Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Nieuws

Mededelingen

Nieuws Nieuwsberichten over digitale TV en Radio en zenderwijzigingen bij Ziggo

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 4 november 2009, 15:55
The_Doman's schermafbeelding
The_Doman The_Doman is offline
Senior Member

DTV: Humax 5050/5100/5300/DM500/TechnoTrend/Terratec/M750C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LudoVicious Bekijk bericht
Jemig, ik krijg echt een Siemens M750c PVR deja vu bij deze discussie. Voor diegene die het niet herinneren: De Siemens PVR van Ziggo werd 2 jaar geleden verkocht voor ruim 400,- en lag binnen een paar maanden voor 99,- bij de MediaMarkt in de schappen. Maanden en maanden moeten wachten op updates voor een enigszins stabiel platform en nu uiteindelijk is de support van ziggo uitgegaan als een nachtkaars. Er is nog even een inruil actie geweest voor de diehard klagers maar verder komt dit verhaal identiek overeen met de Cisco ervaringen. Was zelf nog in dubio om over te gaan van mijn duurbetaalde Siemens op Cisco of Humax maar brand niet 2x mijn vingers. Ik wacht 2010 wel weer af op een stabiele PVR (en zou dat als advies aan iedereen willen geven).
Als ik alle problemen wat betreft de Cisco op dit forum lees dan is de Siemens PVR zo slecht nog niet eigenlijk.
Oud 5 november 2009, 10:24
klantje600's schermafbeelding
klantje600 klantje600 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: alles in 1
DTV: ciscp pvr
Standaard Ciscodump

Het advies van LudoVicious is op z'n plaats. Ziggo zet iets in de markt wat niet deugt (de PRV is niet je van dat, maar vooral de ITV content is a blody shame) en bovendien deugt de after sales niet, zeker naar early adapters. Wie vindt dat early adapters niet moeten klagen, laat de Ziggo's van deze wereld wel heel makkelijk wegkomen. 'Risico van het vak'? In welke wet staat dat vroege klanten een onvolwaardig product moet accepteren? Alsof je omdat je 'zo graag wil' geen rechten meer hebt.
Oud 5 november 2009, 11:03
xahmol's schermafbeelding
xahmol xahmol is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max&Play Max (300 Mb), Technicolor tc7210 (in bridge), Apple AirPort Extreme (2015)
DTV: Samsung Horizon (woonkamer),Humax IR-FOX C (slaapkamer),AnyseeE30TC (PC) en TV Extra.
Standaard

Heb ook nooit willen zeggen dat je als early adopter niet moet klagen over een niet werkend product. Wel dat je weet dat je als early adopter vaak twee keer zo veel betaald als kort daarna.
Oud 8 november 2009, 13:59
PvK's schermafbeelding
PvK PvK is offline
Junior Member

Standaard

Als ik het dus goed samenvat is het advies op dit moment om NOG niet over te stappen naar "alles in 1" zolang er geen goede stabiele PVR aanbieding bijzit?

De Cisco is een "no go" als ik de berichten zo lees en de Humax is een prima apparaat?
Oud 8 november 2009, 14:09
GolfTouch's schermafbeelding
GolfTouch GolfTouch is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect&Play Max | Modem: Technicolor | Router: TP-link C9 | Switch: D-Link DGS-1016D & 2x 1008D
DTV: CI+ 1.3 Interactief UE55HU7500L | 2x Humax 5050 & IR-FOX | 2x Horizon Box | Anysee E30TC+
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PvK Bekijk bericht
Als ik het dus goed samenvat is het advies op dit moment om NOG niet over te stappen naar "alles in 1" zolang er geen goede stabiele PVR aanbieding bijzit?

De Cisco is een "no go" als ik de berichten zo lees en de Humax is een prima apparaat?
Dan hoop ik voor je, en vele anderen, dat Ziggo ooit met een aanbieding komt waarin de Humax 5050 zit.
Of die ooit zal komen?

Je kunt ook A-I-1 nemen zonder ontvanger en de 5050 los kopen. Of de aanbieding met een SD ontvanger. Zit een smartcard bij en de SD ontvanger bv via internet verkopen. Heb je in ieder geval een smartcard die je niet los hoeft aan te schaffen.
Oud 8 november 2009, 17:36
CeeS's schermafbeelding
CeeS CeeS is offline
Senior Member

Ziggo Internet: CMax300|TC7210|Asus RT-AC87U(Merlin)
DTV: CI+1.3 LG|Horizon 7401|Humax 5050&5200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GolfTouch Bekijk bericht
Of de aanbieding met een SD ontvanger. Zit een smartcard bij en de SD ontvanger bv via internet verkopen. Heb je in ieder geval een smartcard die je niet los hoeft aan te schaffen.
De SD ontvanger is op dit moment trouwens niet meer gratis, je moet nu 49 euro betalen (inclusief smartcard). Of je dat op marktplaats terug kunt krijgen weet ik niet. Maar zoals gezegd kun je ook alles-in-1 zonder extra ontvanger bestellen.
Oud 9 november 2009, 00:25
PvK's schermafbeelding
PvK PvK is offline
Junior Member

Standaard

Ik heb op dit moment al een "eenvoudige" digitale Samsung decoder met een smartcard erin. Een nieuwe smartcard heb ik dus niet nodig...

Nog maar even afwachten tot volgend jaar. Wie weet zijn ze dan door de Cisco's heen.
Oud 1 januari 2010, 18:21
mesa57's schermafbeelding
mesa57 mesa57 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Ai1 Extra met Ubee EVM3200 en DIR 868L
DTV: CI+ Cam (Sony) / Humax 5000/5300 / Cisco 8455
Standaard

De interactieve ontvanger in de actie is nu duurder geworden : 149,-
En het is een Samsung geworden zonder opname mogelijkheid.
De actie liep zeker storm ...
Oud 7 januari 2010, 11:20
Full_HD's schermafbeelding
Full_HD Full_HD is offline
Member

Ziggo Internet: All-in-Extra, Tv Extra
DTV: Humax 5200, Humax 9200, Cisco 8545
Standaard

Kunnen we er dan een beetje van uitgaan dat Ziggo door zijn stapel Cisco's heen is en dat ze langzamerhand overgaan op een ander interactief apparaat?
Oud 8 januari 2010, 13:45
Aslan's schermafbeelding
Aslan Aslan is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Full_HD Bekijk bericht
Kunnen we er dan een beetje van uitgaan dat Ziggo door zijn stapel Cisco's heen is en dat ze langzamerhand overgaan op een ander interactief apparaat?
Wist je dat al niet dan.. Bij Begin al non actief. Ziggo probeert zonder eigen gegraven grat tevullen en neemt gelijk al een genoegen met een nieuwe groote gat..
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Nieuws

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten