Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Mededelingen

Vragen en Opmerkingen Algemene vragen en opmerkingen over digitale TV en Radio bij Ziggo

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 9 oktober 2009, 23:53
Flarextius's schermafbeelding
Flarextius Flarextius is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 9 oktober 2009
Locatie: Venlo / Ziggo
Ziggo Internet: Connect Complete & Play Max, Ubee modem
DTV: Horizon Box,Cisco 8485DVB, Humax iIRHD-5300C, Samsung DCB-B270R, QUANTIS Interactieve CI+ 1.3 Module
Berichten: 5
Standaard Blokkerig beeld / Geen beeld

Sinds 3 weken heb ik nu digitale tv van Ziggo, (alles-in-1 pakket).
Het is altijd goed gegaan, maar nu sinds 2 dagen begint het beeld steeds meer te stotteren / blokkerig, tot het beeld op een gegeven moment op zwart gaat.
en ik krijg dan even de melding E06 Smartcard defect, 2 seconden later E04 Voer smartcard in a.u.b. (heb de smartcard al bij iemand anders in de ontvanger gedaan, doet het gewoon)

De enige manier om weer beeld te krijgen is de ontvanger van de stroom halen en weer terug. en dan 10 minuten later....zelfde probleem.

Ook is mijn signaalsterkte altijd rond de 47% geweest.
Als ik hem nu aanzet staat hij rond de 30% en zakt dan terug naar de 16%.

Ik heb de ontvanger ook al rechtstreeks op de wandcontactdoos aangesloten waar de kabel binnenkomt (verschillende kabels, geen bouwmarkt), dan heb ik een signaalsterkte van 42% en ook dat loopt weer terug (en ook stotterend beeld) en een tijdje later ook op zwart.

Beeldkwaliteit is 100%
BER: 0
postcode: 5922
Humax IR-FOX C

De buren hebben nergens last van.

heeft iemand een antwoord voor mijn probleem?
alvast bedankt
  #2  
Oud 10 oktober 2009, 00:56
GolfTouch's schermafbeelding
GolfTouch GolfTouch is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 3 april 2008
Locatie: Waalwijk - voorheen @home
Ziggo Internet: Connect&Play Max | Modem: Technicolor | Router: TP-link C9 | Switch: D-Link DGS-1016D & 2x 1008D
DTV: CI+ 1.3 Interactief UE55HU7500L | 2x Humax 5050 & IR-FOX | 2x Horizon Box | Anysee E30TC+
Berichten: 3.669
Standaard

Heb je de mogelijkheid om van iemand een digitale ontvanger te lenen en deze even bij jou te testen?

Zou kunnen zijn dat je ontvanger defect is. Hiermee kun je dat evt direct uitsluiten.

Als je hem direct op het AOP aansluit (wat je al aangaf in je bericht) heb je er dan niets meer tussen zitten? Dus geen splitter of versterker?
__________________
Power is nothing without control !!!
  #3  
Oud 10 oktober 2009, 08:34
Flarextius's schermafbeelding
Flarextius Flarextius is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 9 oktober 2009
Locatie: Venlo / Ziggo
Ziggo Internet: Connect Complete & Play Max, Ubee modem
DTV: Horizon Box,Cisco 8485DVB, Humax iIRHD-5300C, Samsung DCB-B270R, QUANTIS Interactieve CI+ 1.3 Module
Berichten: 5
Standaard

Nee ik heb er dan helemaal niks meer tussen zitten.
Ik zal eens even kijken of ik van iemand een ontvanger kan lenen.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen


Favorieten/bladwijzers



Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:17.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl