Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Mededelingen

Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD) Vragen en opmerkingen over het eerste model HDTV Interactieve TV ontvanger met ingebouwde Personal Video Recorder van Cisco

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 9 oktober 2009, 12:41
Infje's schermafbeelding
Infje Infje is offline
Ziggo VOD Helpdesk
 
Geregistreerd: 16 september 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 247
Standaard Releasenotes SmartGuide: 1.12.1.275

Bij deze een samenvatting van de wijzigingen in de komende smartguide update.
De nieuwe update is vanaf dinsdag 13 Oktober* beschikbaar voor Ziggo klanten.

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Release notes Cisco 8455DVB
SmartGuide : 1.12.1.275
Wijzigingen:
- Toevoegen van RTL Gemist bij Net Gemist
- Toevoegen van RTL Lounge bij Ooit Gemist
- Indeling Ooit Gemist nu op DTV pakketten i.p.v. kanalen.
- Meerdere kleine tekstuele wijzigingen.
- Bestelstatus weg uit On Demand Menu. Status is te bereiken via extra knop (blauw) in de werkbalk linksonder in iedere VOD portal.

Daarnaast:
Eind november is een firmware update gepland met structurele verbeteringen op de volgende gebieden:
- Trage werking van de user interface
- Stabiliteit van de user interface
- Fixes voor enkele HDMI issues

*onder voorbehoud
  #2  
Oud 9 oktober 2009, 14:08
roncpjovertoom's schermafbeelding
roncpjovertoom roncpjovertoom is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 25 oktober 2007
Locatie: Oudkarspel, Multikabel/Ziggo
Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra, Ubee - DDM352, Compaq Router PC - pfSense
DTV: Cisco 8455DVB HD PVR, Humax IR-Fox C
Berichten: 25
Standaard

Hier ben heel blij mee met deze update. In de laste update van SmartGuide zitten een paar bugs in.

Waar onder het interactieve gedeelte niet stabiel meer is.
Ik merk dat het interne kabel modem vaak op bezig staat.
Met optie opnieuw installeren van het interactieve gedeelte doet tie het gewoon weer (Kan ook een storing zijn bij Ziggo zelf)

Ik wacht alvast met plezier de nieuwe update af.
__________________
Met vriendelijke groet,

Ron C.P.J Overtoom.
  #3  
Oud 9 oktober 2009, 14:23
KoenH's schermafbeelding
KoenH KoenH is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 7 juni 2009
Locatie: Hengelo (OV)
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infje Bekijk bericht
Bij deze een samenvatting van de wijzigingen in de komende smartguide update.
De nieuwe update is vanaf dinsdag 13 Oktober* beschikbaar voor Ziggo klanten.

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Release notes Cisco 8455DVB
SmartGuide : 1.12.1.275
Wijzigingen:
- Toevoegen van RTL Gemist bij Net Gemist
- Toevoegen van RTL Lounge bij Ooit Gemist
Welke programma's komen hier onder te staan? Is dat misschien al bekend? Want zoals bij SBS staan er maar 2 of 3. Gezien het geringe aantal, hoop ik dat RTL er meer heeft dan SBS, zodat het ook een echte toegevoegde waarde gaat krijgen voor ITV.

Citaat:
- Indeling Ooit Gemist nu op DTV pakketten i.p.v. kanalen.
Wat moet ik mij hier bij voorstellen als gebruiker?

Citaat:
- Meerdere kleine tekstuele wijzigingen.
- Bestelstatus weg uit On Demand Menu. Status is te bereiken via extra knop (blauw) in de werkbalk linksonder in iedere VOD portal.
Duidelijk.

Citaat:
Daarnaast:
Eind november is een firmware update gepland met structurele verbeteringen op de volgende gebieden:
- Trage werking van de user interface
- Stabiliteit van de user interface
- Fixes voor enkele HDMI issues

*onder voorbehoud
Kijk aan! Klinkt allemaal erg prettig. Ik kijk uit naar de firmware update van November .

Rest mij nog 1 vraag: Misschien heb ik het verkeerd, maar naar mijn mening duurt het vaak erg lang (meer dan 24 tot 36 uur), alvorens een programma bij Uitzending Gemist beschikbaar is. Is hier sprake van trage aanlevering van de omroepen of van een vertraging bij Ziggo? Of is er helemaal geen sprake van vertraging en is dit gewoon de normale gang van zaken?

Alvast bedankt.

Koen
  #4  
Oud 9 oktober 2009, 15:52
Clevegt's schermafbeelding
Clevegt Clevegt is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 29 april 2008
Locatie: Zoetermeer / Oud Casema
Ziggo Internet: Connect Start & Play Max Max
DTV: Horizon TV
Berichten: 987
Standaard

Gaan ze nu weer RTL gemist erbij zetten? hoe hou je elkaar bezig!!!
__________________
Abonnement: Connect Start & Play Max
Mobiel : KPN - Zorgeloos Premium
Zoetermeer Centrum © 2015
  #5  
Oud 9 oktober 2009, 16:33
arendre's schermafbeelding
arendre arendre is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 12 augustus 2008
Locatie: Capelle aan den IJssel / Casema/Ziggo
Ziggo Internet: Alles in 1 Plus / Ubee
DTV: Cisco 8455DVB (testtraject)/ Smit CI+ module
Berichten: 145
Standaard

Zou dit ook mijn probleem met artefacts op NL1, 2 en 3 HD oplossen?
  #6  
Oud 9 oktober 2009, 17:46
MrDroopy's schermafbeelding
MrDroopy MrDroopy is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 7 juli 2008
Locatie: Voorburg
Ziggo Internet: Connect&Play Max | Ziggo CH7465LG Connect Box | d-link dir-855
DTV: Horizon | Humax 5200c | Cisco 8455 | Samsung dcb-h360r | FireDTV
Berichten: 1.255
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xitami1980 Bekijk bericht
Gaan ze nu weer RTL gemist erbij zetten? hoe hou je elkaar bezig!!!
Klinkt alsof de onderhandelingen met RTL in de afrondende fase zitten. Geeft weer hoop voor de HD kanalen...
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/15.0.015; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
  #7  
Oud 11 oktober 2009, 17:26
B.A.'s schermafbeelding
B.A. B.A. is offline
Member
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Locatie: tilburg
Ziggo Internet: Alles in één plus Cisco
DTV: Humax, Cisco ITV, samsung dcb-9401r
Berichten: 46
Standaard

Een woord:

ONDERTITELS.

Zowel op NL als op de BBC.
  #8  
Oud 13 oktober 2009, 07:47
haagsegoof's schermafbeelding
haagsegoof haagsegoof is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 26 mei 2008
Locatie: Den Haag / Casema
Ziggo Internet: alles in 1 plus/Modem: ubee /Router: sitecom WL 306 (gigabit)
DTV: Cisco 8455DVB ITV
Berichten: 200
Standaard

nog geen update iemand idee vanaf hoelaat deze beschikbaar is?
  #9  
Oud 13 oktober 2009, 09:40
jongetje's schermafbeelding
jongetje jongetje is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 19 december 2008
Locatie: Den Haag
DTV: Cisco 8455 & 8485
Berichten: 465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KoenH Bekijk bericht
Rest mij nog 1 vraag: Misschien heb ik het verkeerd, maar naar mijn mening duurt het vaak erg lang (meer dan 24 tot 36 uur), alvorens een programma bij Uitzending Gemist beschikbaar is. Is hier sprake van trage aanlevering van de omroepen of van een vertraging bij Ziggo? Of is er helemaal geen sprake van vertraging en is dit gewoon de normale gang van zaken?

Alvast bedankt.

Koen
Ik heb gisteravond een uur nadat Tros Radar afgelopen was deze uitzending al teruggekeken via net gemist dus ik ervaar dit helemaal niet.
  #10  
Oud 13 oktober 2009, 10:05
haagsegoof's schermafbeelding
haagsegoof haagsegoof is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 26 mei 2008
Locatie: Den Haag / Casema
Ziggo Internet: alles in 1 plus/Modem: ubee /Router: sitecom WL 306 (gigabit)
DTV: Cisco 8455DVB ITV
Berichten: 200
Standaard

het viel mij op dat bij SBS af en toe de programma's al in de ochtend of middag erop staan en de andere keer duurt het een paar dagen?
bijvoorbeeld red mijn vakantie staat er soms al heel vroeg op
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:23.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl