Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 21 oktober 2009, 09:55
ijskonijn57's schermafbeelding
ijskonijn57 ijskonijn57 is offline
Member

Ziggo Internet: Z1
DTV: Humax IR-Fox C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArChie Bekijk bericht
Misschien is het dan een goed idee om deze managers meer te betrekken bij de problemen van klanten. Voortaan gewoon in plaats van contact op te nemen met de helpdesk een mailtje sturen naar de betreffende manager om het probleem aan te kaarten. Dan weten zij ook wat er speelt bij hun klanten. De namen en de rollen van de managers zijn te vinden op de Het bedrijf website van Ziggo. Heb je bijvoorbeeld een probleem van technische aard dan stuur je een mailtje naar de Chief Technology Officer (CTO) van Ziggo. Dat was de man voor de kijkers aan de rechterkant van de tafel bij de uitzending van Radar.

De standaard email adressen template van Ziggo personeel is: voornaam punt achternaam apenstaartje office punt ziggo punt nl. Mogelijk dat managers in tegenstelling tot het helpdesk personeel de probleemmelding wel aan de juiste afdelingen binnen het bedrijf kunnen doorsturen zodat er altijd direct actie ondernomen kan worden i.p.v. eerst af te wachten totdat een probleemmelder een klager wordt. Bijkomend voordeel van deze top down approach is dat deze mangers dan precies weten wat er speelt in hun bedrijf, want bottom up haperen kennelijk de communicatie kanalen.
Los van dat het een goed idee is om managers bij de klantproblemen te betrekken (wat dat betreft was deze avond al 100% geslaagd natuurlijk) denk ik wel dat ze een enorme spambox hebben, of die mail gewoon rechtstreeks doorgestuurd wordt naar de klantenservice. Ik durf er iig zonder moeite een fles goede wijn op te zetten dat je het antwoord op je storingsmailtje niet terug krijgt van die chief tech officer zelf
Oud 21 oktober 2009, 10:06
ArChie's schermafbeelding
ArChie ArChie is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ijskonijn57 Bekijk bericht
Ik durf er iig zonder moeite een fles goede wijn op te zetten dat je het antwoord op je storingsmailtje niet terug krijgt van die chief tech officer zelf
Dan ben je nu al een fles kwijt, want ik heb de Chief Technology Officer (CTO) al twee keer rechtstreeks gemaild en ook beide keren antwoord van hem terug gekregen. Niet dat je veel wijzer wordt van die antwoorden van de CTO aangezien zijn optreden in Radar en de ontkenning van de problemen exact aansloot bij de indruk die ik al van deze man had na zijn email reacties. Maar goed, in ieder geval kan hij dan niet ontkennen dat hij niets weet van de problemen die ik bij hem heb aangekaart.
Oud 21 oktober 2009, 11:52
Cisco's schermafbeelding
Cisco Cisco is offline
Member

Ziggo Internet: Ziggo Zakelijk Internet Plus ZZ1
DTV: Digital Everywhere FireDTV
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jdd Bekijk bericht
Doet er niets vanaf dat het Ziggo's probleem is. Wettelijk kan je op ieder moment opzeggen met 1 maand opzeg termijn. Hoe Ziggo dit intern wel of niet regelt is niet interresant, dat is de wet en daar hebben ze zich aan te houden.
Dit is (nog) niet wettelijk geregeld. Waarschijnlijk pas vanaf 2011 of zo.
Oud 21 oktober 2009, 11:56
dieco's schermafbeelding
dieco dieco is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AiE Plus + Netgear WNR3500 + Netgear WN111v2
DTV: CI+
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cisco Bekijk bericht
Dit is (nog) niet wettelijk geregeld. Waarschijnlijk pas vanaf 2011 of zo.
Met ingang van 1 juli 2009 is, wat betreft de opzegtermijn, de nieuwe Telecomwet in werking getreden. Ik heb geinformeerd bij Opta en 1 maand is ook werkelijk maximaal 1 maand ... als de eerste contractperiode verstreken is tenminste.

I don't suffer from insanity ... I enjoy every minute of it!!!
I do suffer from reality though
Oud 22 oktober 2009, 11:00
Zigmund's schermafbeelding
Zigmund Zigmund is offline
Banned User

Ziggo Internet: AIE+, Arris
DTV: CI+/Humax IRHD-5000
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dieco Bekijk bericht
Met ingang van 1 juli 2009 is, wat betreft de opzegtermijn, de nieuwe Telecomwet in werking getreden. Ik heb geinformeerd bij Opta en 1 maand is ook werkelijk maximaal 1 maand ... als de eerste contractperiode verstreken is tenminste.
Inderdaad, aan daar dient Ziggo zich aan te houden. Die maand is geen kalandermaand!!
Oud 22 oktober 2009, 11:01
Zigmund's schermafbeelding
Zigmund Zigmund is offline
Banned User

Ziggo Internet: AIE+, Arris
DTV: CI+/Humax IRHD-5000
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Isis Bekijk bericht
Ben het hier helemaal mee eens.
Gezien mijn eigen ervaring ben ik het hier ook mee eens. Ik ben pas goed geholpen door enkele medewerkers op dit forum die technisch onderlegd zijn en diverse lijntjes voor me hebben uitgezet.
Oud 22 oktober 2009, 11:42
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member

DTV: Samsung DVB-9401R
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zigmund Bekijk bericht
Inderdaad, aan daar dient Ziggo zich aan te houden. Die maand is geen kalandermaand!!
Dat is een periode van 30 dagen. Dus als jij de 15e opzegt is het per de 15e van de volgende maand daadwerkelijk opgezegd.

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten