomaar uit zichzelf een helpdesk voor Ziggo begonnen? Moeten de klanten nu voortaan eerst vragen of ze te maken hebben met een extern callcenter en zo ja dan vragen om doorverbonden te worden met een interne helpdesk medewerker? Altijd ligt het maar aan de partijen waar Ziggo zaken mee doet. Misschien moet Ziggo zich eens gaan afvragen of ze dan wel de juiste externe partijen selecteren. De externe partijen die ze nu selecteren zijn zeker lekker goedkoop?
Oud 19 oktober 2009, 22:05
om1's schermafbeelding
om1 om1 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max, Cisco EPC3928AD
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infje Bekijk bericht
Persoonlijk vond ik het ook allemaal iets overdreven. Maarja daar leeft dit programma van.
Lekkere houding.... Dus bijvoorbeeld klagen over onterechte incasso's, aanmaningen en deurwaarders is overdreven? Terwijl Ziggo na maanden niet in staat is het recht te zetten? En dat zijn nog maar de administratieve zaken die aan bod kwamen.
Oud 19 oktober 2009, 22:13
mesa57's schermafbeelding
mesa57 mesa57 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Ai1 Extra met Ubee EVM3200 en DIR 868L
DTV: CI+ Cam (Sony) / Humax 5000/5300 / Cisco 8455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infje Bekijk bericht
Je moet 't geluk hebben zon interne agent aan de lijn te krijgen ipv een extern callcenter.
Inderdaad. 3 weken oud modem uitzuigen zeg. Laat me niet lachen
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten