Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Mededelingen

Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD) Vragen en opmerkingen over het eerste model HDTV Interactieve TV ontvanger met ingebouwde Personal Video Recorder van Cisco

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 15 oktober 2009, 10:53
julius's schermafbeelding
julius julius is offline
Senior Member

DTV: Cisco I-TV ontvanger
Standaard

Dan hebben we eindelijk rtl gemist erbij
Oud 15 oktober 2009, 13:21
Royz's schermafbeelding
Royz Royz is offline
Member

Ziggo Internet: Alles in 1 Plus
DTV: Cisco 8455DVB
Standaard

Stabilietit, performance en 2 zenders op kunnen nemen maakt het apparaat in 1x weer een mooi product .

maar ik blijft sceptisch tot dan!
Oud 16 oktober 2009, 08:37
groennom's schermafbeelding
groennom groennom is offline
Senior Member

DTV: Cisco
Standaard

Ik heb sinds een aantal dagen dat wanneer ik de decoder 's ochtends aanzet het geluid van de decoder halverwege staat. Dit terwijl ik hem altijd voluit heb staan omdat ik het geluid via de TV regel. Herkennen meer mensen dit? Het is vreemd omdat er als het goed is geen enkele update nog is geweest de afgelopen dagen maar functionaliteit van het aparaat wel anders is geworden...
Oud 16 oktober 2009, 08:40
xahmol's schermafbeelding
xahmol xahmol is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max&Play Max (300 Mb), Technicolor tc7210 (in bridge), Apple AirPort Extreme (2015)
DTV: Samsung Horizon (woonkamer),Humax IR-FOX C (slaapkamer),AnyseeE30TC (PC) en TV Extra.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groennom Bekijk bericht
Ik heb sinds een aantal dagen dat wanneer ik de decoder 's ochtends aanzet het geluid van de decoder halverwege staat. Dit terwijl ik hem altijd voluit heb staan omdat ik het geluid via de TV regel. Herkennen meer mensen dit? Het is vreemd omdat er als het goed is geen enkele update nog is geweest de afgelopen dagen maar functionaliteit van het aparaat wel anders is geworden...
Heb dit altijd al gehad van de Cisco, maar alleen als de stroom er helemaal af is geweest, niet vanaf Standby. Heb jij het dan nu ook vanuit standby?

Anyway: ook als het alleen na stroom eraf is is het onhandig. Stroom eraf moet nml nog wel eens bij de Cisco.

Snap trouwens überhaupt niet waarom er een volume regeling op de Cisco zit, wie doet het volume nu via de decoder?
Oud 16 oktober 2009, 09:09
Royz's schermafbeelding
Royz Royz is offline
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xahmol Bekijk bericht
Heb dit altijd al gehad van de Cisco, maar alleen als de stroom er helemaal af is geweest, niet vanaf Standby. Heb jij het dan nu ook vanuit standby?

Anyway: ook als het alleen na stroom eraf is is het onhandig. Stroom eraf moet nml nog wel eens bij de Cisco.

Snap trouwens überhaupt niet waarom er een volume regeling op de Cisco zit, wie doet het volume nu via de decoder?
ik, ik heb er even geen receiver tussen zitten
Oud 16 oktober 2009, 09:11
groennom's schermafbeelding
groennom groennom is offline
Senior Member

DTV: Cisco
Standaard

Citaat:
Dat is het vreemde, wanneer de stroom eraf is gegaan is dit standaard (en helaas moet dat enkele keren per week) maar nu is het ook zo wanneer hij vanuit standby aan gaat. Dit was niet eerder het geval...

En het geluid via de decoder regelen doe ik ook niet, nu heb sowieso een alles in 1 afstandsbediening omdat ik gek werd van al die aparaten! Maar harder en zachter gaat bij mij via de TV (of versterker).
Oud 16 oktober 2009, 09:53
xahmol xahmol is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max&Play Max (300 Mb), Technicolor tc7210 (in bridge), Apple AirPort Extreme (2015)
DTV: Samsung Horizon (woonkamer),Humax IR-FOX C (slaapkamer),AnyseeE30TC (PC) en TV Extra.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Royz Bekijk bericht
ik, ik heb er even geen receiver tussen zitten
Maar wel een TV met een volumeknop neem ik aan
Oud 16 oktober 2009, 10:13
Royz's schermafbeelding
Royz Royz is offline
Member

Standaard

Citaat:
Maar wel een TV met een volumeknop neem ik aan
Haha klopt, maar de volumeknop van de decoder werkt toch net zo goed? Ik zet altijd het geluid goed/acceptabel voor op mijn xbox, en dan hoef ik nooit meer volume op mijn tv zelf aan te passen eigenlijk.
Oud 16 oktober 2009, 12:57
xahmol xahmol is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Royz Bekijk bericht
Haha klopt, maar de volumeknop van de decoder werkt toch net zo goed? Ik zet altijd het geluid goed/acceptabel voor op mijn xbox, en dan hoef ik nooit meer volume op mijn tv zelf aan te passen eigenlijk.
Hmm, beetje offtopic discussie denk ik, maar de volume van de TV werkt op de meeste types aanzienlijk fijnmaziger dan die van de decoder.
Oud 16 oktober 2009, 16:51
MrDroopy's schermafbeelding
MrDroopy MrDroopy is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect&Play Max | Ziggo CH7465LG Connect Box | d-link dir-855
DTV: Horizon | Humax 5200c | Cisco 8455 | Samsung dcb-h360r | FireDTV
Standaard

Citaat:

Stroom is er hier het laatste half jaar niet vanaf geweest, ondanks intensief gebruik. Is dus niet bij iedereen nodig.
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/15.0.015; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten