Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Internet - Email

Mededelingen

Internet - Email Discussies en vragen over Ziggo Email en mailserver problemen.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 10 oktober 2009, 19:56   #1
kustlijn
Senior Member

kustlijn's schermafbeelding
Standaard (on)geregeld geen email account kunnen oproepen.

Steeds heb ik last dat ik mijn email account niet kan openen.
En natuurlijk op de momenten dat ik het hardste nodig heb.

Nu weer.
Eerst kreeg ik geen inlog venster, en toen ik hem wel kreeg, kreeg ik foutmeldsingen.
Ik kreeg te lezen dat ik mijn inlog gegevens verkeerd had ingevoerd.
Naar mijn mening deed ik het steeds goed.

Nu krijg ik weer te lezen: Timed out while waiting for the mail server response.

Ik wordt er erg moe van.
Steeds weer dit gedonder.
kustlijn is offline  
Oud 10 oktober 2009, 20:28   #2
kustlijn
Senior Member

kustlijn's schermafbeelding
Standaard

Ik krijg nu wel het account open, maar nu krijg ik weer een fout melding bij verzenden van een email.

Masssage sent but save copy failed: The mailserver returned an error.
kustlijn is offline  
Oud 10 oktober 2009, 20:57   #3
masutrix
Senior Member

masutrix's schermafbeelding
Standaard

Ik heb hier sinds vanavond hetzelfde probleem met e-mail. Wel raar dat het bij mij maar bij 1 email account is. Alle accounts werken gewoon behalve die ene waar ie steeds om inloggegevens en wachtwoord vraagt terwijl de juiste gegevens in het account zijn opgegeven. Ook hier op de website gaat het een en ander mis, zo zijn bijvoorbeeld bepaalde afbeeldingen niet zichtbaar. Ik heb moeten zoeken met het muispijltje naar de "reageer" button. Op de storingspagina staat trouwens alleen maar aangegeven dat er een probleem is met voicemail. (update) De website werkt nnu weer wel goed, ik zie alle afbeeldingen en buttons weer !
masutrix is offline  
Oud 10 oktober 2009, 21:13   #4
Isis
Senior Member

Isis's schermafbeelding
Standaard

Het is mij niet duidelijk welke foutcode je krijgt. Hier staat een overzicht: http://va.zensupport.co.uk/ErrorCodes/errorcodes.htm; wellicht heb je daar iets aan.
Oud 10 oktober 2009, 21:18   #5
masutrix
Senior Member

Standaard

Ik krijg helemaal geen foutmelding, alleen gewoon geen verbinding met dat ene account. En euh, de website met foutcode's bevat geen windowsmail tabel volgens mij.

Heb even via webmail verbinding gemaakt, en ook daar werken alle accounts behalve die ene. Dus de fout ligt volgens mij bij de mailserver van ziggo.

Foutmelding in windowsmail:

Account: 'mail.home.nl (2)', Server: 'mail.home.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR [SYS/TEMP] Service Temporarily Unavailable', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

Laatst gewijzigd door masutrix; 10 oktober 2009 om 21:33
masutrix is offline  
Oud 10 oktober 2009, 22:08   #6
mlasschuyt
Member

mlasschuyt's schermafbeelding
Standaard

Zelfde probleem hier sinds vanavond, hij blijft om m'n inloggegevens vragen...Your password was rejected...
mlasschuyt is offline  
Oud 10 oktober 2009, 22:58   #7
Isis
Senior Member

Isis's schermafbeelding
Standaard

0x800CCC90: http://va.zensupport.co.uk/ErrorCode...0x800ccc90.htm
0x800CCC92: http://va.zensupport.co.uk/ErrorCode...0x800ccc92.htm

De foutcodes in Windows Mail zijn dezelfde als in Outlook Express. Probeer eens via https://email.ziggo.nl > wachtwoord vergeten een nieuw wachtwoord aan te maken en stel die in Windows Mail in.
Oud 10 oktober 2009, 23:13   #8
masutrix
Senior Member

Standaard

Ik blijf even van mijn wachtwoorden af, ga ze zeker niet veranderen. Het lijkt erop dat meer mensen last van het probleem hebben en ik ga er dan ook vanuit dat het een server-probleem is van ziggo. Hopelijk werkt ziggo al aan een oplossing. Ik wacht t ff af !
masutrix is offline  
Oud 10 oktober 2009, 23:23   #9
Barbarian
Senior Member

Barbarian's schermafbeelding
Standaard

Hier eerder op de avond ook inlogproblemen met mail, lijkt nu te zijn opgelost.

Bä®bä®îäñ
Barbarian is offline  
Oud 10 oktober 2009, 23:46   #10
bombarie70
Junior Member

bombarie70's schermafbeelding
Standaard

ik ben blij dat ik niet de enige ben met inlogproblemen,al is m'n zaterdagavond naar de knope door dit gedoe.Het is idd 1 account (secundair) die problemen geeft.Ik heb wel het wachtwoord verandert,maar zonder resultaat.Morgen misschien verholpen,hoop ik.Zoniet zal ik de helpdesk bellen.
bombarie70 is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Internet - Email

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten