Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 7 oktober 2009, 23:31
Pierre_1's schermafbeelding
Pierre_1 Pierre_1 is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 26 januari 2009
Locatie: Voorburg / Oud-Casema
Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra / Ubee EVM3200 / D-link DIR-855
DTV: Humax HDTV
Berichten: 288
Standaard Komt er nu wel of niet een Firmware-update voor het Ubee modem???

Ik lees in diverse topics dat het Ubee modem i.c.m. AIE(50/5) in sommige gebieden problemen geeft met het downloaden vanaf nieuwsservers, de download snelheid is dan verre van optimaal. Ik kan daar over meepraten aangezien ik dat ook iedere keer weer ervaar. Heel veel Ziggo-klanten hebben daar last van blijkbaar. Maar, wat doet Ziggo hier nu concreet mee? Komt hier eindelijk nu eens een oplossing voor?
  #2  
Oud 7 oktober 2009, 23:50
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User
 
Geregistreerd: 19 april 2008
Locatie: Ziggo / @Home
Ziggo Internet: Alles in 1 Extra | Ubee EVM3200 | Linksys WRT610N
DTV: Humax iPVR9200
Berichten: 3.388
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pierre_1 Bekijk bericht
Ik lees in diverse topics dat het Ubee modem i.c.m. AIE(50/5) in sommige gebieden problemen geeft met het downloaden vanaf nieuwsservers, de download snelheid is dan verre van optimaal. Ik kan daar over meepraten aangezien ik dat ook iedere keer weer ervaar. Heel veel Ziggo-klanten hebben daar last van blijkbaar. Maar, wat doet Ziggo hier nu concreet mee? Komt hier eindelijk nu eens een oplossing voor?
Als je alles dan ook zo goed had gelezen, dan had je ook geweten dat het een kwestie van maximaal een aantal weken is, tot dit probleem opgelost is. Ja, dmv een firmwareupdate. Ziggo onderkent de problemen en werkt aan een oplossing!
  #3  
Oud 8 oktober 2009, 00:05
Pierre_1's schermafbeelding
Pierre_1 Pierre_1 is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 26 januari 2009
Locatie: Voorburg / Oud-Casema
Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra / Ubee EVM3200 / D-link DIR-855
DTV: Humax HDTV
Berichten: 288
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ed Bekijk bericht
Als je alles dan ook zo goed had gelezen, dan had je ook geweten dat het een kwestie van maximaal een aantal weken is, tot dit probleem opgelost is. Ja, dmv een firmwareupdate. Ziggo onderkent de problemen en werkt aan een oplossing!
Een aantal weken? Hmmmm, wat is de definitie van een aantal weken ook al weer? Ziggo heeft daar namelijk zijn/haar eigen rekenmethodes voor..... Ik weet niet welke glazen bol jij hebt Mr. Ed, maar die wil ik graag een keer lenen van je. Ik heb liever een iets meer gefundeerd antwoord. No offense uiteraard.
  #4  
Oud 8 oktober 2009, 00:19
Renatus's schermafbeelding
Renatus Renatus is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 1 juli 2009
Locatie: Casema
Ziggo Internet: Connect & Play Max / Technicolor TC7210
DTV: Horizon / Humax 5200c / CI+
Berichten: 2.191
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pierre_1 Bekijk bericht
Ik heb liever een iets meer gefundeerd antwoord.
Is deze gefundeerd genoeg: http://ziggo-gebruikers.nl/forum/sho...&postcount=103

Is nu 10 dagen geleden sinds die post, ik ga er zelf van uit dat we voor half oktober wat horen of merken. Ik ga in deze af op wat me verteld is.
  #5  
Oud 8 oktober 2009, 00:42
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User
 
Geregistreerd: 19 april 2008
Locatie: Ziggo / @Home
Ziggo Internet: Alles in 1 Extra | Ubee EVM3200 | Linksys WRT610N
DTV: Humax iPVR9200
Berichten: 3.388
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pierre_1 Bekijk bericht
Een aantal weken? Hmmmm, wat is de definitie van een aantal weken ook al weer? Ziggo heeft daar namelijk zijn/haar eigen rekenmethodes voor..... Ik weet niet welke glazen bol jij hebt Mr. Ed, maar die wil ik graag een keer lenen van je. Ik heb liever een iets meer gefundeerd antwoord. No offense uiteraard.
Zeker 'no offense taken' Pierre, maar geloof me... zelfs zonder die glazen bol, gaat het wel goedkomen

Beetje geduld...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renatus Bekijk bericht
Is deze gefundeerd genoeg: http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showpost.php?p=208194&postcount=103

Is nu 10 dagen geleden sinds die post, ik ga er zelf van uit dat we voor half oktober wat horen of merken. Ik ga in deze af op wat me verteld is.
Dank je voor het opzoeken van het bericht
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl