Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Mededelingen

Vragen en Opmerkingen Algemene vragen en opmerkingen over digitale TV en Radio bij Ziggo

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 10 oktober 2009, 10:40
jerrykim's schermafbeelding
jerrykim jerrykim is offline
Junior Member

Standaard Waarom word mijn smartcard niet geactiveerd?

Hallo,

Ik heb sinds kort een Alles-in-1 pakket van Ziggo aangevraagd. Nadat ik alles had aangesloten en het allemaal werkte (Internet & Telefonie) wilde ik mijn smartcard activeren. Dit heb ik ongeveer 20x geprobeerd! Steeds gaf de website een storing aan:

• De smartcard met nummmer: ########### kon niet worden geactiveerd. De volgende fout trad op; Code: 'NOS-1002'

Het is op dit moment niet mogelijk om uw smartcard te activeren. Probeer het later nog een keer. Indien dit probleem blijft bestaan neem dan contact op met de klantenservice om deze storing te melden.

Ik heb dus ook contact gezocht met de Klantenservice en die zeiden tegen mij dat het signaal waarchijnlijk nog niet was doorgkomen of iets dergelijks. En datik het morgen (vandaag dus) nog maar een keer moest proberen, want dan zou de kaart het wél doen. Niet dus.

Mijn vraag is dus: wie heeft dit ook gehad en hoe los ik dit op?
Oud 10 oktober 2009, 10:57
dieco's schermafbeelding
dieco dieco is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AiE Plus + Netgear WNR3500 + Netgear WN111v2
DTV: CI+
Standaard

Als je belt met de Klantenservice kunnen zij je smartcard voor je activeren.
Ik heb dat zelf nooit gedaan, dus ik weet niet precies hoe dat werkt. Ik weet wel dat het op die manier kan. Hou dan wel je klantnummer e.d. bij de hand.

I don't suffer from insanity ... I enjoy every minute of it!!!
I do suffer from reality though
Oud 10 oktober 2009, 11:28
Ziggoetoo's schermafbeelding
Ziggoetoo Ziggoetoo is offline
Member

Standaard

Citaat:
Je smartcard activeer je via Mijn Ziggo of 0900 - 20 20 000 (lokaal tarief).
Als de smartcard tijdens activatie in de digitale ontvanger zit, dan geniet je binnen 5 minuten van Digitale Televisie. Zit de smartcard op dat moment niet in de ontvanger, dan kan het tot 45 minuten duren.
Gewoon even naar 0900-2020000 bellen (je krijgt dan een "computer" aan de lijn).
Oud 10 oktober 2009, 18:12
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official

DTV: ALL
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jerrykim Bekijk bericht
Hallo,

Ik heb sinds kort ..

• De smartcard met nummmer: ########### kon niet worden geactiveerd. De volgende fout trad op; Code: 'NOS-1002'

Mijn vraag is dus: wie heeft dit ook gehad en hoe los ik dit op?
NOS-1002 betekent dat je gegevens nog niet volledig verwerkt zijn. Zolang je gegevens nog niet in het systeem staan, kun je ook geen smartcard activeren. Het is me trouwens niet duidelijk of je kaart de eerste twee weken wel gewerkt heeft.

De helpdesk moet de status van de orderverwerking in de systemen vinden en de smartcard ook handmatig kunnen activeren. Dat hadden ze in dit geval ook kunnen doen.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten