Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 10 oktober 2009, 22:32
Dennis de Man's schermafbeelding
Dennis de Man Dennis de Man is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 10 oktober 2009
Locatie: Culemborg / Ziggo
Ziggo Internet: Alles-in-1 extra
Berichten: 3
Standaard Wel installatie, nog steeds geen gebruik van diensten!!!

Afgelopen dinsdag is de monteur langs geweest om het alles-in-1 extra pakket te installeren maar ik kan nog steeds geen gebruik maken van mijn pakket! Eigenlijk zou de monteur 29 september alles installeren maar die afspraak is door Ziggo eenzijdig verzet naar 10 oktober. Daar ben ik niet mee akkoord gegaan. Als alternatief hebben ze toen 6 oktober aangeboden. Alleen toen bleek dat ik pas vanaf 10 oktober gebruik kan maken van mijn pakket.

Uiteraard heeft Ziggo niet gereageerd op mijn (e-mail / schriftelijke) klachten. Vandaag 10 oktober nog steeds geen telefoon en internet. Tweemaal contact gehad met de helpdesk, vanochtend kreeg ik te horen dat het vanavond allemaal in orde zou zijn en nu na de laatste call (21.50 uur) blijk dat ik een verkeerd modem heb voor de diensten die ik heb afgenomen... Ik begrijp er nu helemaal niks meer van... 15 oktober komt er iemand langs om het modem te vervangen??? Mondeling afspraken, contracten... het maakt Ziggo niet uit ze komen het gewoon niet na... Dit kan toch niet waar zijn????

Heeft iemand nog tips?

Groeten, Dennis
  #2  
Oud 10 oktober 2009, 22:51
Renatus's schermafbeelding
Renatus Renatus is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 1 juli 2009
Locatie: Casema
Ziggo Internet: Connect & Play Max / Technicolor TC7210
DTV: Horizon / Humax 5200c / CI+
Berichten: 2.191
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dennis de Man Bekijk bericht
na de laatste call (21.50 uur) blijk dat ik een verkeerd modem heb voor de diensten die ik heb afgenomen... Ik begrijp er nu helemaal niks meer van... 15 oktober komt er iemand langs om het modem te vervangen???
Welk modem heb je staan?

Als het een motorola 5121e is dan zou je een 20/3 snelheid halen, als je een Arris 702 of Ubee EVM3200 hebt dan is de aie extra snelheid van 50/5 mogelijk.

Ze moeten sowieso in staat zijn om het modem wat je hebt op afstand voor je te activeren, ook als het de motorola modem is. Dan haal je niet de aie extra snelheid, maar kan je tot de 15e wel vooruit.

Morgen bellen en je modem laten activeren door de helpdesk, zou geen probleem mogen zijn als alles technisch is opgeleverd.
  #3  
Oud 11 oktober 2009, 11:52
Dennis de Man's schermafbeelding
Dennis de Man Dennis de Man is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 10 oktober 2009
Locatie: Culemborg / Ziggo
Ziggo Internet: Alles-in-1 extra
Berichten: 3
Standaard

Bedankt voor je reactie!!!

Ik ga gelijk weer even met ziggo bellen! Wordt vervolgt!


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renatus Bekijk bericht
Welk modem heb je staan?

Als het een motorola 5121e is dan zou je een 20/3 snelheid halen, als je een Arris 702 of Ubee EVM3200 hebt dan is de aie extra snelheid van 50/5 mogelijk.

Ze moeten sowieso in staat zijn om het modem wat je hebt op afstand voor je te activeren, ook als het de motorola modem is. Dan haal je niet de aie extra snelheid, maar kan je tot de 15e wel vooruit.

Morgen bellen en je modem laten activeren door de helpdesk, zou geen probleem mogen zijn als alles technisch is opgeleverd.
  #4  
Oud 12 oktober 2009, 17:11
Dennis de Man's schermafbeelding
Dennis de Man Dennis de Man is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 10 oktober 2009
Locatie: Culemborg / Ziggo
Ziggo Internet: Alles-in-1 extra
Berichten: 3
Standaard En nog steeds geen internet & telefonie

UPDATE:

Volgens Ziggo kunnen ze op dit moment niet activeren omdat wij de verkeerde modem hebben gekregen.

We moeten dus weer afwachten tot a.s. donderdag want dan wordt er een ander modem geïnstalleerd.

Even de problemen onder elkaar:
- Installatie afspraak door ziggo verzet van 29 september naar 10 oktober.
- installatie afspraak aangepast, na veel bellen en zeuren, naar 6 oktober.
- Installatie 6 oktober gedaan maar geen activatie. Dat kon pas op 10 oktober.
- 10 oktober geen activatie mogelijk er blijkt een verkeerd modem geplaatst te zijn.
- 15 oktober ... ?

Wordt vervolgt...
  #5  
Oud 12 oktober 2009, 19:26
Renatus's schermafbeelding
Renatus Renatus is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 1 juli 2009
Locatie: Casema
Ziggo Internet: Connect & Play Max / Technicolor TC7210
DTV: Horizon / Humax 5200c / CI+
Berichten: 2.191
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dennis de Man Bekijk bericht
UPDATE:

Volgens Ziggo kunnen ze op dit moment niet activeren omdat wij de verkeerde modem hebben gekregen.

We moeten dus weer afwachten tot a.s. donderdag want dan wordt er een ander modem geïnstalleerd.
Ben ik wel benieuwd welk modem je dan gekregen hebt. Kan je het merk en het versienummer posten?

En voor je het weet is het donderdag, vanaf vrijdag ben je de voorgeschiedenis weer helemaal vergeten. (positieve inslag gehad hier.)
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl