Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 13 oktober 2009, 18:34   #21
messed-up
Senior Member

messed-up's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ed Bekijk bericht
Communicatie? Ziggo regelt alles als jij je klacht maar aangeeft...

Heb maandenlang gratis internet gehad, 2 Humax PVR's als goedmakertjes... ja sorry, ik snap wel dat sommige mensen problemen hebben, maar waarom gaat het bij de meesten dan wel goed?
Werkelijk ?
Dus ik ben niet maanden bezig geweest om eindelijk het goede profiel te krijgen ? ik ben niet meerdere malen bij Ziggo langs geweest omdat de klantenservice niets oploste ?
Als je TWEE PVR`s en MAANDEN gratis internet hebt gekregen moet je toch wel flinke klachten hebben gehad, die blijkbaar snel zijn vergeten door de goedmakers.

En wat wil je hier "ja sorry, ik snap wel dat sommige mensen problemen hebben, maar waarom gaat het bij de meesten dan wel goed?" nu mee zeggen ?
Het gaat bij de meesten goed, dus als het niet goed gaat mag je niet klagen of is het eigen schuld ?
messed-up is offline  
Oud 13 oktober 2009, 19:15   #22
Saywhat
Senior Member

Saywhat's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Wat vind jij als medewerker er eigenlijk van dat jij of je collega's op deze onwettige manier zaken moet doen met klanten?
Als het onwettig is kan ik er nog steeds niks aan veranderen... Met die reden maak ik me er dus ook niet druk om, als het nou maanden was ok, maar dit vind ik (afgezien van dat ik ook denk denk dat het niet correct is, wat natuurlijk dan niet netjes is) verder niet zo een schokkend probleem. Kijk tuurlijk zie ik liever alles vlekkeloos verlopen, maar dat zal altijd een utopie blijven. Met die reden heb ik me er ook bij neergelegd en maak me niet druk om dit soort zaken (ik vind dat er al stress genoeg is zonder deze zaken), wel zal ik alles wat binnen mijn macht ligt doen om een klant te helpen die door Ziggo om welke reden dan ook de dupe is! (en dus altijd indien terecht restitutie verlenen zodat de klant schadeloos is!)

Moraal is dat ik mezelf ten alle tijde recht in de spiegel kan aankijken, daar ik zelf alles bij machte doe om het netjes af te handelen!
Saywhat is offline  
Oud 17 oktober 2009, 15:08   #23
Opteron-pv
Senior Member

Opteron-pv's schermafbeelding
Standaard

Het gaat niet om een nummer als je de uitzending gezien had gaat het om een muur waar mensen herhaaldelijk tegen aanlopen.

Dat men bij de ziggo directie zich er makkelijk van af wil maken maakt het alleen maar makkelijker om te scoren voor een programma als radar.

Uiteindelijk gaat het om de klanten zelfs al is dit credo een beetje achterhaalt want je kan gewoon nergens anders naar toe op het kabelnet.

En dat is wat je mist bij ziggo. Je kan allerlei PR activiteiten ontplooien maar dat veranderdt het voorgaande niet.

Het wiskundig benaderen van problemen binnen een orginasatie is te makkelijk om het weg te schuiven. En uiteindelijk gaat het er om dat mensen die een dienst leveren dit ook werkelijk doen.
Oud 17 oktober 2009, 17:04   #24
Isis
Senior Member

Isis's schermafbeelding
Standaard

Ziggo komt alsnog in de uitzending van 19 augustus.
Oud 17 oktober 2009, 17:09   #25
anoniem
Cable Expert

anoniem's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Isis Bekijk bericht
Ziggo komt alsnog in de uitzending van 19 augustus.
oktober..
anoniem is offline  
Oud 17 oktober 2009, 18:42   #26
pletter
Senior Member

pletter's schermafbeelding
Standaard isis

wel domme opmerking augustus

als help desk medewerker zou ik jou niet aan telefoon hebben willen

maar ja wie ben ik

ps met pletter graag afspraak je 19 augustes ok

just fun

dont blame me blame ur self
pletter is offline  
Oud 17 oktober 2009, 18:59   #27
Vijver
Senior Member

Vijver's schermafbeelding
Standaard

Ach, TROS radar is nogal sturend. Niet bepaald een diepgravend objectief programma. Wil je daar in zitten als consument, dan moet je wel aan de nodige kansloze parameters voldoen. Anders kegelt de redactie je eruit. Het is gewoon sappige TV, pulp, ik kijk er niet naar. Dat het een zekere impact heeft, geloof ik wel, zeker bij de grootste familie van Nederland.
Vijver is offline  
Oud 17 oktober 2009, 22:47   #28
Poupou
Senior Member

Poupou's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniem Bekijk bericht
oktober..
Inderdaad 19 oktober, 20.30 Ned1. Ik ben toch benieuwd of Ziggo voor die 300 klachten deze keer een paar goeie mensen heeft afgevaardigd.
Poupou is offline  
Oud 19 oktober 2009, 10:50   #29
Opteron-pv
Senior Member

Opteron-pv's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vijver Bekijk bericht
Ach, TROS radar is nogal sturend. Niet bepaald een diepgravend objectief programma. Wil je daar in zitten als consument, dan moet je wel aan de nodige kansloze parameters voldoen. Anders kegelt de redactie je eruit. Het is gewoon sappige TV, pulp, ik kijk er niet naar. Dat het een zekere impact heeft, geloof ik wel, zeker bij de grootste familie van Nederland.
Het heeft wat weg van de schandpaal

Maar als je als TV niet scoort kom je ook niet op de buis. Er zullen altijd extreme voorbeelden zijn waar het mis gaat met X of Y dat ze daar gebruik van maken is logisch.

Ik weet zo gauw niet welk TV programma er zo danig uitspringt dat het wel wat objectiever is.

Uiteindelijk is het wel nodig dat mensen ergens naar toe kunnen met hun klachten. Zeker als je geen gehoor krijgt bij het bedrijf zelf.
Oud 19 oktober 2009, 12:02   #30
Sjaool
Senior Member

Sjaool's schermafbeelding
Standaard

Nu met DSB failliet verklaard zal de uitzending over Ziggo wel weer vooruit geschoven worden.
Spreiding van sensatie... altijd goed voor de kijkcijfers.

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten