Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Mededelingen

Philips Nieuws, vragen en opmerkingen over Philips CI+ geschikte TV's

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 11 oktober 2009, 12:08
Harm Rutgers's schermafbeelding
Harm Rutgers Harm Rutgers is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles in 1
DTV: CI+ CAM en Humax 5000C
Question CI+ CAM van Ziggo (irdeto) / Philips LCD-TV 37PFL8404H

Naast de Humax 5000C heb ik nu ook een CI+ CAM van Ziggo (irdeto) in combinatie met de Philips LCD-TV 37PFL8404H. Met dit laatste heb ik gewacht omdat Ziggo nog geen certificering wilde afgeven voor dit Philips toestel. Maar volgens Ziggo zal Philips eind september met een firmware update komen. Dit is ook gebeurd (29/09/09). Formeel is er geloof ik nog geen certificering, maar bij mij werkt het wel naar behoren.
Zijn er al meer die de combinatie CI+ CAM van Ziggo (irdeto) / Philips LCD-TV 37PFL8404H hebben om ervaringen mee te delen?
Oud 11 oktober 2009, 18:52
Junior Member

Standaard alleen discovery hd heeft dolby surround

Bij mij heeft alleen discovery hd dolby surround geluid. Alle andere zenders zijn gewoon digitaal met CI+

Laatst gewijzigd door Harm Rutgers; 11 oktober 2009 om 19:05
Oud 11 oktober 2009, 19:28
wehoo's schermafbeelding
wehoo wehoo is offline
Member

Ziggo Internet: alles in 1 extra
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harm Rutgers Bekijk bericht
Naast de Humax 5000C heb ik nu ook een CI+ CAM van Ziggo (irdeto) in combinatie met de Philips LCD-TV 37PFL8404H. Met dit laatste heb ik gewacht omdat Ziggo nog geen certificering wilde afgeven voor dit Philips toestel. Maar volgens Ziggo zal Philips eind september met een firmware update komen. Dit is ook gebeurd (29/09/09). Formeel is er geloof ik nog geen certificering, maar bij mij werkt het wel naar behoren.
Zijn er al meer die de combinatie CI+ CAM van Ziggo (irdeto) / Philips LCD-TV 37PFL8404H hebben om ervaringen mee te delen?
Yep, Cam werkt vanaf het begin, nog voor de update van Philips. Wel met de bekende bugs: teletekst alleen op Ned 1, geen ondertiteling bij een aantal zenders. Verder zeer tevreden.
Oud 11 oktober 2009, 21:09
john61's schermafbeelding
john61 john61 is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
bij mij werkt het ook goed, maar heb nog niet de nieuwste firmware op de tv .ik wacht nog even ik denk dat er deze of volgende week een nieuwe firmware komt.ben tot nu toe zeer tevreden met de kwaliteit van de tv en het signaal wat ziggo leverd op de kabel .
Oud 11 oktober 2009, 22:34
Henk2304's schermafbeelding
Henk2304 Henk2304 is offline
Senior Member

DTV: Samsung LE32C350 met Ziggo CI+ CAM (Smit); Samsung SMT-C7140; Samsung UE46C6000 met KPN iTV
Standaard

Citaat:
Bij mij heeft alleen discovery hd dolby surround geluid. Alle andere zenders zijn gewoon digitaal met CI+
Bij mij hebben ook de andere HD zenders Digital Dolby. Het is alleen jammer dat ik dat steeds zelf moet selecteren. Ik zou graag willen dat Digital Dobly de default is en dat er pas teruggeschakeld wordt naar "gewoon" gelujid als erg geen Dolby wordt geleverd maar dat heb ik nog niet kunnen vinden. En ja, ik heb ook een 37PFL8404 met CI+ CAM en dat werkt heel goed (afgezien van de paar kleinere al bekende onvolkomenheden).

Laatst gewijzigd door Henk2304; 11 oktober 2009 om 22:35 Reden: typo
Oud 12 oktober 2009, 17:02
JoostBoZ's schermafbeelding
JoostBoZ JoostBoZ is offline
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk2304 Bekijk bericht
Bij mij hebben ook de andere HD zenders Digital Dolby. Het is alleen jammer dat ik dat steeds zelf moet selecteren. Ik zou graag willen dat Digital Dobly de default is en dat er pas teruggeschakeld wordt naar "gewoon" gelujid als erg geen Dolby wordt geleverd maar dat heb ik nog niet kunnen vinden. En ja, ik heb ook een 37PFL8404 met CI+ CAM en dat werkt heel goed (afgezien van de paar kleinere al bekende onvolkomenheden).
Je kunt wel default Dolby Digital geluid aanzetten hoor (mits er uiteraard een Dolby Digital geluidsspoor aanwezig is).

Ik weet de stappen niet precies uit mijn hoofd maar het gaat ong. als volgt:
installatie->talen->gewenst audioformaat->geavanceerd

Laatst gewijzigd door JoostBoZ; 13 oktober 2009 om 10:52
Oud 13 oktober 2009, 22:44
Henk2304's schermafbeelding
Henk2304 Henk2304 is offline
Senior Member

DTV: Samsung LE32C350 met Ziggo CI+ CAM (Smit); Samsung SMT-C7140; Samsung UE46C6000 met KPN iTV
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JoostBoZ Bekijk bericht
Je kunt wel default Dolby Digital geluid aanzetten hoor (mits er uiteraard een Dolby Digital geluidsspoor aanwezig is).

Ik weet de stappen niet precies uit mijn hoofd maar het gaat ong. als volgt:
installatie->talen->gewenst audioformaat->geavanceerd
Hey! Bijzonder bedankt. Dat moet je ook maar net weten, maar 't werkt bij mij goed op deze manier.
Oud 14 oktober 2009, 18:56
JoostBoZ's schermafbeelding
JoostBoZ JoostBoZ is offline
Member

Smile

Geen dank!
Oud 25 oktober 2009, 10:44
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JoostBoZ Bekijk bericht
Geen dank!
Heb het ook op geavanceerd ingesteld. Wel typisch dat je vervolgens niets bij geavanceerd kunt instellen. Het heeft in ieder geval wel effect op standaard dolby mits uitgezonden.
Kan het kloppen dat er verschillende dobly signalen worden uitgezonden? Ned 1, 2 en 3 bijvoorbeeld geeft nu wel dolby, maar slechts over 3 speakers (links voor, midden en rechts voor) en discovery hd geeft het echte dolby door over alle luidsprekers.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten