Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Mededelingen

Vragen en Opmerkingen Algemene vragen en opmerkingen over digitale TV en Radio bij Ziggo

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 10 oktober 2009, 16:55
snuggles123's schermafbeelding
snuggles123 snuggles123 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-In-1-Extra / Cisco EPC 3928 Modem .
DTV: Vu plus solo 4k /Amiko Alien 2 Triple tuner / Sony KD-49X8505B / Quantis Interactieve CI+ 1.3 module
Standaard Film1 pakket

Hallo allemaal,

Ik heb een tijdje Film1 pakket gehad maar na een aantal maanden opgezegd omdat ik weinig tijd had tv te kijken.
Nu ik wat meer tijd heb dacht ik ik neem het film1 pakket weer.
Aanvraag ingediend maar beeld bleef maar zwart , toen kwam ik erachter door de algemene voorwaarden eens te lezen dat je de laatste 6 maanden geen abonnement op dit pakket mag hebben gehad wil je aan de actie die momenteel loopt ( 1e 3 maanden voor 5 euro p/m ) mee doen.
Daar heb ik wel begrip voor maar hoef die actie niet gewoon weer beeld voor 14.95 p/m .
Wat blijkt dit kan dus niet !! houdt dus in geen film1 voor mij maar pas weer over een aantal maanden grrrrr.
Oud 10 oktober 2009, 17:10
snuggles123's schermafbeelding
snuggles123 snuggles123 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-In-1-Extra / Cisco EPC 3928 Modem .
DTV: Vu plus solo 4k /Amiko Alien 2 Triple tuner / Sony KD-49X8505B / Quantis Interactieve CI+ 1.3 module
Standaard

Nou net even met helpdesk gebeld en het probleem zat hem in het feit dat ik eredivisie live vorige week heb opgezegd. aanvraag en opzegging van pakketten ging fout en als het goed is heb ik film1 pakket binnen 48 uur weer
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten