Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 12 oktober 2009, 20:45
Pierre_1's schermafbeelding
Pierre_1 Pierre_1 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra / Ubee EVM3200 / D-link DIR-855
DTV: Humax HDTV
Standaard Ziggo in TROS Radar

TROS Radar had klachten ontvangen over Ziggo, deze waren van diverse aard. Ik moet toegeven dat het allemaal zeer kort werd behandeld, je kon merken dat de DSB perikelen prioriteit hadden. De conclusie was dat Ziggo niet bereid was te reageren aangezien het allemaal best wel meevalt.

Voor wie dat niet vindt : ziggo@tros.nl

Daar kan iedereen zijn/haar klachten kwijt over Ziggo, wat het ook zijn mag.
Oud 12 oktober 2009, 21:30
Saywhat's schermafbeelding
Saywhat Saywhat is offline
Senior Member

Ziggo Internet: ai1 Extra, Arris TM702
DTV: Humax Duovisio iPVR-9200C, Humax IR-FOX C, Cisco 8455DVB
Standaard

Ze gaf aan dat er 300 klachten waren, daarnaast inderdaad diverse aard...
Daar kan je als programma toch ook niks mee?

Ja ik ben medewerker, maar nee ik keur echt niet alles goed van Ziggo, en was dus nieuwsgierig naar wat er dan fout zou gaan, en nu aan de kaak zou worden gesteld.
Nu de hoge omes geen zin hadden om te komen voor wat ze tot dusver hebben kan ik alleen maar zeggen 'groot gelijk!'
Punt is dat je nu heel simpel klachten versus klanten kan bekijken waardoor dit als niks wordt gezien!
Oud 12 oktober 2009, 22:07
BenJ's schermafbeelding
BenJ BenJ is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Ai1 Plus - Arris702
DTV: Panasonic TU-DC40RD
Standaard

Toch zie ik wel degelijk een rode draad in die klachten en die ik hier op het forum tegen kom. Administratie en de moeite die het kennelijk kost om fouten hierin te herstellen.

Men struikelt over de HD die m.i. eigenlijk geen goed beeld kan verkrijgen van wat er administratief dan aan de hand is en dan wordt het voor de klant lastig om verder door te dringen tot de 2e lijn.

Het erge vind ik, dat men zich maar blind blijft staren op statistieken en de aantallen wel vindt meevallen. Getuige ook deze reactie.

Feit blijft dat er klanten met problemen zijn die uiterst moeizaam tot niet weten door te dringen en dat moet echt anders.
Oud 12 oktober 2009, 22:40
harrie123's schermafbeelding
harrie123 harrie123 is offline
Member

Ziggo Internet: Internet Z1
DTV: Samsung
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saywhat Bekijk bericht
Ze gaf aan dat er 300 klachten waren, daarnaast inderdaad diverse aard...
Daar kan je als programma toch ook niks mee?

Ja ik ben medewerker, maar nee ik keur echt niet alles goed van Ziggo, en was dus nieuwsgierig naar wat er dan fout zou gaan, en nu aan de kaak zou worden gesteld.
Nu de hoge omes geen zin hadden om te komen voor wat ze tot dusver hebben kan ik alleen maar zeggen 'groot gelijk!'
Punt is dat je nu heel simpel klachten versus klanten kan bekijken waardoor dit als niks wordt gezien!
Ik neem aan dat er ook klachten zijn over het opzegbeleid van Ziggo. Ziggo heeft al diverse malen aangegeven zich niet aan de wet te willen houden wat betreft de opzegtermijn van maximaal een maand. Ziggo hanteert een opzegtermijn van steeds meer dan een maand, doordat je alleen per einde van de volgende maand kunt opzeggen. Wat vind jij als medewerker er eigenlijk van dat jij of je collega's op deze onwettige manier zaken moet doen met klanten?
Oud 12 oktober 2009, 22:52
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User

Ziggo Internet: Alles in 1 Extra | Ubee EVM3200 | Linksys WRT610N
DTV: Humax iPVR9200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harrie123 Bekijk bericht
Ik neem aan dat er ook klachten zijn over het opzegbeleid van Ziggo. Ziggo heeft al diverse malen aangegeven zich niet aan de wet te willen houden wat betreft de opzegtermijn van maximaal een maand. Ziggo hanteert een opzegtermijn van steeds meer dan een maand, doordat je alleen per einde van de volgende maand kunt opzeggen. Wat vind jij als medewerker er eigenlijk van dat jij of je collega's op deze onwettige manier zaken moet doen met klanten?
Je betaalt elke maand vooraf, dan is het toch logisch dat de opzegtermijn aan het einde van die voorafbetaalde maand in gaat? Dat is de enige reden...

Of het de meest esthetische oplossing is, laat ik in het midden, maar het is wel logisch.
Oud 12 oktober 2009, 23:04
Renatus's schermafbeelding
Renatus Renatus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect & Play Max / Technicolor TC7210
DTV: Horizon / Humax 5200c / CI+
Standaard

Net even op 'uitzending gemist' gekeken, was wel erg kort. Volgens mij was meneer 4 een (niet meer?) actief forum lid die een kleine maand geleden hier flink aanwezig was.

Niet echt slim van de directie om zo makkelijk over het aantal klachten heen te stappen, ze hebben blijkbaar niet door dat Radar toch nog wel wat impact heeft. Ze hebben dan ook geluk dat de DSB het hoofd nieuws was.
Oud 12 oktober 2009, 23:11
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renatus Bekijk bericht
Niet echt slim van de directie om zo makkelijk over het aantal klachten heen te stappen, ze hebben blijkbaar niet door dat Radar toch nog wel wat impact heeft. Ze hebben dan ook geluk dat de DSB het hoofd nieuws was.
Ben het met je eens, maar ja, en nu ga ik weer even nuanceren... Blaffende honden bijten niet (Radar) en als de kijkcijfers weer binnen zijn, doen zij er verder ook niets meer mee.

Tuurlijk, alles moet opgelost worden, ben ik het volledig mee eens, maar dat is een utopie. Ik vind het erg voor de mensen die zoveel last van storingen hebben, maar van Radar had ik sowieso al niet zo'n hoge dunk. Sensatiebelust...
Oud 12 oktober 2009, 23:33
MrDroopy's schermafbeelding
MrDroopy MrDroopy is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect&Play Max | Ziggo CH7465LG Connect Box | d-link dir-855
DTV: Horizon | Humax 5200c | Cisco 8455 | Samsung dcb-h360r | FireDTV
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ed Bekijk bericht
Je betaalt elke maand vooraf, dan is het toch logisch dat de opzegtermijn aan het einde van die voorafbetaalde maand in gaat? Dat is de enige reden...

Of het de meest esthetische oplossing is, laat ik in het midden, maar het is wel logisch.
Betalingstermijnen en opzegtermijnen staan volledig los van elkaar. De wettelijke regels zijn duidelijk en eenduidig. Of je nu een maand of een jaar vooruitbetaald hebt maakt daarin niet uit. Of het in de praktijk wat uitmaakt? Nauwelijks, het blijft gezeur over een paar dagen meer of minder.
Oud 12 oktober 2009, 23:35
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrDroopy Bekijk bericht
Betalingstermijnen en opzegtermijnen staan volledig los van elkaar. De wettelijke regels zijn duidelijk en eenduidig. Of je nu een maand of een jaar vooruitbetaald hebt maakt daarin niet uit. Of het in de praktijk wat uitmaakt? Nauwelijks, het blijft gezeur over een paar dagen meer of minder.
Als men op wil zeggen, gaat men toch lekker? Men vindt de spijkers toch wel...
Oud 13 oktober 2009, 00:37
Timbo25's schermafbeelding
Timbo25 Timbo25 is offline
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saywhat Bekijk bericht
Z
Bij mij komt dit arrogant over, je moet ook zo denken, als Radar er weer aandacht aan besteed, dan is het ook erg gesteld met de klachten en niet het normale percentage.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten