Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers

Mededelingen

Digitale Irdeto kabelontvangers Alles over Irdeto Digitale ontvangers en TV's zoals in gebruik bij Ziggo, Delta, CAIW, Rekam en Kabel Noord

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 8 oktober 2009, 21:27
fchut's schermafbeelding
fchut fchut is offline
Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 plus
DTV: Humax iHDR5050-C / Humax IR-FOX C
Standaard Nieuwe decoder?

Ik ving vanmorgen iets op bij de bushalte. Ik kon niet alles goed verstaan, maar ik ving een aantal woorden op, zoals:
- Nieuw kastje Ziggo.
- 500 mensen aan het testen.
- 4 Mb internet vereist.
- HDTV, ook opnemen, zoveel zenders tegelijk als je wilt d.m.v. online opslag.
- Toetsenbordje op schoot en internetten op je TV met behulp van geïnstalleerde Firefox-browser.
Wie weet hier meer van?
Oud 8 oktober 2009, 21:46
ArChie's schermafbeelding
ArChie ArChie is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fchut Bekijk bericht
Wie weet hier meer van?
Tja...
Oud 8 oktober 2009, 22:10
Riparius's schermafbeelding
Riparius Riparius is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Ik ving vanmorgen iets op bij de bushalte. Ik kon niet alles goed verstaan, maar ik ving een aantal woorden op, zoals:
- Nieuw kastje Ziggo.
- 500 mensen aan het testen.
- 4 Mb internet vereist.
- HDTV, ook opnemen, zoveel zenders tegelijk als je wilt d.m.v. online opslag.
- Toetsenbordje op schoot en internetten op je TV met behulp van geïnstalleerde Firefox-browser.
Wie weet hier meer van?
Goeie bronnen heb jij zeg ...

En denk eens even na, dat kan ook geen kwaad voor een keertje. Hoe denk jij een HDTV signaal (zoals van de NPO) met 12 Mbps door een 4 Mbps lijntje te persen?

Ga maar gauw weer met je bordje opgewarmde smurrie op schoot voor je analoge CRT bak zitten.
Oud 8 oktober 2009, 22:32
schoft's schermafbeelding
schoft schoft is offline
Banned User

Ziggo Internet: aie-extra / ubee evn3200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riparius Bekijk bericht

En denk eens even na, dat kan ook geen kwaad voor een keertje. Hoe denk jij een HDTV signaal (zoals van de NPO) met 12 Mbps door een 4 Mbps lijntje te persen?

Ga maar gauw weer met je bordje opgewarmde smurrie op schoot voor je analoge CRT bak zitten.

Noujah als je aantal berichten op 666 staat snap ik de boodschap wel.

Oud 8 oktober 2009, 22:46
fchut's schermafbeelding
fchut fchut is offline
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riparius Bekijk bericht

Even niet te snel oordelen, die bushalte waar ik het over heb is m'n collega en die heeft zo'n kastje thuis. Die 4 Mb is voor de SD-kanalen, voor HD is minimaal 15 Mb nodig volgens hem.
En de volgende keer niet zo chagrijnig reageren "meneer" Riparius. Hoewel ik aan je volwassen manier van reageren afleid dat je waarschijnlijk nog thuis woont en net een LCD-TV met digitale TV van je papa en mama voor op je slaapkamer hebt gekregen en dus denkt dat je overal verstand van hebt.

Laatst gewijzigd door fchut; 8 oktober 2009 om 23:06
Oud 8 oktober 2009, 23:11
Riparius's schermafbeelding
Riparius Riparius is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Even niet te snel oordelen, die bushalte waar ik het over heb is m'n collega en die heeft zo'n kastje thuis. Die 4 Mb is voor de SD-kanalen, voor HD is minimaal 15 Mb nodig volgens hem.
En de volgende keer niet zo chagrijnig reageren "meneer" Riparius. Hoewel ik aan je volwassen manier van reageren afleid dat je waarschijnlijk nog thuis woont en net een LCD-TV met digitale TV van je papa en mama voor op je slaapkamer hebt gekregen en dus denkt dat je overal verstand van hebt.
Nee, als je mij een beetje had gevolgd had je kunnen weten dat dat niet klopt.

En als je zo'n topic opent dan moet je toch echt met een betere bron dan de bushalte aankomen.
Oud 9 oktober 2009, 02:19
ber000000-6's schermafbeelding
ber000000-6 ber000000-6 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: 200 Cisco +500 TC+ 30 SB5101
DTV: 3D KDL-52HX900+sony kdl-40hx850+cisco ITV wrt610n+ddwrt, TELSEY IP-TV.,ziggo-bapp
Talking

raar maar waar, die gasten bij de bushalte (lijkt wel hangjeugd?) hebben deze keer wel gelijk. leuk speelgoed,iptv.

berryie
Oud 9 oktober 2009, 08:34
fchut's schermafbeelding
fchut fchut is offline
Member

Standaard

Inderdaad een leuk speeltje. Maar er zijn natuurlijk wel wat vragen. 4 Mb is het absolute minimum, wil je HD-zenders bekijken dan heb je een snellere verbinding nodig. En wat gebeurt er als je tijdens het TV kijken ook nog wilt internetten of iets downloaden? Zit je dan naar een haperend beeld te kijken? Het lijkt mij daarom alleen iets voor de snelste abonnementen. M'n collega zei al dat ie bij de HD-zenders al af en toe een haperend beeld heeft en hij heeft een Alles-in-1 plus abonnement. En hoe zit het met die online-opslag, kun je daar nog bij als je bijvoorbeeld een opgenomen programma wilt bewaren?
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten