Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - Irdeto ontvangers > Humax > Humax Duovisio iPVR-9200C (SD-PVR)

Mededelingen

Humax Duovisio iPVR-9200C (SD-PVR) Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze Standard Definition Personal Video Recorder

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 10 oktober 2009, 21:12   #1
Papa
Junior Member

Papa's schermafbeelding
Standaard Geluid bij duitse zenders via ziggo

Ik heb als ik naar de duitse zenders wil kijken geen geluid erbij, iemand een idee hoe ik het geluid erbij kan horen? Kijk via ziggo in groningen
Papa is offline  
Oud 10 oktober 2009, 21:21   #2
Zapp Brannigan
Senior Member

Zapp Brannigan's schermafbeelding
Standaard

Het geluid staat waarschijnlijk op Dolby 5.1. Druk op de rode toets, selecteer soundtrack en kies dan het gewone stereogeluidsspoor uit het lijstje (eerste item uit het menu, als ik me niet vergis).

Nu heb je nog steeds geen geluid (door een foutje in de huidige firmware), en moet je even een andere zender kiezen en weer terug; als het goed is heb je dan wel geluid.
Zapp Brannigan is offline  
Oud 10 oktober 2009, 21:21   #3
digitalekabeltelevisie
Senior Member

digitalekabeltelevisie's schermafbeelding
Standaard

Deze zenders hebben twee geluidskanalen, gewoon en Dolby Digitaal. Waarschijnlijk staat Dolby Digital op je Decoder aan. Dan is er geen analoog geluid beschikbaar via SCART. Een digitaal aangesloten versterker kan vaak wel Dolby geluid weergeven. Kies voor deze zender het andere geluidskanaal, of zet in de voorkeuren Dolby op uit.
digitalekabeltelevisie is offline  
Oud 10 oktober 2009, 22:50   #4
Papa
Junior Member

Papa's schermafbeelding
Standaard OK

De eerste optie heb ik geprobeerd, werkte niet, normaal wel trouwens, de 2e ga ik morgen eens even checken, bedankt allebei alvast
Papa is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - Irdeto ontvangers > Humax > Humax Duovisio iPVR-9200C (SD-PVR)

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten