Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Mededelingen

Vragen en Opmerkingen Algemene vragen en opmerkingen over digitale TV en Radio bij Ziggo

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 10 oktober 2009, 23:05
Schoonebeek's schermafbeelding
Schoonebeek Schoonebeek is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 10 oktober 2009
Locatie: Schoonebeek
Berichten: 4
Standaard Geen beeld maar wel EPG info

Hallo,

Bij veel zenders krijg ik de melding "deze service is niet gevonden". Ik heb wel de zender info onderin beeld (EPG). Het betreft hier Nickelodeon en de Discovery zenders o.a.

Ik heb een Dreambox 500....weet iemand een oplossing?
  #2  
Oud 11 oktober 2009, 18:11
catastrofus's schermafbeelding
catastrofus catastrofus is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 25 maart 2008
Locatie: Hengelo@Home (NID 9001)
Ziggo Internet: AI1+/EPC3212/RT-AC87U
DTV: TV-plus + ongecertificeerd spul
Berichten: 7.180
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schoonebeek Bekijk bericht
Hallo,

Bij veel zenders krijg ik de melding "deze service is niet gevonden". Ik heb wel de zender info onderin beeld (EPG). Het betreft hier Nickelodeon en de Discovery zenders o.a.

Ik heb een Dreambox 500....weet iemand een oplossing?
Je hebt wel ooit beeld gehad op de probleemzenders?

Gert.
__________________
2 x et10k (CCCS, PLi4) met een Synology ds211+ (2 x 3TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB TechniSat.
  #3  
Oud 12 oktober 2009, 07:33
Schoonebeek's schermafbeelding
Schoonebeek Schoonebeek is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 10 oktober 2009
Locatie: Schoonebeek
Berichten: 4
Standaard

Ja, een paar dagen wel. Ik heb de Dreambox al de nieuwste transponders laten zoeken en de software is ook al voorzien van een update. Mijn vermoeden is dat het aan de Dreambox ligt.
  #4  
Oud 12 oktober 2009, 08:17
catastrofus's schermafbeelding
catastrofus catastrofus is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 25 maart 2008
Locatie: Hengelo@Home (NID 9001)
Ziggo Internet: AI1+/EPC3212/RT-AC87U
DTV: TV-plus + ongecertificeerd spul
Berichten: 7.180
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schoonebeek Bekijk bericht
Ja, een paar dagen wel. Ik heb de Dreambox al de nieuwste transponders laten zoeken en de software is ook al voorzien van een update. Mijn vermoeden is dat het aan de Dreambox ligt.
Voor de volledigheid: Welke image draai je?

Gert.
__________________
2 x et10k (CCCS, PLi4) met een Synology ds211+ (2 x 3TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB TechniSat.
  #5  
Oud 13 oktober 2009, 19:36
Schoonebeek's schermafbeelding
Schoonebeek Schoonebeek is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 10 oktober 2009
Locatie: Schoonebeek
Berichten: 4
Standaard

Hallo Gert,

Ik ben helaas niet zo bekend met techniek en zo. Hoe kom ik er achter welk image ik draai?

Ik weet echt niet wat je bedoelt maar dat ligt aan mij.

mvg,

S
  #6  
Oud 13 oktober 2009, 20:04
catastrofus's schermafbeelding
catastrofus catastrofus is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 25 maart 2008
Locatie: Hengelo@Home (NID 9001)
Ziggo Internet: AI1+/EPC3212/RT-AC87U
DTV: TV-plus + ongecertificeerd spul
Berichten: 7.180
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schoonebeek Bekijk bericht
Hallo Gert,

Ik ben helaas niet zo bekend met techniek en zo. Hoe kom ik er achter welk image ik draai?

Ik weet echt niet wat je bedoelt maar dat ligt aan mij.

mvg,

S
Blijkbaar heb je ook geen haast met het oplossen van je probleem gezien je reactietijd... Maar elke dreambox draait op een image naar keuze. Jouw (enigma1) 500 zou kunnen draaien op bijv Pli, in dit geval een nederlandse image, dit zou je kunnen achterhalen door een beetje te spelen met je dreambox.
Jouw probleem zou zomaar kunnen zijn dat onze kabelboer in jouw omgeving wat frequenties heeft veranderd, dus dan zou je op http://www.digitalekabeltelevisie.nl kunnen kijken of er wellicht frequenties gewijzigd zijn dus. Gezien de minimale info die je geeft is dit de beste optie.
Als je dit antwoord niet datgene is geweest waar je op zit te wachten kan ik je adviseren om een kijkje te nemen op http://www.sat4all.com/forums/ubbthr...abel_ontvangst

Gert.
__________________
2 x et10k (CCCS, PLi4) met een Synology ds211+ (2 x 3TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB TechniSat.
  #7  
Oud 14 oktober 2009, 07:12
Schoonebeek's schermafbeelding
Schoonebeek Schoonebeek is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 10 oktober 2009
Locatie: Schoonebeek
Berichten: 4
Standaard

probleem opgelost!

De zenders die het niet deden staan op een streaming 4 en 6 en die 2 streamings heb ik nu handmatig gescand op frequentie.

Geen idee of ik het goed uitleg maar in elk geval bedankt voor alle hulp.

mvg

S
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:45.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl