Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - Irdeto ontvangers > Samsung > Samsung DCB-P850R (PVR)

Mededelingen

Samsung DCB-P850R (PVR) Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze Samsung twintuner PVR

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 10 oktober 2009, 09:25   #1
EvilTV
Junior Member

EvilTV's schermafbeelding
Standaard 3 Leds -> nieuwe condensator -> nu geen netwerk

Hoi,

Ik had het probleem met de 3 knipperende LEDs. Er was 1 condensator met een opgblazen hoedje en die heb ik vervangen. De PVR start nu weer op en speelt opgenomen content.

Echter hij vind geen kabel signaal meer. Ik zit in den bosch (5200) en gebruik 356000 Mhz/ 1111 NIT /64 QAM / 6875 symbolrate

hij geeft helemaal geen signaal niveau weer. dus als ik zoek naar kanalen vindt hij er 0.

Als ik dezelfde kabel in mijn Philips TV met DVB-c tuner stop heb ik wel beeld.

Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat een condensator op het hoogspanningsgedeelte invloed kan hebben om de tuner op de andere print plaat.

Iemand een suggestie? zie ik iets over het hoofd?

Thx
EvilTV is offline  
Oud 10 oktober 2009, 09:54   #2
wolter72
Member

wolter72's schermafbeelding
Standaard

In dat geval zou je het reset-ic moeten vervangen (kleine chip met 3 pootjes links van de kaartlezer) daarna zou het weer moeten werken.

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - Irdeto ontvangers > Samsung > Samsung DCB-P850R (PVR)

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten