Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 12 oktober 2009, 00:59
Door's schermafbeelding
Door Door is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Bundel Alles-in-1 Basis
DTV: SBV5121E
Standaard netwerk

Heb te vaak ervaren dat als ik iemand bel,ik hen wel hoor,maar zij mij niet.
Praat iedere keer de ruimte in.Affijn zeg ik dan:Ik hoor niets hoor..ik doe het dan wel weer mobiel.Ook als ik bel,en ik hang op,word ik wel teruggebeld,ik neem dan op en er word niets gezegd,(ik hoor wel dat er iemand is.)Nu vanmiddag werd ik gebeld,heel raar,het bleef stil..Ik zeg hallo hallo.Hoor ik mijn eigen zin terug door iemand anders..Zegt ie:raar hoor,ik hoor niks,nah,dan bel ik wel mobiel.(niet gebeurd dus).Ben er van overtuigd dat iemand telkens inbreekt,zoiets.(Dat kan nl,zo ook mobiel).
Kiestoon is vaak weg,en ik hoor ook vaak een heel raar geluid,en doe mn best dan om de kiestoon weer te krijgen,soms leg ik neer en dan hoor je de kiestoon nog,dus wie hangt er dan niet op?Tot zover even een vermelding,gr Door.
Oud 12 oktober 2009, 01:00
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User

Ziggo Internet: Alles in 1 Extra | Ubee EVM3200 | Linksys WRT610N
DTV: Humax iPVR9200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Door Bekijk bericht
Heb te vaak ervaren dat als ik iemand bel,ik hen wel hoor,maar zij mij niet.
Praat iedere keer de ruimte in.Affijn zeg ik dan:Ik hoor niets hoor..ik doe het dan wel weer mobiel.Ook als ik bel,en ik hang op,word ik wel teruggebeld,ik neem dan op en er word niets gezegd,(ik hoor wel dat er iemand is.)Nu vanmiddag werd ik gebeld,heel raar,het bleef stil..Ik zeg hallo hallo.Hoor ik mijn eigen zin terug door iemand anders..Zegt ie:raar hoor,ik hoor niks,nah,dan bel ik wel mobiel.(niet gebeurd dus).Ben er van overtuigd dat iemand telkens inbreekt,zoiets.(Dat kan nl,zo ook mobiel).
Kiestoon is vaak weg,en ik hoor ook vaak een heel raar geluid,en doe mn best dan om de kiestoon weer te krijgen,soms leg ik neer en dan hoor je de kiestoon nog,dus wie hangt er dan niet op?Tot zover even een vermelding,gr Door.
Moet dit niet bij telefonie? Heeft mijns inziens niets met internetstoringen te maken...
Oud 12 oktober 2009, 02:11
Angelo's schermafbeelding
Angelo Angelo is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AiE Extra / Arris modem
DTV: Samsung HDTV en Cisco
Standaard

Alereerst: ja dit hoort in telefonie thuis en als een moderator langs komt, dan zal deze topic wel verplaatst worden. Dat betekent niet dat we al eens kunnen kijken of we iets voor je kunnen betekenen.

Allereerst vind ik je probleemstelling een beetje warrig. Even voor de beeldvorming:

Hoe is je huidige situatie? Wat heb je aan de modem hangen op telefonie gebied"Is het een gewone telefoon, een draadloze unit, een huiscentrale? Is de kabel gesplitst in meerdere kabels / toestellen?

Je noemt dat je een raar geluid hoort. Wat is dat voor een geluid? Is het een hoge of juist een lage piep, een klikkend geluid, etc.

Je zegt dat je je jezelf door iemand anders terug hoort. Wat bedoel je hiermee? Ik begrijp die even niet?

Wat heb je zelf al gedaan om dit proberen op te lossen?

Je zegt dat er nog wel eens een kiestoon is als je hebt opgelegd. Hoe bedoel je dat? Hoor je echt nog een kiestoon als je de hoorn erop hebt gelegd?

Als alles goed is heb je een toestel bij je installatiepakket gekregen. Heb je die al een rechtstreeks aan de modem gehangen. Hiermee kun je testen of het niet ergens bij je thuis ligt. Vooral demededeling dat je nog een kiestoon hoort als je hebt opgelegd, laat me in die richting denken. Dat zou kunnen betekenen dat je toestel kapot is.
Oud 15 oktober 2009, 13:24
Ziggo Support Peter's schermafbeelding
Ziggo Support Peter Ziggo Support Peter is offline
Ziggo Medewerker

Standaard

als je nog een kiestoon hoort, als je ophangt, is er inderdaad iets goed mis met je toestel. Ook de overige klachten zouden hierdoor veroorzaakt kunnen worden.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten