Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Mededelingen

Philips Nieuws, vragen en opmerkingen over Philips CI+ geschikte TV's

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 7 oktober 2009, 21:36
taz3d's schermafbeelding
taz3d taz3d is offline
Member
 
Geregistreerd: 26 november 2008
Locatie: Empel
Ziggo Internet: Alles in en Extra - Ubee EVM320B - D-Link Dir-855
DTV: Humax IRHD-5000C
Berichten: 47
Standaard vraagje over ci+

Ik heb vandaag een smit ci+ module geleend van een collega van me en deze getest op een 37pfl9604 met mijn eigen ziggo smart kaartje.
De kaart wordt gedetecteerd en geautoriseerd maar vervolgens gebeurd er niets, de beeld kwaliteit en het zender aanbod blijft het zefde als analoog.
Is een ci+ module gebonden aan een speciaal soort smartcard of doe ik iets verkeerd ?
  #2  
Oud 7 oktober 2009, 21:45
TNG's schermafbeelding
TNG TNG is offline
Member
 
Geregistreerd: 16 september 2009
Locatie: Oss
DTV: Philips 42pfl9664H + Smit CAM
Berichten: 79
Standaard

Heb je wel de digitale zenders opnieuw geinstalleerd op je tv? Dus ook je netwerk ID enzo ingevuld?
  #3  
Oud 7 oktober 2009, 21:50
taz3d's schermafbeelding
taz3d taz3d is offline
Member
 
Geregistreerd: 26 november 2008
Locatie: Empel
Ziggo Internet: Alles in en Extra - Ubee EVM320B - D-Link Dir-855
DTV: Humax IRHD-5000C
Berichten: 47
Standaard

Bedoel je de zenders opnieuw zoeken in een van de opties in de tv zelf ?
Heb de tv na het zender zoeken opnieuw opgestart en daarna had ik alle digitale kanalen.
Echter heb ik alleen beeld op nederland 1, alle andere kanalen zijn gecodeerd.

Laatst gewijzigd door taz3d; 7 oktober 2009 om 22:20
  #4  
Oud 7 oktober 2009, 22:48
tja's schermafbeelding
tja tja is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 9 december 2007
Locatie: Cogas
Ziggo Internet: A-i-1 Plus, Modem: Ubee
DTV: LG 32LD350 (zonder CAM); Cisco 8455, Ziggo IPTV pilot, Humax Fox C
Berichten: 2.461
Standaard

Smartcard wel laten activeren?
  #5  
Oud 7 oktober 2009, 23:11
grunticus's schermafbeelding
grunticus grunticus is offline
Member
 
Geregistreerd: 18 oktober 2008
Locatie: Ziggo Roermond
Ziggo Internet: Tel: Z1, internet: Z3, TV: Z1. Modem: Arris TM501B
DTV: Humax IR-Fox, Humax 5050C, CI+ Philips 37PFL9604H/12
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door taz3d Bekijk bericht
Ik heb vandaag een smit ci+ module geleend van een collega van me en deze getest op een 37pfl9604 met mijn eigen ziggo smart kaartje.
De kaart wordt gedetecteerd en geautoriseerd maar vervolgens gebeurd er niets, de beeld kwaliteit en het zender aanbod blijft het zefde als analoog.
Is een ci+ module gebonden aan een speciaal soort smartcard of doe ik iets verkeerd ?
Je moet de TV wel 'digitaal' laten zoeken dus installing tijdens zoeken op 'Kabel'.
  #6  
Oud 8 oktober 2009, 00:25
mapel's schermafbeelding
mapel mapel is offline
Member
 
Geregistreerd: 27 september 2009
Locatie: Kerkrade
Ziggo Internet: Basis
DTV: cam+
Berichten: 32
Standaard

...en jouw cam module moet met de paarse kant naar de muur wijzen. De smartcard met chip moet ook naar de muur wijzen.
__________________
32PFL8404/CI+ Cam
  #7  
Oud 8 oktober 2009, 08:24
Tom-'s schermafbeelding
Tom- Tom- is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 7 oktober 2009
Locatie: Casema
Berichten: 264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TNG Bekijk bericht
Heb je wel de digitale zenders opnieuw geinstalleerd op je tv? Dus ook je netwerk ID enzo ingevuld?
Zou je dat Netwerk-ID ook zónder de CAM in de TV te hebben zitten moeten kunnen instellen?

Ik heb dat nl. geprobeerd, en dan kan ik alleen de frequentie invullen. Klopt dat, of zie ik iets over het hoofd?
  #8  
Oud 8 oktober 2009, 08:42
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official
 
Geregistreerd: 12 maart 2007
Locatie: Ziggo Provider
DTV: ALL
Berichten: 4.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tom- Bekijk bericht
Zou je dat Netwerk-ID ook zónder de CAM in de TV te hebben zitten moeten kunnen instellen?

Ik heb dat nl. geprobeerd, en dan kan ik alleen de frequentie invullen. Klopt dat, of zie ik iets over het hoofd?
je moet eerst de frequentie invullen, vervolgens tuned de TV naar betreffende kanaal, als het signaal gevonden is, zal de TV om om netwerk-nummer vragen, je kunt deze gegevens niet in één keer invullen zoals bij andere TV's of Settop boxen.
  #9  
Oud 8 oktober 2009, 09:43
jazzmatazz's schermafbeelding
jazzmatazz jazzmatazz is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 7 oktober 2009
Locatie: Ziggo Bollenstreek
Ziggo Internet: Alles-In-1 Extra
DTV: Philips 37PFL9604H/12; Smit Cam
Berichten: 8
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem ondervonden. De module en smartcard zijn volgens mij juist geInstalleerd (paarse kant naar de muur en chip ook naar de muur). Ook ik krijg de melding dat de kaart werkt, alleen ik krijg ook maar analoge zenders te zien (zo ziet de kwaliteit er wel uit).

In de handleiding van Ziggo stond dat je de module eerst in de TV moet stoppen en hem dan aan moet zetten. Vervolgens moet je de netwerkinstellingen invoeren en pas dan gaat hij met het authorisatieproces starten. Maar bij mij begon hij daar meteen al mee. Ik heb nooit de mogelijkheid gekregen om de netwerkinstellingen in te stellen. Als ik dat via de menustructuur van de TV wil doen blijkt het om de netwerkinstellingen voor NET TV te gaan. Da's dus niet waar het om gaat.

Iemand nog een suggestie hoe ik de netwerkinstellingen goed kan krijgen?
  #10  
Oud 8 oktober 2009, 09:55
Rowwan's schermafbeelding
Rowwan Rowwan is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 8 juni 2009
Locatie: Venlo
DTV: 32pfl9604 + Smit CAM & Philips 37pfl9632 + Humax 5200
Berichten: 154
Standaard

Netwerkinstellingen moet je invoeren bij het zoeken naar zenders ("Zender installatie". Let er wel op dat je "kabel" selecteerd, en niet "antenne"). Als je dit niet gedaan hebt, zul je idd alleen analoge zenders zien
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl