Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - Irdeto ontvangers > Samsung > Samsung DCB-H380 (HDTV)

Mededelingen

Samsung DCB-H380 (HDTV) Ervaringen, vragen en opmerkingen over de opvolger van de DCB-H360 High Definition kabelontvanger van Samsung

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 9 oktober 2009, 23:19   #1
Gnobama
Junior Member

Gnobama's schermafbeelding
Standaard Anynet+

Ik ben in het bezit van een Samsung 40LE530 tv en heb er nu ook een DCB-H380 decorder bij gekocht.

Als ik via de tv naar andere Anynet+ apparaten ga zoeken dan vind hij niets.
Terwijl de DCB-H380 decoder ook voorzien is van Anynet+.

Iemand bekend met soortgelijke problemen?
Op deze manier kan ik nog niet beide apparaten met 1 ab regelen en dat was nu juist de bedoeling
Gnobama is offline  
Oud 10 oktober 2009, 01:18   #2
Renatus
Senior Member

Renatus's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gnobama Bekijk bericht
Op deze manier kan ik nog niet beide apparaten met 1 ab regelen en dat was nu juist de bedoeling
Ik ga er van uit dat je de instructie op bladzijde 18 van de handleiding (http://blob.ziggo.nl/dynamic/NL_HOME..._DCB-H380R.pdf) hebt gevolgd? Dus dat je de H380 hebt aangesloten met een HDMI kabel?

De afstandsbediening van de H380 heeft al de mogelijkheid om ook zonder anynet+ gebruikt te worden voor zowel de TV als de decoder. Dit kan door middel van de knoppen 'TV' en 'STB' linksboven op de afstandsbediening. (TV zodat de TV reageert op de AB, STB voor de decoder)
Renatus is offline  
Oud 11 oktober 2009, 00:24   #3
Gnobama
Junior Member

Gnobama's schermafbeelding
Standaard

Ik ben er inmiddels achter wat het probleem was.

De HDMI kabel was geen 1.3 type, dit is blijkbaar wel vereist.
Alle nieuwe kabels zijn 1.3 maar mijn HDMI kabel is 1 van de 1e versie's uit 2006 en had dit dus nog niet.

Renatus, toch bedankt voor je hulp!
Gnobama is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - Irdeto ontvangers > Samsung > Samsung DCB-H380 (HDTV)

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten