Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - Algemeen

Mededelingen

Digitale TV - Algemeen Algemene vragen en opmerkingen over digitale TV van Ziggo welke niet in de overige forums thuis horen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 8 oktober 2009, 13:20   #1
BMWMaX
Senior Member
 
BMWMaX's schermafbeelding
Standaard Totaalpakket aanvragen en dan alles foetsie

Dinsdag het totaalpakket aangevraagd ipv het huidige film & entertainment en woensdag helemaal niets meer.
Na bellen met de HD krijg ik horen dat men de wijziging heeft doorgekregen maar dat alle extra pakketten zijn verwijderd aan ons abonnement.

Lekker dan

Nu is er een nieuwe wijziging in gang gezet en dat duurt dus maximaal 48 uur.
__________________
Gr, Marcel
BMWMaX is offline  
Oud 9 oktober 2009, 00:04   #2
BMWMaX
Senior Member
 
BMWMaX's schermafbeelding
Standaard

Bijna zo snel als ik iemand te spreken kreeg was ook de nieuwe aanvraag behandeld. Nog dezelfde middag hebben ze de doorgave van het totaalpakket geactiveerd.
__________________
Gr, Marcel
BMWMaX is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - Algemeen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl