Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Samsung > Samsung DCB-H360R (HDTV)

Mededelingen

Samsung DCB-H360R (HDTV) Ervaringen, vragen en opmerkingen over de High Definition kabelontvanger van Samsung

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 7 oktober 2009, 23:11
Dirk S's schermafbeelding
Dirk S Dirk S is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 7 oktober 2009
Locatie: Bussum
Ziggo Internet: Alles in 1
DTV: Samsung DCB H360RS
Berichten: 1
Unhappy Wel signaal geen kanalen gevonden

Ik heb sinds gisteren last van beeldstoringen en vanaf vandaag had ik ineens helemaal geen beeld. 360R fabrieksinstellingen teruggezet, frequentie en ID aangepast, en kanalen installeren opgestart. Resultaat is dat er geen kanalen worden gevonden terwijl er wel signaal is.

Kan iemand mij helpen?
  #2  
Oud 8 oktober 2009, 01:28
prodix's schermafbeelding
prodix prodix is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 1 februari 2009
Locatie: Veenhuizen (Dr) @Home| (oud) Ziggo
Ziggo Internet: AI1 Extra + TV Extra / Ubee (wachtend op alternatief)
DTV: EU40B6000 met Neotion / EU37Fxxx met Smit / Humax 5300C / Anysee / iR-FOX
Berichten: 834
Standaard

Je bent de 2e al die ik er vandaag over hetzelde probleem hoor.
__________________
Off al the things i've lost, i miss my mind the most!
  #3  
Oud 25 december 2009, 11:43
Jeroen_ae92's schermafbeelding
Jeroen_ae92 Jeroen_ae92 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 6 december 2008
Locatie: Maarssen/Ziggo
Ziggo Internet: Z2/Humax IRHD5000C
Berichten: 6
Standaard

Dat had ik gisteravond ook bij het aansluiten. Ja een 2e decoder maar dan voor boven.
Bij mij was de oplossing om niet het uitgaande kanaal van de 1e decoder te gebruiken maar rechtstreeks die uit de muur. Echter de HD kanalen gingen super schokkerig en dus de versterker er tussen geplaatst.
Nu werkt alles op en top.

Bij een te zwak kanaal zie je dan ook dat ie niet de provider vindt?
  #4  
Oud 3 januari 2010, 17:21
Dagony's schermafbeelding
Dagony Dagony is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 3 januari 2010
Locatie: Zoetermeer/Telfort
DTV: Samsung DCB-H360R
Berichten: 1
Standaard

Ik had hetzelfde probleem. Ik kon geen zenders meer vinden. M'n H-360R bleef in het menu staan. Vanuit dit menu heb ik ook de fabrieksinstellingen terug laten zetten.

Ik kon ook geen zenders meer vinden. Bij het zoeken, gaf de H-360R ook aan dat er geen netwerk gevonden kon worden. Nu bleek dat ik bij het zoeken naar zenders nog wel de juiste gegevens moest invullen om weer op het Ziggo netwerk te kunnen zoeken. Deze gegevens hadden we thuis al liggen van Ziggo.

Nu ik de juiste gegevens heb ingevuld, kan ik weer alle zenders vinden.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Samsung > Samsung DCB-H360R (HDTV)




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:30.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl