Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand

Mededelingen

Ziggo On Demand Vragen en opmerkingen over het originele Interactieve TV platform van Ziggo.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 10 oktober 2009, 12:39
renmarvin's schermafbeelding
renmarvin renmarvin is offline
Member
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Kloosterhaar / @home
Ziggo Internet: Alles-1-Plus Abonnement (Cisco EPC3925 WiFi-modemrouter Ziggo)
DTV: Philips Smart Tv 37PFL7606H/12
Berichten: 38
Standaard Net gemist, Ooit gemist en videotheek spelen niet af

De catalogus wordt wel keurig geladen en ik kan ook prima een aflevering selecteren om de info van de aflevering te lezen.

Echter na het klikken op OK AFSPELEN blijft het ernstig stil.
De Cisco geeft aan "Wacht tot het afspelen begint"

Maar er gebeurt niks. Dit probleem is vorige week begonnen. De catalogus word wel elke keer keurig bijgewerkt en als je bij instelling en dan info kijkt, dan is hij gewoon geactiveerd.

De laatste tijd is wel raak met storingen bij interactieve tv en als je de klantenservice belt, word je doorverbonden en nog eens doorverbonden maar niemand heeft er verstand van.
  #2  
Oud 12 oktober 2009, 10:26
Infje's schermafbeelding
Infje Infje is offline
Ziggo VOD Helpdesk
 
Geregistreerd: 16 september 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 247
Standaard

Toch even de zelfde vraag als altijd: Heb je al de fabrieksinstellingen geladen of de Cisco even gereset?


Verder:
Indien anderen tevens dit probleem hebben zie ik dit "graag" hier terug. Misschien is er iets algemeens bezig.
  #3  
Oud 12 oktober 2009, 11:38
abacoziggo's schermafbeelding
abacoziggo abacoziggo is offline
Member
 
Geregistreerd: 29 mei 2009
Locatie: Ziggo in overweging
Berichten: 30
Standaard

Beste Infje,
Volgens mij ligt het breder, want de laatste dagen is het echt weer slecht met Net Gemist. Netwerkfout, geluid loopt achter, wacht tot afspelen begint, minuten lang wachten tot catalogus wordt geladen.
Hopelijk heb je hier wat aan!
  #4  
Oud 12 oktober 2009, 18:57
renmarvin's schermafbeelding
renmarvin renmarvin is offline
Member
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Kloosterhaar / @home
Ziggo Internet: Alles-1-Plus Abonnement (Cisco EPC3925 WiFi-modemrouter Ziggo)
DTV: Philips Smart Tv 37PFL7606H/12
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infje Bekijk bericht
Toch even de zelfde vraag als altijd: Heb je al de fabrieksinstellingen geladen of de Cisco even gereset?


Verder:
Indien anderen tevens dit probleem hebben zie ik dit "graag" hier terug. Misschien is er iets algemeens bezig.
Ja ik heb voor zoveelste keer de cisco gerest. Maar de foutmelding blijft komen.
  #5  
Oud 13 oktober 2009, 18:16
renmarvin's schermafbeelding
renmarvin renmarvin is offline
Member
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Kloosterhaar / @home
Ziggo Internet: Alles-1-Plus Abonnement (Cisco EPC3925 WiFi-modemrouter Ziggo)
DTV: Philips Smart Tv 37PFL7606H/12
Berichten: 38
Standaard

weet iemand wat het probleem is? Waarom opeens niet meer werkt. Verbinding status is geactiveed. Ik heb alles opnieuw geinstalleerd, maar ik hou die melding......

Echter na het klikken op OK AFSPELEN blijft het ernstig stil.
De Cisco geeft aan "Wacht tot het afspelen begint"
  #6  
Oud 14 oktober 2009, 12:04
TVdigitaal's schermafbeelding
TVdigitaal TVdigitaal is offline
Ziggo 2e lijns DTV Support
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Locatie: Ziggo
DTV: Allemaal
Berichten: 1.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door renmarvin Bekijk bericht
weet iemand wat het probleem is? Waarom opeens niet meer werkt. Verbinding status is geactiveed. Ik heb alles opnieuw geinstalleerd, maar ik hou die melding......

Echter na het klikken op OK AFSPELEN blijft het ernstig stil.
De Cisco geeft aan "Wacht tot het afspelen begint"
Zou je het nu nog eens willen proberen?
Er ging iets fout in apparatuur in Hardenberg waar Kloosterhaar (en jij dus ook)de streams vandaan krijgt.
  #7  
Oud 14 oktober 2009, 17:43
renmarvin's schermafbeelding
renmarvin renmarvin is offline
Member
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Kloosterhaar / @home
Ziggo Internet: Alles-1-Plus Abonnement (Cisco EPC3925 WiFi-modemrouter Ziggo)
DTV: Philips Smart Tv 37PFL7606H/12
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TVdigitaal Bekijk bericht
Zou je het nu nog eens willen proberen?
Er ging iets fout in apparatuur in Hardenberg waar Kloosterhaar (en jij dus ook)de streams vandaan krijgt.
Jaaaa... hij doet het weer... bedankt voor je medewerking!!!
  #8  
Oud 14 oktober 2009, 20:35
TVdigitaal's schermafbeelding
TVdigitaal TVdigitaal is offline
Ziggo 2e lijns DTV Support
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Locatie: Ziggo
DTV: Allemaal
Berichten: 1.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door renmarvin Bekijk bericht
Jaaaa... hij doet het weer... bedankt voor je medewerking!!!
Geen dank. Jij bedankt voor het terugkoppelen en nog veel kijkplezier.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:11.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl