Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Email

Mededelingen

Email Discussies en vragen over Ziggo Email en mailserver problemen.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 10 oktober 2009, 20:56
kustlijn's schermafbeelding
kustlijn kustlijn is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 17 november 2006
Locatie: Den Helder
Ziggo Internet: power moterola
DTV: panasonic
Berichten: 102
Standaard (on)geregeld geen email account kunnen oproepen.

Steeds heb ik last dat ik mijn email account niet kan openen.
En natuurlijk op de momenten dat ik het hardste nodig heb.

Nu weer.
Eerst kreeg ik geen inlog venster, en toen ik hem wel kreeg, kreeg ik foutmeldsingen.
Ik kreeg te lezen dat ik mijn inlog gegevens verkeerd had ingevoerd.
Naar mijn mening deed ik het steeds goed.

Nu krijg ik weer te lezen: Timed out while waiting for the mail server response.

Ik wordt er erg moe van.
Steeds weer dit gedonder.
  #2  
Oud 10 oktober 2009, 21:28
kustlijn's schermafbeelding
kustlijn kustlijn is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 17 november 2006
Locatie: Den Helder
Ziggo Internet: power moterola
DTV: panasonic
Berichten: 102
Standaard

Ik krijg nu wel het account open, maar nu krijg ik weer een fout melding bij verzenden van een email.

Masssage sent but save copy failed: The mailserver returned an error.
  #3  
Oud 10 oktober 2009, 21:57
masutrix's schermafbeelding
masutrix masutrix is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 24 oktober 2008
Locatie: St Willebrord @home/ziggo
Ziggo Internet: Alles in 1 Extra
DTV: Humax
Berichten: 156
Standaard

Ik heb hier sinds vanavond hetzelfde probleem met e-mail. Wel raar dat het bij mij maar bij 1 email account is. Alle accounts werken gewoon behalve die ene waar ie steeds om inloggegevens en wachtwoord vraagt terwijl de juiste gegevens in het account zijn opgegeven. Ook hier op de website gaat het een en ander mis, zo zijn bijvoorbeeld bepaalde afbeeldingen niet zichtbaar. Ik heb moeten zoeken met het muispijltje naar de "reageer" button. Op de storingspagina staat trouwens alleen maar aangegeven dat er een probleem is met voicemail. (update) De website werkt nnu weer wel goed, ik zie alle afbeeldingen en buttons weer !
  #4  
Oud 10 oktober 2009, 22:13
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 25 september 2009
Locatie: Hoogezand/@Home
DTV: Samsung DVB-9401R
Berichten: 770
Standaard

Het is mij niet duidelijk welke foutcode je krijgt. Hier staat een overzicht: http://va.zensupport.co.uk/ErrorCodes/errorcodes.htm; wellicht heb je daar iets aan.
__________________
Please Google your question before asking.
  #5  
Oud 10 oktober 2009, 22:18
masutrix's schermafbeelding
masutrix masutrix is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 24 oktober 2008
Locatie: St Willebrord @home/ziggo
Ziggo Internet: Alles in 1 Extra
DTV: Humax
Berichten: 156
Standaard

Ik krijg helemaal geen foutmelding, alleen gewoon geen verbinding met dat ene account. En euh, de website met foutcode's bevat geen windowsmail tabel volgens mij.

Heb even via webmail verbinding gemaakt, en ook daar werken alle accounts behalve die ene. Dus de fout ligt volgens mij bij de mailserver van ziggo.

Foutmelding in windowsmail:

Account: 'mail.home.nl (2)', Server: 'mail.home.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR [SYS/TEMP] Service Temporarily Unavailable', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

Laatst gewijzigd door masutrix; 10 oktober 2009 om 22:33
  #6  
Oud 10 oktober 2009, 23:08
mlasschuyt's schermafbeelding
mlasschuyt mlasschuyt is offline
Member
 
Geregistreerd: 13 september 2008
Locatie: Zoetermeer, Ziggo
Ziggo Internet: Connect Complete & Play Complete/TV Royaal, Ubee EVW3200
DTV: Horizon Mediabox SMT-G7401
Berichten: 77
Standaard

Zelfde probleem hier sinds vanavond, hij blijft om m'n inloggegevens vragen...Your password was rejected...
  #7  
Oud 10 oktober 2009, 23:58
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 25 september 2009
Locatie: Hoogezand/@Home
DTV: Samsung DVB-9401R
Berichten: 770
Standaard

0x800CCC90: http://va.zensupport.co.uk/ErrorCode...0x800ccc90.htm
0x800CCC92: http://va.zensupport.co.uk/ErrorCode...0x800ccc92.htm

De foutcodes in Windows Mail zijn dezelfde als in Outlook Express. Probeer eens via https://email.ziggo.nl > wachtwoord vergeten een nieuw wachtwoord aan te maken en stel die in Windows Mail in.
__________________
Please Google your question before asking.
  #8  
Oud 11 oktober 2009, 00:13
masutrix's schermafbeelding
masutrix masutrix is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 24 oktober 2008
Locatie: St Willebrord @home/ziggo
Ziggo Internet: Alles in 1 Extra
DTV: Humax
Berichten: 156
Standaard

Ik blijf even van mijn wachtwoorden af, ga ze zeker niet veranderen. Het lijkt erop dat meer mensen last van het probleem hebben en ik ga er dan ook vanuit dat het een server-probleem is van ziggo. Hopelijk werkt ziggo al aan een oplossing. Ik wacht t ff af !
  #9  
Oud 11 oktober 2009, 00:23
Barbarian's schermafbeelding
Barbarian Barbarian is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 9 december 2008
Locatie: @Home
Ziggo Internet: Alles in één plus|Cisco EPC 3928
DTV: SMiT CI+ CAM (Samsung UE40F5700A)|Samsung SMT-C7140|Cisco 8485DVB|Humax IR-FOX C| TV Extra
Berichten: 1.308
Standaard

Hier eerder op de avond ook inlogproblemen met mail, lijkt nu te zijn opgelost.
__________________
Rwy’n dymuno pob hwyl i chi gyda gweddill eich bywyd

Bä®bä®îäñ
  #10  
Oud 11 oktober 2009, 00:46
bombarie70's schermafbeelding
bombarie70 bombarie70 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 17 maart 2009
Locatie: SCHOORL/MULTIKABEL
Ziggo Internet: [alles in 1 pakket plus] [Ubee Ambit EVW320B]
DTV: Humax IR-FOX C
Berichten: 16
Standaard

ik ben blij dat ik niet de enige ben met inlogproblemen,al is m'n zaterdagavond naar de knope door dit gedoe.Het is idd 1 account (secundair) die problemen geeft.Ik heb wel het wachtwoord verandert,maar zonder resultaat.Morgen misschien verholpen,hoop ik.Zoniet zal ik de helpdesk bellen.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Email




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:06.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl