Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 8 oktober 2009, 09:51
BadBert's schermafbeelding
BadBert BadBert is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 6 oktober 2009
Locatie: Hoogerheide
Ziggo Internet: abo: z1
DTV: Samsung SMT-C7140b
Berichten: 149
Standaard Hoe lang wachten op nieuw pakket?

Hallo,

het vrouwtje heeft bij ziggo voor de verhuis een aantal dingen geregeld:

1) verhuizen (duh)
2) nieuw pakket

Toen mijn vrouw meldde dat we gingen verhuizen, kreeg ze een aanbod voor het alles in 1 pakket (hadden we niet) voor 3 euro meer als wat we toen betaalden, met een gratis extra digitale tv ontvanger, geen verhuiskosten, en dus telefonie en sneller internet.
het vrouwtje heeft hier (uiteraard) ja op gezegd. Aangegeven is dat we per 1 oktober op het nieuwe adres gingen wonen.

De verhuisbox van ziggo was 1 oktober netjes binnen (de problemen die we daarmee sindsdien hebben staan in een ander topic), maar het pakket voor het nieuwe alles in 1 pakket is nog steeds niet binnen..... medewerkster van ziggo zei dat dit op 1 of 2 oktober ook bezorgd zou worden...

Iemand enig idee hoe lang er gemiddeld op gewacht moet worden?
Want het nieuwe abonnement (alles-in-1) met de bijbehorende hogere kosten ging mooi 1 oktober in natuurlijk, maar de diensten kunnen we nog steeds geen gebruik van maken...
__________________
met vriendelijke groet,

Pieter van Ginneken
  #2  
Oud 8 oktober 2009, 13:08
Frank-NL's schermafbeelding
Frank-NL Frank-NL is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 22 april 2008
Locatie: Leiden / Casema
Berichten: 246
Standaard

Heb je deze vraag eerst aan Ziggo gesteld? Als forumgebruiker kan je er zo weinig over zeggen he, zonder verdere informatie.
  #3  
Oud 8 oktober 2009, 13:18
BadBert's schermafbeelding
BadBert BadBert is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 6 oktober 2009
Locatie: Hoogerheide
Ziggo Internet: abo: z1
DTV: Samsung SMT-C7140b
Berichten: 149
Standaard

Gezien de wachttijd gisteren aan de telefoon, en het nu niet in staat zijn te bellen (ja, wel internet, geen telefoon op het werk) dacht ik: ik onderzoek even hoe lang het normaal gezien duurt, tussen aanvraag en levering
__________________
met vriendelijke groet,

Pieter van Ginneken
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:55.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl