Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 10 oktober 2009, 16:42
pcwolf's schermafbeelding
pcwolf pcwolf is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 17 september 2007
Locatie: meppel
Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra
Berichten: 7
Standaard Nog geen nieuwe modem

hoi beste leden

Ik heb een vraag te titel zegt al genoeg denk ik
Wie heeft nog geen nieuwe modem die heb het een Alles-in-1Extra pakket
en ik woon in Meppel

Ik hoor het wel
  #2  
Oud 10 oktober 2009, 16:44
jaapie18's schermafbeelding
jaapie18 jaapie18 is offline
Member
 
Geregistreerd: 27 september 2008
Locatie: Vriezenveen/@home
Berichten: 80
Standaard

Ik heb hem ook nog steeds niet. Eerst zeiden ze dat ik hem in week 40 krijg. Bel eind week 40 weer zeggen ze dat ik hem deze week krijg. Heb gister weer gebeld toen zei zon gast dat ik hem wel in oktober moet krijgen.

Laatst gewijzigd door jaapie18; 10 oktober 2009 om 16:52
  #3  
Oud 10 oktober 2009, 16:48
pcwolf's schermafbeelding
pcwolf pcwolf is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 17 september 2007
Locatie: meppel
Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jaapie18 Bekijk bericht
Ik heb hem ook nog steeds. Eerst zeiden ze dat ik hem in week 40 krijg. Bel eind week 40 weer zeggen ze dat ik hem deze week krijg. Heb gister weer gebeld toen zei zon gast dat ik hem wel in oktober moet krijgen.

Tegen mij zeiden ze dat ze het niet weten op dit moment maar ze komen eraan zei ze
  #4  
Oud 10 oktober 2009, 16:51
jaapie18's schermafbeelding
jaapie18 jaapie18 is offline
Member
 
Geregistreerd: 27 september 2008
Locatie: Vriezenveen/@home
Berichten: 80
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pcwolf Bekijk bericht
Tegen mij zeiden ze dat ze het niet weten op dit moment maar ze komen eraan zei ze
Heb et idee dat ze je gewoon valse hoop geven.
  #5  
Oud 10 oktober 2009, 16:55
pcwolf's schermafbeelding
pcwolf pcwolf is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 17 september 2007
Locatie: meppel
Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jaapie18 Bekijk bericht
Heb et idee dat ze je gewoon valse hoop geven.
Zo idee hep ik ook ik denk als de nieuwe klanten voor gaan
  #6  
Oud 10 oktober 2009, 22:09
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 25 september 2009
Locatie: Hoogezand/@Home
DTV: Samsung DVB-9401R
Berichten: 770
Standaard

Nieuwe klanten gaan zeker niet voor wat dat betreft. Een deel daarvan zit ook nog te wachten op het nieuwe modem. Waar de vertraging vandaan komt weet ik helaas niet; wel dat in oktober echt iedereen een nieuw modem moet hebben.
__________________
Please Google your question before asking.
  #7  
Oud 11 oktober 2009, 16:46
stonex's schermafbeelding
stonex stonex is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 3 augustus 2009
Locatie: Maastricht/@Home
Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus
DTV: Humax iRHD-5300C
Berichten: 17
Standaard

Nou mijn pa heeft sinds een maand nu Alles-in-een PLUS, krijgt netjes hele pakket (motorola ED2.0 modem) en krijg nu opeens een Ubee ED3.0 modem, wat volgens mij bij AIE plus niet eens nodig is, hah.! En dan de AIE-Extra klanten maar wachten, zoals ik.

Kortom een zooitje bij Ziggo, ik ken iemand bij de helldesk aldaar, die wisten niet eens wat het Ubee modem was, toen klanten in Augustus daarover belde
  #8  
Oud 11 oktober 2009, 18:04
Helder's schermafbeelding
Helder Helder is offline
Member
 
Geregistreerd: 11 september 2008
Locatie: Voorburg (Casema)
Ziggo Internet: Alles-In-1 Extra / Ubee EVM320B / Draytek Vigor 2930n
DTV: Samsung SD PVR + Cisco HD PVR
Berichten: 34
Standaard

Ik was met vakantie toen de nieuwe modem zou komen.
TNT heeft na 2 weken de modem weer teruggestuurd.
Krijg ik vanzelf een nieuwe toegestuurd, of moet ik daarover een e-mail sturen?
  #9  
Oud 11 oktober 2009, 18:08
Renatus's schermafbeelding
Renatus Renatus is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 1 juli 2009
Locatie: Casema
Ziggo Internet: Connect & Play Max / Technicolor TC7210
DTV: Horizon / Humax 5200c / CI+
Berichten: 2.191
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stonex Bekijk bericht
Nou mijn pa heeft sinds een maand nu Alles-in-een PLUS, krijgt netjes hele pakket (motorola ED2.0 modem) en krijg nu opeens een Ubee ED3.0 modem, wat volgens mij bij AIE plus niet eens nodig is, hah.! En dan de AIE-Extra klanten maar wachten, zoals ik.
Dat klopt wel. Maastricht is één van de steden die direct naar 120Mbit gaan (zoals Amersfoort nu) en dan krijg je ook voor alles-in-een plus het nieuwe modem. Zijn al meerdere meldingen van in het forum, geldt ook voor o.a. Tilburg en Enschede.
  #10  
Oud 11 oktober 2009, 18:10
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User
 
Geregistreerd: 19 april 2008
Locatie: Ziggo / @Home
Ziggo Internet: Alles in 1 Extra | Ubee EVM3200 | Linksys WRT610N
DTV: Humax iPVR9200
Berichten: 3.388
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Isis Bekijk bericht
Nieuwe klanten gaan zeker niet voor wat dat betreft. Een deel daarvan zit ook nog te wachten op het nieuwe modem. Waar de vertraging vandaan komt weet ik helaas niet; wel dat in oktober echt iedereen een nieuw modem moet hebben.
Ik had het Ubee modem binnen een week na mijn bestelling (upgrade naar Extra).
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:16.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl