Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Nieuws

Mededelingen

Nieuws Nieuwsberichten over digitale TV en Radio en zenderwijzigingen bij Ziggo

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 10 oktober 2009, 21:21
Aslan's schermafbeelding
Aslan Aslan is offline
Senior Member

Standaard Cisco enorm laag geprijsd

Aanbieding

Nu bij een Alles-in-1 pakket keuze uit een standaard digitale ontvanger voor € 49,- (normaal € 99,-) of een HD-PVR voor slechts € 99,- (normaal € 459,-). Met de HD-PVR kun je televisie kijken en opnemen in HD-kwaliteit en op elk moment de uitzending pauzeren, terugspoelen en weer vooruitspoelen.

Installatie door een Ziggo monteur kost € 99,95.

Bron: http://www.ziggo.nl/producten/alles-in-1/plus

Damzz dit belooft wat.
Oud 10 oktober 2009, 21:43
xahmol's schermafbeelding
xahmol xahmol is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max&Play Max (300 Mb), Technicolor tc7210 (in bridge), Apple AirPort Extreme (2015)
DTV: Samsung Horizon (woonkamer),Humax IR-FOX C (slaapkamer),AnyseeE30TC (PC) en TV Extra.
Standaard

Lekker voor alle mensen die zich een tweejarig contract hebben laten aansmeren voor deze ontvanger en dan nog 129 euro moesten betalen.

Gelukkig heb ik zelf weliswaar veel meer betaald maar zonder verdere verplichtingen en heb ik hem ook al weer ruim een jaar.

Overigens als ik eerlijk ben: de Cisco is ook voor 99 euro nog steeds geen aanrader. Te veel storingen nog steeds.
Oud 10 oktober 2009, 21:58
Aslan's schermafbeelding
Aslan Aslan is offline
Senior Member

Thumbs down

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xahmol Bekijk bericht
Lekker voor alle mensen die zich een tweejarig contract hebben laten aansmeren voor deze ontvanger en dan nog 129 euro moesten betalen.

Gelukkig heb ik zelf weliswaar veel meer betaald maar zonder verdere verplichtingen en heb ik hem ook al weer ruim een jaar.

Overigens als ik eerlijk ben: de Cisco is ook voor 99 euro nog steeds geen aanrader. Te veel storingen nog steeds.

Zeker baale voor de mensen die een contract hebben ondertekend of meer hebben betaaald.

Gelukkig heb ik mijne optijd opgezecht en de cisco verstuurd.

Mijn redenen waarom opgezegt was, Ik had eerste dag al geen Video theek en anderen funsies die worden aangeboden. Ik Kon alleen mijn kanaale zien en opnemen die ik met mijn oude reciever al kon doen..
Oud 11 oktober 2009, 01:32
Theunissen's schermafbeelding
Theunissen Theunissen is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus
DTV: Samsung UE40B6000 met CI+, Philips 26PFL5604H met CI+, Humax ihdr-5400c en Humax HD5000
Standaard

Volgens mij staat er nergens dat het hier om de Cisco HD-PVR gaat. Voor hetzelfde gaat het hier om de Humax HD-PVR en dan heb je inderdaad een koopje (dat hadden ze van mij een tijdje eerder mogen doen). Maar de standaard ontvanger vind ik duur met 50 euro. Ik heb in juni 2009 een alles-in-1 plus pakket afgenomen en toen kreeg je er gratis de standaard ontvanger erbij (je moest alleen 10 euro betalen voor de verzendkosten). Verder vind ik het raar dat je nu opeens 100 euro moet betalen voor een monteur terwijl het destijds ook gratis was.
Oud 11 oktober 2009, 07:14
xahmol xahmol is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max&Play Max (300 Mb), Technicolor tc7210 (in bridge), Apple AirPort Extreme (2015)
DTV: Samsung Horizon (woonkamer),Humax IR-FOX C (slaapkamer),AnyseeE30TC (PC) en TV Extra.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theunissen Bekijk bericht
Volgens mij staat er nergens dat het hier om de Cisco HD-PVR gaat. Voor hetzelfde gaat het hier om de Humax HD-PVR en dan heb je inderdaad een koopje (dat hadden ze van mij een tijdje eerder mogen doen). Maar de standaard ontvanger vind ik duur met 50 euro. Ik heb in juni 2009 een alles-in-1 plus pakket afgenomen en toen kreeg je er gratis de standaard ontvanger erbij (je moest alleen 10 euro betalen voor de verzendkosten). Verder vind ik het raar dat je nu opeens 100 euro moet betalen voor een monteur terwijl het destijds ook gratis was.
Staat idd nergens behalve dat op het plaatje wat er bij staat wel degelijk de Cisco staat. Wordt dus op zijn minst de indruk gewekt dat het de Cisco is.

Overigens is het voor de Humax natuurlijk zelfs een nog betere aanbieding.
Oud 11 oktober 2009, 08:36
om1's schermafbeelding
om1 om1 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max, Cisco EPC3928AD
Standaard

De adviesprijs van 459 suggereert ook Cisco, want de Humax 5050 heeft een adviesprijs van 399.

Het lijkt erop dat Ziggo "wanhopig" meer mensen aan de interactieve TV wil en daar flink wat geld tegenaan wil smijten. En/of met een hele grote berg Cisco's in het magazijn zit...

Laatst gewijzigd door om1; 11 oktober 2009 om 11:24
Oud 11 oktober 2009, 10:29
haagsegoof's schermafbeelding
haagsegoof haagsegoof is offline
Senior Member

Ziggo Internet: alles in 1 plus/Modem: ubee /Router: sitecom WL 306 (gigabit)
DTV: Cisco 8455DVB ITV
Standaard

ga toch eens ziggo bellen ben als en lullo erin getrap voor die 130 euro ?
Oud 11 oktober 2009, 11:13
TomF's schermafbeelding
TomF TomF is offline
Senior Member

DTV: 1x Philips 40PFL8007K/12 en 2x Philips 32PFL7404H/12
Standaard

Het lijkt er sterk op dat de firma Ziggo met deze aanbieding iTV aantrekkelijker en bekender wil maken bij het grote publiek.
(Denk bijv. ook aan het Previeuw-kanaal waarop doorlopend iTV wordt aangeprezen).

Ik heb wel belangstellnig voor die Cisco: Klik hier
Oud 11 oktober 2009, 16:09
xahmol xahmol is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door om1 Bekijk bericht
Het lijkt erop dat Ziggo "wanhopig" meer mensen aan de interactieve TV wil en daar flink wat geld tegenaan wil smijten. En/of met een hele grote berg Cisco's in het magazijn zit...
Was ook mijn idee. Maar mijn advies blijft: NIET doen die Cisco. Te instabiel.
Oud 11 oktober 2009, 16:18
ArChie's schermafbeelding
ArChie ArChie is offline
Senior Member

Standaard

Ik heb sterk het gevoel dat er weer gedumpt moet worden omdat de verkopen tegenvallen en Ziggo kennelijk contractueel wel ontvangers van Cisco moet afnemen. Die aanbieding om voor 135 euro mee te doen aan een "grote gebruikerstest" was volgens mij ook zo'n actie en nu dus weer voor 99 euro bij een alles in één pakket. Dan voel je je als klant toch lekker belazerd als je in het begin die 450 euro moest betalen of later hebt gekozen voor de actie waarbij het apparaat je het apparaat voor 130 euro mag aanschaffen om dan vervolgens nog twee jaar lang maandelijks mag afbetalen à 5 euro per maand.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Nieuws

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten