Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Email

Mededelingen

Email Discussies en vragen over Ziggo Email en mailserver problemen.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 12 oktober 2009, 11:34
kustlijn's schermafbeelding
kustlijn kustlijn is offline
Senior Member

Ziggo Internet: power moterola
DTV: panasonic
Standaard

Ik begrijp heel goed dat er iets stuk kan gaan.
En ook hoe ingewikkelder de techniek is, hoe moeilijker het wordt om foutloos te werken.

Maar als Ziggo om te beginnen eerst eens serieus naar zijn klanten luistert.
Ze met respect behandeld, en niet meteen zegt "het ligt aan u ".
Als ze eens zeggen, "ja de fout ligt bij ons".

Dat zou al een stap in de goede richting zijn.

Laat ze eens dit forum monitoren, als er problemen voort doen dan lees je dit hier als eerste.
Hier bevinden zich ook mensen met meer dan gemiddelde interesse en verstand van internet, tv et cetera ( ik reken mij niet toe hoor ).
Als dat soort wizzkids al zegt "er zijn problemen", laat ze dat eens aannemen.
Ik verwees eens de helpdesk naar dit forum in verband met slecht tv beeld.
De helpdesk vertelde daar geen interesse in te hebben.
Terwijl in de tread door vele geklaagd werdt en door een aantal zelfs de slechte (ber ???) waarde werdt vermeld.
En toch wist de helpdesk mij te vertellen dat de slechte beeld kwaliteit kwam door een slechte aansluiting in mijn huis, tussen tv en wandcontact doos.

Waarom ik nog niet ben overgestapt?

Ik heb met overstappen in het verleden ook veel ellende meegemaakt.
Vervolgens moet ik iedereen weer op de hoogte stellen van nieuwe email adressen.
Daarbij wil(de) ik een pakket met tv , internet en telefonie.

En ook omdat ik door ziekte en langdurige opnames in ziekenhuizen en revalidatie centra geen interesse had om daar ook nog eens mijn hoofd over te buigen.
Helaas was het dan zo, dat wanneer ik dan thuis was, problemen ondervond.

Ik wil eigenlijk gewoon dat het werkt.
Oud 12 oktober 2009, 11:43
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member

DTV: Samsung DVB-9401R
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kustlijn
Laat ze eens dit forum monitoren, als er problemen voort doen dan lees je dit hier als eerste.
Inmiddels gebeurt dat; het webcare team is hier aanwezig.

Duidelijk verhaal verder. Ik begrijp ook wel dat jij wil dat het werkt, maar ik begrijp ook dat de helpdesk in eerste instantie naar je thuis situatie verwijst. In negen van de tien gevallen wordt een probleem bij de klant nou eenmaal veroorzaakt door slechte installatie en/of verkeerde instellingen. Het is heel frustrerend om daarnaar verwezen te worden als je zeker weet dat daar het probleem niet ligt, maar dan zal je aan de helpdesk moeten vertellen hoe jij erachter bent gekomen dat het probleem niet bij jou ligt.
Je wil niet weten hoe vaak ik te horen krijg: nee hoor, het probleem ligt niet bij mij, dat weet ik zeker. En dan laat ik ze een andere scartkabel proberen (ik noem maar wat) en dan blijkt daarmee het probleem opgelost te zijn. Dus sorry, ik geloof mensen niet meer zo hard als ze zeggen dat het probleem niet bij hen ligt Tenzij ze vertellen wat ze geprobeerd hebben uiteraard.

Het is een kwestie van dingen uitsluiten, vandaar dat er *altijd* eerst wordt gevraagd naar de aansluiting en/of instellingen.

Maar je hebt gelijk: het moet wel gewoon werken van Ziggo uit.
Oud 12 oktober 2009, 12:33
Saywhat's schermafbeelding
Saywhat Saywhat is offline
Senior Member

Ziggo Internet: ai1 Extra, Arris TM702
DTV: Humax Duovisio iPVR-9200C, Humax IR-FOX C, Cisco 8455DVB
Standaard

Citaat:
Ik verwees eens de helpdesk naar dit forum in verband met slecht tv beeld.
De helpdesk vertelde daar geen interesse in te hebben.
Dit vind ik serieus jammer! Het forum is namelijk een van de weinige websites die de 'helpdesk'/klantenservice mag bezoeken, de rest is namelijk via de proxy geblokkeerd!
Wel is het zo dat er bijzonder weinig tijd voor de medewerkers aan de telefoon is, zich bijvoorbeeld in een forum als deze te verdiepen...
Oud 13 oktober 2009, 11:22
Joymar's schermafbeelding
Joymar Joymar is offline
Junior Member

Standaard

Goede morgen, hier nog een Ziggoklant die niet kan mailen, moet zeggen dat ik wel mail kan versturen, maar het ontvangen wil niet lukken, heb ook Windowsmail van Vista.
Had zondag gezien dat er een storing was, kan gebeuren, gisteren was ineens de melding van hun site weg dus dacht, ha kan weer mailen, niet dus.
Heb de klantenservice gebeld, had binnen drie minuten een medewerker aan de lijn.
Die heeft even geholpen wat betreft de instellingen in extra, staat allemaal goed, hij vertelde dat ik dan maar na een kwartierje de PC opnieuw op moest starten dan zou hij een signaal sturen??? nou mooi niet dus.
Het is nu 13 0ktober 2009 en nog werkt Windows mail niet goed, heb net weer telefonisch contact gehad met Ziggo, maar zij kunnen niks voor mij betekenen, het zal wel aan de instellingen liggen werd mij verteld en moest maar naar Microsoft bellen.
Heb even een beetje te keer gegaan tegen die meneer, want het kan toch niet zo zijn dat als hun een storing hebben al mijn instellingen verkeerd zijn gaan staan en ze je nu maar aan laten tobben.
Nu maar hopen dat er ooit weer mail binnen gaat komen via Windows Mail. Kan niet meer doen dan afwachten. Of heeft er iemand bij jullie een idee hoe het goed moet komen.
Krijg overigens ook steeds dat venster om mijn wachtwoord en zo in te typen, heb dat verder niet gedaan, als ik dat wegklik komt er een venster waarin staat dat er een fout is opgetreden, maar weet dus niet wat ik er mee moet

Laatst gewijzigd door Joymar; 13 oktober 2009 om 11:33
Oud 22 oktober 2009, 14:16
CeeS's schermafbeelding
CeeS CeeS is offline
Senior Member

Ziggo Internet: CMax300|TC7210|Asus RT-AC87U(Merlin)
DTV: CI+1.3 LG|Horizon 7401|Humax 5050&5200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joymar Bekijk bericht
Krijg overigens ook steeds dat venster om mijn wachtwoord en zo in te typen, heb dat verder niet gedaan, als ik dat wegklik komt er een venster waarin staat dat er een fout is opgetreden, maar weet dus niet wat ik er mee moet
Tsja, wat denk je zelf als je leest wat je hier schrijft.....
Oud 22 oktober 2009, 14:24
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member

DTV: Samsung DVB-9401R
Standaard

https://email.ziggo.nl > wachtwoord vergeten > opnieuw instellen > in windows mail instellen > wachtwoord onthouden aanklikken.
Klaar.
Werkt Windows Mail dan nóg niet, probeer dan eens of je webmail 't wel doet.
Oud 23 oktober 2009, 10:00
Joymar's schermafbeelding
Joymar Joymar is offline
Junior Member

Standaard

Dank jullie wel voor de reactie,

Dat ik mijn wachtwoord niet heb ingetypt komt omdat er op de site van Ziggo bij de storingsmelding stond dat je die venstertjes gewoon weg moest klikken en dat als de storing voorbij was het vanzelf wel weer goed zou komen, kan jullie melden dat ik bijna ee. hele week zonder mail heb gezeten. Heb vier keer ziggo gebeld en die verwezen mij toen door naar Micro soft. Vind dat erg vreemd als de storing bij Ziggo is dat je dan naar MicroSoft moet bellen.
Maar het is intussen weer in orde, weet niet wat er mis is geweest maar op een morgen deed alles het weer naar behoren.

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Email

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten