Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Samsung

Mededelingen

Samsung Nieuws, vragen en opmerkingen over Samsung CI+ geschikte TV's

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 11 oktober 2009, 15:43
hasniman's schermafbeelding
hasniman hasniman is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 11 oktober 2009
Locatie: etten-leur
Berichten: 6
Standaard CI+ERROR: Toestel Certificaat Ongeldig-Verlopen-16

ik heb alles al geprobeerd maar misschien kunnen jullie mij nog helpen want ik weet het niet meer.
het verhaal is als volgt:

ik heb pas een nieuwe samsung tv gekocht.
type EU40B6000VP.
Ik een ziggo CI+module, de kaart werkt wel op een oude module. Als ik de instructies volg volgens wat er op dit forum word aangeraden,en ik doe vervolgens de module er in met en/of zonder kaart, dan geeft hij de volgende fout aan: CI+CAM -FOUT 11.
Daarna geeft hij volgende fout aan:
CI+ERROR: Toestel Certificaat
Ongeldig-Verlopen-16

dus hij geeft niet ongeldig-verlopen-17 aan zoals op het forum word aangegeven...
hij geeft daarna vervolgens continue "vervormd signaal" aan op het beeldscherm..
wie weet er raad mee???want ik weet het niet meer...
alvast bedankt voor jullie hulp!

groetjes

Laatst gewijzigd door hasniman; 12 oktober 2009 om 17:57
  #2  
Oud 1 november 2009, 20:40
ridito's schermafbeelding
ridito ridito is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 1 november 2009
Locatie: Leidschendam
Ziggo Internet: Ziggo alles in een
DTV: CI+ , Humex en Samsung ,Humex iHDR-5200C
Berichten: 16
Unhappy

Heb exact het zelfde probleem.
Weet iemand de oplossing ?
Heb kaart al bij iemand anders daar is het goed.
Ik heb de UE40B6000VPXXN en die ander persoon ook.
Ik heb alleen nu een nieuwe fireware eerst had ik de 2004.8
en nu de 2006 en die andere persoon de 2005.2
HELP
  #3  
Oud 1 november 2009, 21:46
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official
 
Geregistreerd: 12 maart 2007
Locatie: Ziggo Provider
DTV: ALL
Berichten: 4.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ridito Bekijk bericht
Heb exact het zelfde probleem.
Weet iemand de oplossing ?
Heb kaart al bij iemand anders daar is het goed.
Ik heb de UE40B6000VPXXN en die ander persoon ook.
Ik heb alleen nu een nieuwe fireware eerst had ik de 2004.8
en nu de 2006 en die andere persoon de 2005.2
HELP
De samsung helpdesk even bellen en vragen om de hotfix. Dit is een specifieke combinatie van RC codes waarmee in de meeste situaties het probleem opgelost kan worden
  #4  
Oud 2 november 2009, 07:36
ridito's schermafbeelding
ridito ridito is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 1 november 2009
Locatie: Leidschendam
Ziggo Internet: Ziggo alles in een
DTV: CI+ , Humex en Samsung ,Humex iHDR-5200C
Berichten: 16
Standaard

Ik ga strakt bellen.
Zou je zo vriendelijk willen zijn om het bij de helpdesk van ziggo ook te melden,dan hoef je niet een aantal keer hoeven te bellen en te horen te krijgen dat ze het probleem niet kennen.
Wat ik mijn af vraag.Is dit een Ziggo fout of een Samsung fout ?
Als je na een Hotfix hij het weer doet is er dus iets wat hem heefts doen vast lopen.Is er al bekent waarom dit gebeurt en wie hier verantwoordelijk is.
Ziggo Anoniem bedankt voor je geduld en je snelle antwoordt ook al zo laat,jammer dat ik jou niet de eerste keer aan de telefoon heb gehad dan had ik gisteren nog iets aan mijn Zondag gehad.
Ik zal wel laten horen hoe het afloopt met Samsung.
  #5  
Oud 2 november 2009, 19:15
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official
 
Geregistreerd: 12 maart 2007
Locatie: Ziggo Provider
DTV: ALL
Berichten: 4.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ridito Bekijk bericht
Ik ga strakt bellen.
Zou je zo vriendelijk willen zijn om het bij de helpdesk van ziggo ook te melden,dan hoef je niet een aantal keer hoeven te bellen en te horen te krijgen dat ze het probleem niet kennen.
Wat ik mijn af vraag.Is dit een Ziggo fout of een Samsung fout ?
Als je na een Hotfix hij het weer doet is er dus iets wat hem heefts doen vast lopen.Is er al bekent waarom dit gebeurt en wie hier verantwoordelijk is.
Ziggo Anoniem bedankt voor je geduld en je snelle antwoordt ook al zo laat,jammer dat ik jou niet de eerste keer aan de telefoon heb gehad dan had ik gisteren nog iets aan mijn Zondag gehad.
Ik zal wel laten horen hoe het afloopt met Samsung.
Je zult me ook niet aan de telefoon krijgen, want ik zit niet bij de helpdesk.
Het probleem wordt veroorzaakt door Samsung. Samsung levert immers ook de hotfix.
  #6  
Oud 3 november 2009, 07:29
ridito's schermafbeelding
ridito ridito is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 1 november 2009
Locatie: Leidschendam
Ziggo Internet: Ziggo alles in een
DTV: CI+ , Humex en Samsung ,Humex iHDR-5200C
Berichten: 16
Standaard

Anoniem dit is de reactie die ik op een andere heb gegeven.
Het was voor mijn probleem de oplossing ,ik weet alleen niet of deze code tijds afhankelijk was maar mocht je het iemand anders aanraden vandaag is het 3 November 2009 en 07:25 toen ik het invoerde.
Ik hoop dat deze tip van een ander de mensen die nog gaan komen kan helpen zodat zij er niet zoveel kosten aan kwijt zijn.
Mvg R.Marques

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LJ076 Bekijk bericht
Nou heb ik hetzelfde gehad met zelfde type TV, tot vanmiddag. Na diverse Samsung medewerkers gesproken te hebben, kreeg ik dan toch een goede tip waar je zelf niet opkomt.
Eerder had ik al de firmware geüpdated (begin november staat op de Duitse site hetzelfde als op de Nederlandse, laat je dus niets wijsmaken) en is nu versie 2006.0.
De goede tip was om
- de TV aan te zetten op het HD kanaal NL1 (het enige wat je ontvangt) en
- achtereenvolgens de toetsen 'mute', 2, 4, 7 en 'exit' in te toetsen.
- op het scherm waren vervolgens in rode letters 3 regels te zien die aangaven dat de CI-card succesvol herkend waren.
- bij opnieuw aanzetten van de televisie begon het bekende 'authenticatie start', maar deze keer liep hij door!

Ik hoop dat dit bij anderen ook de oplossing mag zijn!



Ik heb gisteren met Samsung gebeld,een vriendelijk belgische mevrouw zij dat er een monteur moest langs komen om het op te lossen.
Wat denk je ,in 2 seconde is het probleem omgelost.
Mijn dank aan u is enorm ik hoef nu teminste niet thuis te zijn om een monteur te ontvangen.Ik hoop dat ze bij Ziggo dit ook zullen melden aan mensen met dit zelfde probleem.
Ik ben erg dankbaar mijn probleem is opgelost.
MVG R.Marques

  #7  
Oud 3 november 2009, 09:35
FFaber's schermafbeelding
FFaber FFaber is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 3 november 2009
Locatie: casema
Berichten: 3
Standaard

Super, dit werkt. Ik begrijp niet waarom samsung hier zo moeilijk over doet.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Samsung




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:09.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl