Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Storingen Digitale TV bij Ziggo

Mededelingen

Storingen Digitale TV bij Ziggo Storingen die (vermoedelijk) meerdere digitale-TV gebruikers in het hele Ziggo gebied treffen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 7 oktober 2009, 23:10
CineSmurf's schermafbeelding
CineSmurf CineSmurf is offline
Member

Ziggo Internet: alles in één plus
DTV: Samsung 360, Humax 5050
Standaard Triple niks met Ziggo

De hele wijk zit al de hele dag hier zonder telefoon, internet en televisie.

ALs je trein een paar minuten te laat is krijg je je kaartje vergoed. Hoe zit dat eigenlijk met je all-in-one verhaal? 50 euro per maand en dan gewoon een hele dag niets...

Voorlopig nog niet opgelost, dus ik ga weer van mijn dure umts verbinding af.

Zou je hier een vergoeding voor kunnen / moeten krijgen? Ik denk dat ik 50 euro UMTS tegoed heb verbruikt vanavond....
Oud 8 oktober 2009, 02:50
R2d2's schermafbeelding
R2d2 R2d2 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 Extre
DTV: Samsung DVB. Philips 37PFL9604 met Smit CI+ CAM
Standaard

Zit uw toevallig ook in het gebied

3544 ?
Oud 8 oktober 2009, 03:20
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User

Ziggo Internet: Alles in 1 Extra | Ubee EVM3200 | Linksys WRT610N
DTV: Humax iPVR9200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CineSmurf Bekijk bericht

ALs je trein een paar minuten te laat is krijg je je kaartje vergoed. Hoe zit dat eigenlijk met je all-in-one verhaal? 50 euro per maand en dan gewoon een hele dag niets...

Zou je hier een vergoeding voor kunnen / moeten krijgen? Ik denk dat ik 50 euro UMTS tegoed heb verbruikt vanavond....
Als jij de storing meldt bij de klantenservice, wordt er een ticket aangemaakt... Zolang de storing duurt moet je helaas even wachten. Maar Ziggo compenseert wel degelijk! Eerst vragen dan pas oordelen. Sterkte er mee.
Oud 8 oktober 2009, 08:21
CineSmurf's schermafbeelding
CineSmurf CineSmurf is offline
Member

Ziggo Internet: alles in één plus
DTV: Samsung 360, Humax 5050
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ed Bekijk bericht
Als jij de storing meldt bij de klantenservice, wordt er een ticket aangemaakt... Zolang de storing duurt moet je helaas even wachten. Maar Ziggo compenseert wel degelijk! Eerst vragen dan pas oordelen. Sterkte er mee.
Eerst lezen, dan oordelen! Als je leest stel ik een vraag of er een vergoeding is... Maar, dank voor de tip. Ik ga wel even informeren bij Ziggo.

@R2d2: Ik zit in postcodegebied 3543... is dus nog groter dan het eerst leek.
Oud 8 oktober 2009, 08:37
Frank-NL's schermafbeelding
Frank-NL Frank-NL is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CineSmurf Bekijk bericht

Je kan hooguit een deel van je abonnementsgeld terug krijgen, dat jij 50 euro dataverkeer via UMTS verstookt is je eigen zaak.

Als je internet echt zo hard nodig hebt, moet je een zakelijke lijn nemen met bijbehorende garanties.
Oud 8 oktober 2009, 09:50
schoft's schermafbeelding
schoft schoft is offline
Banned User

Ziggo Internet: aie-extra / ubee evn3200
Dit is de aard van de storing.

Groepsstoring
sinds woensdag 7 oktober 12.15 uur
Er is kabelschade in je wijk. Onze radio-, televisie-, internet- en telefoniediensten zijn op dit moment niet beschikbaar.
Er wordt gewerkt aan een oplossing. De verwachte oplostijd is in de avond van 08-10-2009. Onze excuses voor het ongemak.

Zodat de senioren ook snappen waar het over gaat,hoeven ze niet zo pathetisch te flamen....of bedoeld slechte adviezen te geven..

Snap je dat mod !
Oud 8 oktober 2009, 13:57
G.bruiker's schermafbeelding
G.bruiker G.bruiker is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in een extra 200/20,Ubee EVW320b
DTV: 2x Samsung CI+ TV met SMiT cam,Samsung SMT-C7140A HD Recorder, Humax 5300C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schoft Bekijk bericht
Dit is de aard van de storing.

Groepsstoring
sinds woensdag 7 oktober 12.15 uur
Er is kabelschade in je wijk. Onze radio-, televisie-, internet- en telefoniediensten zijn op dit moment niet beschikbaar.
Er wordt gewerkt aan een oplossing. De verwachte oplostijd is in de avond van 08-10-2009. Onze excuses voor het ongemak.

Zodat de senioren ook snappen waar het over gaat,hoeven ze niet zo pathetisch te flamen....of bedoeld slechte adviezen te geven..

Snap je dat mod !
Mja.. maar de vragensteller vroeg of er compensatie was,niet wat er voor storing was
Het totaal aan maandbedragen delen door 31 en vermenigvuldigen met het aantal dagen dat er geen dienst is,is de maximale vergoeding,alles wat je meer krijgt is meegenomen.
Geen vetpot,aan de andere kant kan Ziggo weinig doen aan kabelbreuken als die van buitenaf veroorzaakt worden,behalve repareren.
Dat er bijna 50 euro umts tegoed weg is (ik heb onbeperkt voor 9,95) is toch iets dat je zelf gedaan hebt en dat zal Ziggo zeker niet vergoeden.
Het beste kun je ze een briefje sturen waarin je om de compensatie vraagt.
Vermeldt hierin in elk geval je klantnummer en de periode waarop je de diensten niet kon gebruiken.
Hoop dat deze senior het wel goed gedaan heeft

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Storingen Digitale TV bij Ziggo

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten