Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie

Mededelingen

Ziggo Vaste Telefonie Discussies en vragen over Ziggo Vaste Telefonie, nieuwe diensten, tarieven e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 8 oktober 2009, 19:10
koekie52's schermafbeelding
koekie52 koekie52 is offline
Member
 
Geregistreerd: 11 juni 2008
Locatie: Nieuw vennep multikabel
Ziggo Internet: Alles in 1 Plus ubee
DTV: samsung
Berichten: 75
Standaard slechte telefoonverbinding

Wie heeft er ook een slechte telefoonverbinding,waardoor je diegene die je belt,erg hakkelig overkomt.En wat is er aan gedaan?,zodat de verbinding weer goed is?. Wij worden er een beetje moedeloos van(is een half jaar goedgeweest)van de 1.5 jaar dat het Ziggo is.
  #2  
Oud 15 oktober 2009, 11:39
Ziggo Support Peter's schermafbeelding
Ziggo Support Peter Ziggo Support Peter is offline
Ziggo Medewerker
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Groningen/@home
Berichten: 29
Standaard

Vaak worden dergelijke problemen niet zozeer door de telefonie systemen van Ziggo veroorzaakt.

90% van de gevallen die ik hier tegenkom blijkt uiteindelijk een slecht aangesloten huisinstallatie, of het signaal tot aan het modem dat niet optimaal is.

Een medewerker van de klantenservice kan je begeleiden bij het controleren van de huisinstallatie, en ook het signaal doormeten en indien nodig een monteur aansturen.
  #3  
Oud 15 oktober 2009, 11:45
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 25 september 2009
Locatie: Hoogezand/@Home
DTV: Samsung DVB-9401R
Berichten: 770
Standaard

Wat je sowieso kan doen is één telefoon rechtstreeks op het modem aansluiten met een andere telefoonkabel dan je nu gebruikt.
__________________
Please Google your question before asking.
  #4  
Oud 15 oktober 2009, 15:23
koekie52's schermafbeelding
koekie52 koekie52 is offline
Member
 
Geregistreerd: 11 juni 2008
Locatie: Nieuw vennep multikabel
Ziggo Internet: Alles in 1 Plus ubee
DTV: samsung
Berichten: 75
Standaard

Van slecht aangesloten huisinstallatie is geen sprake,monteur heeft alles gecontroleerd en kon niets bijzonders vinden.Het signaal meten,heeft hij zeker vergeten te doen.Jammer genoeg,toen de monteur er was,was de telefoon goed,en nu vandaag begint het weer te hakkelen.Morgen maar weer eens bellen
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ziggo Webteam Peter Bekijk bericht
Vaak worden dergelijke problemen niet zozeer door de telefonie systemen van Ziggo veroorzaakt.

90% van de gevallen die ik hier tegenkom blijkt uiteindelijk een slecht aangesloten huisinstallatie, of het signaal tot aan het modem dat niet optimaal is.

Een medewerker van de klantenservice kan je begeleiden bij het controleren van de huisinstallatie, en ook het signaal doormeten en indien nodig een monteur aansturen.
  #5  
Oud 29 oktober 2009, 20:15
Konijntje's schermafbeelding
Konijntje Konijntje is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 29 oktober 2009
Locatie: Hoofddorp/Multikabel
Berichten: 1
Standaard

Wij hebben dit ook sinds enkele weken. Er zit een soort vervorming in de lijn en de persoon aan de andere kant klinkt een soort van blikkerig.
Niet aangedacht dat het aan de lijn kon liggen dus nieuwe telefoon gekocht en nu is het probleem er nog.
Zojuist met Ziggo gebeld en ze hebben alles op afstand doorgemeten en geen storing kunnen vinden. Ons is verteld dat ze morgen een en ander gaan nakijken in de centrale en zonodig ook op de bekabeling naar ons huis. We worden hierover teruggebeld. Ik ben benieuwd.
  #6  
Oud 29 oktober 2009, 23:01
koekie52's schermafbeelding
koekie52 koekie52 is offline
Member
 
Geregistreerd: 11 juni 2008
Locatie: Nieuw vennep multikabel
Ziggo Internet: Alles in 1 Plus ubee
DTV: samsung
Berichten: 75
Standaard slechte telefoonverbinding

Nou,ik ben ook benieuwd!Het vreemde is dat het de ene dag goed is en de andere dag niet(dat blikkerig geluid)En ik weet dat ik niet de enige ben.Een kennis van ons heeft precies hetzelfde met de telefoonlijn, die woont ook bij ons in de buurt.Laat even weten als het opgelost is en hoe ze dat gedaan hebben,dat kunnen wij daar misschien ook mee aan de slag.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Konijntje Bekijk bericht
Wij hebben dit ook sinds enkele weken. Er zit een soort vervorming in de lijn en de persoon aan de andere kant klinkt een soort van blikkerig.
Niet aangedacht dat het aan de lijn kon liggen dus nieuwe telefoon gekocht en nu is het probleem er nog.
Zojuist met Ziggo gebeld en ze hebben alles op afstand doorgemeten en geen storing kunnen vinden. Ons is verteld dat ze morgen een en ander gaan nakijken in de centrale en zonodig ook op de bekabeling naar ons huis. We worden hierover teruggebeld. Ik ben benieuwd.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:42.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl