Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Nieuws

Mededelingen

Nieuws Nieuwsberichten over digitale TV en Radio en zenderwijzigingen bij Ziggo

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 13 oktober 2009, 21:28
MrDroopy's schermafbeelding
MrDroopy MrDroopy is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect&Play Max | Ziggo CH7465LG Connect Box | d-link dir-855
DTV: Horizon | Humax 5200c | Cisco 8455 | Samsung dcb-h360r | FireDTV
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aslan Bekijk bericht
Luuk,

Gewoon alles aansluiten. Wel eerst je kabel versterker correct aansluiten.
Dit geeft meer stabiel en nette beeld.

Hier een link van een beeld op zoon versterker http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=18961

als volgt gewoon de toestel aansluiten. en je kaart actieveren. (je hebt 2 maanden proeftijd dus onbeperkt alle zenders inclusief Hd zenders zijn toegangelijk.)

Succes
Ooit, lang geleden. Nu is dat gewoon 2 weken.
Oud 14 oktober 2009, 21:59
Jan Janssen's schermafbeelding
Jan Janssen Jan Janssen is offline
Junior Member

Ziggo Internet: binnenkort alles-in-1 extra
DTV: Samsung wordt Cisco PVR
Standaard Cisco enorm laag geprijsd

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomF Bekijk bericht
Het lijkt er sterk op dat de firma Ziggo met deze aanbieding iTV aantrekkelijker en bekender wil maken bij het grote publiek.
(Denk bijv. ook aan het Previeuw-kanaal waarop doorlopend iTV wordt aangeprezen).

Ik heb wel belangstellnig voor die Cisco: Klik hier

Ik had ook belangstelling voor de HD-PVR voor 99 euro en dus overgestapt op alles in 1 extra.
Vandaag wijzigingsoverzicht binnen met de de volgende eenmalige kosten:
verzendkosten 9,50
ITV HD ontvanger Cisco PVR 239,05
Startpakket Interactieve TV 59,95
Installatiepakket ITV PVR 0,00
Installatiepakket Interactieve TV 0,00

Totale eenmalige kosten 308,50

Ik heb een klacht ingediend en we wachten maar af hoe dit opgelost wordt.
Oud 14 oktober 2009, 23:02
Aslan's schermafbeelding
Aslan Aslan is offline
Senior Member

Question

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
Ik had ook belangstelling voor de HD-PVR voor 99 euro en dus overgestapt op alles in 1 extra.
Vandaag wijzigingsoverzicht binnen met de de volgende eenmalige kosten:
verzendkosten 9,50
ITV HD ontvanger Cisco PVR 239,05
Startpakket Interactieve TV 59,95
Installatiepakket ITV PVR 0,00
Installatiepakket Interactieve TV 0,00

Totale eenmalige kosten 308,50

Ik heb een klacht ingediend en we wachten maar af hoe dit opgelost wordt.
Inderdaad gelijk klacht indienen. er staat ook duidelijk op de website dat de siscso voor nieuwe klanten 99€ gaat kosten.

Ziggo klanteservice is weinig of slecht geinformeerd na mijn mening. Ik heb vandaag ook ziggo gebeld over die actie, en dus er werd gezecht dat alleen nieuwe klanten gebruik kunnen maken van die sisco actie. oude klanten hebben simpel weg pech. er is 2 alternatiefen 1= met abonnement nemen 2= Los kopen voor 400€ nog wat.

Raar maar waar. Probeert ziggo klanten te duperen
Oud 14 oktober 2009, 23:54
TomF's schermafbeelding
TomF TomF is offline
Senior Member

DTV: 1x Philips 40PFL8007K/12 en 2x Philips 32PFL7404H/12
Standaard

Wellicht geheel ten overvloede:

Op deze pagina staat dat het wel degelijk om de Cisco gaat, maar ook dat de aanbieding voor bestaande klanten geldt: (Dat staat helemaal onderaan de pagina)

Citaat:
Prijzen zijn inclusief btw, inclusief het basis kabel abonnement. Dit zijn dus echt uw totale maandelijkse kosten. Geen extra kosten meer bij een andere provider! De aanbieding is ook geldig voor bestaande Ziggo abonnee's met uitzondering van de gratis installatie door monteur.
Oud 15 oktober 2009, 15:59
Jan Janssen's schermafbeelding
Jan Janssen Jan Janssen is offline
Junior Member

Ziggo Internet: binnenkort alles-in-1 extra
DTV: Samsung wordt Cisco PVR
Standaard Cisco enorm laag geprijsd

M.b.t. mijn klacht tot de aanbieidng van 99 euro.
(@Aslan, ik was reeds een klant van Ziggo)

Geachte heer *****,

Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld.

Wij zullen er zorg voor dragen dat het teveel berekende bedrag in mindering zal worden gebracht. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Oud 2 november 2009, 23:51
klantje600's schermafbeelding
klantje600 klantje600 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: alles in 1
DTV: ciscp pvr
Standaard Misleiding

Stel je koopt een product voor 250 euro (130 euro ineens te betalen en 5 euro gedurende 24 maanden). Je moet er ook nog iets bij kopen voor 286,80 euro (gespreid te betalen: 11,95 per maand twee jaar lang). Bij elkaar dus 536,80 euro. De verkoper vertelt je dat het een koopje is, want normaal betaal je naast die 286,80 euro nog eens 459 euro, dus 745,80. De klant twijfelt maar is wel in voor iets nieuws en de verkoper haalt hem over de streep met een stevig verkooppraatje over wat je allemaal wel niet krijgt voor dat koopje. Je hapt toe. Binnen een paar weken kom je er achter dat het product allesbehalve fantastisch is, het doet het soms gewoon niet en het biedt zeker niet wat de verkoper allemaal suggereerde. Wat je hebt gekocht is een willekeurige hussel van oude spullen, met weidse namen als TVtheek en Uitzendinggemist (en inderdaad je mist er nogal wat). Maar goed, je denkt het had nog erger gekund: 536 euro is tenslotte geen 745. Je hebt jezelf net in dat sprookje laten geloven of de verkoper komt met een nieuw koopje, niet voor jou maar voor nieuwe klanten. Jouw koopje is ineens voor minder dan 100 euro te koop (al krijg je dan die onduidelijke verzameling oude spullen er niet bij). Dan voel je je belazerd, nee dan ben je belazerd. Toch?

In de marketing gebruiken ze termen als branding en communitybuilding... dan gaat het over klantenbinding. Daar hebben ze bij Ziggo zo hun eigen opvattingen over.
"Prijzen dalen nu eenmaal meneer, dat is alleen maar goed voor de klant meneer".
"Op de site werd u precies verteld wat u zou krijgen meneer."
Misleiding, dat wil zeggen: er is iets mis met de leiding van een bedrijf dat zo'n early adapters policy omarmt.

Gevraagd: genoegdoening voor early adapters (in de vorm van een aanpassing van hun abonnement bijvoorbeeld) en vooral een fundamenteel beter aanbod waardoor vlaggen als TVtheek en Uitzending geen dekmantel voor modderschuiten meer zijn.
Oud 3 november 2009, 10:59
xahmol's schermafbeelding
xahmol xahmol is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max&Play Max (300 Mb), Technicolor tc7210 (in bridge), Apple AirPort Extreme (2015)
DTV: Samsung Horizon (woonkamer),Humax IR-FOX C (slaapkamer),AnyseeE30TC (PC) en TV Extra.
Standaard

Is geen misleiding, is alleen dumping van een product dat duidelijk zwaar tegenvalt en niet te slijten is

Gelukkig heb ik nooit de actie geaccepteerd met 2 jaar iTV. Heb gewoon destijds voor 400 euro de Cisco gekocht. Veel te duur idd achteraf, maar dat je als early adopter altijd veel te veel betaald ben ik wel gewend. Heb je als je altijd het nieuwste moet hebben.
Oud 3 november 2009, 11:27
om1's schermafbeelding
om1 om1 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max, Cisco EPC3928AD
Standaard

Een early adapter loopt soms de kans een miskoop te doen. Je wordt dan een "too-early adapter". Als je dat niet kan hebben, wacht dan eerst af voordat je iets koopt.
Oud 3 november 2009, 13:01
xahmol's schermafbeelding
xahmol xahmol is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max&Play Max (300 Mb), Technicolor tc7210 (in bridge), Apple AirPort Extreme (2015)
DTV: Samsung Horizon (woonkamer),Humax IR-FOX C (slaapkamer),AnyseeE30TC (PC) en TV Extra.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door om1 Bekijk bericht
Een early adapter loopt soms de kans een miskoop te doen. Je wordt dan een "too-early adapter". Als je dat niet kan hebben, wacht dan eerst af voordat je iets koopt.
Daarom hoor je mij ook niet heel erg hard klagen, risco van het vak

Blijft alleen wel dat ik iedereen zelfs voor 99 euro afraad de Cisco te kopen.
Oud 4 november 2009, 15:20
LudoVicious's schermafbeelding
LudoVicious LudoVicious is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Z1 plus /Motorola
DTV: Siemens IC750
Standaard

Jemig, ik krijg echt een Siemens M750c PVR deja vu bij deze discussie. Voor diegene die het niet herinneren: De Siemens PVR van Ziggo werd 2 jaar geleden verkocht voor ruim 400,- en lag binnen een paar maanden voor 99,- bij de MediaMarkt in de schappen. Maanden en maanden moeten wachten op updates voor een enigszins stabiel platform en nu uiteindelijk is de support van ziggo uitgegaan als een nachtkaars. Er is nog even een inruil actie geweest voor de diehard klagers maar verder komt dit verhaal identiek overeen met de Cisco ervaringen. Was zelf nog in dubio om over te gaan van mijn duurbetaalde Siemens op Cisco of Humax maar brand niet 2x mijn vingers. Ik wacht 2010 wel weer af op een stabiele PVR (en zou dat als advies aan iedereen willen geven).
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Nieuws

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten