Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 7 november 2009, 08:52
Jam's schermafbeelding
Jam Jam is offline
Banned User

Ziggo Internet: alles in 1 extra Ubee [nieuwe type]
DTV: Cisco 8455DVB
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerardus Bekijk bericht
Wat let je. Neem gewoon xs4all als jij dat de beste aanbieding vindt. Ik vind Ziggo gewoon veel beter voor het geld. Voor dat geld dat xs4all nog durft te vragen kunnen ze wel geld toegeven op een telefoontje naar de helpdesk.

erg flauw, dat is precies wat de HD medewerkers ook vaak roepen als de fouten die ZIGGO maakt niet opgelost kunnen worden omdat men langs elkaar heen werkt.
nogmaals, het is het systeem dat ZIGGO hanteerd dat zorgt dat HD medewerkers niets kunnen doen, evenals de magere bevoegdheden die deze mensen hebben bij de HD.

mag ik niet...
kan ik niet...
weet ik niet...
is andere afdeling...
geduld.....

en dat tegen 10ctpm, want daar ging het over.
Oud 7 november 2009, 09:00
Jam's schermafbeelding
Jam Jam is offline
Banned User

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spartagek Bekijk bericht
Helaas is de laatste jaren XS4ALL niet veel meer dan een duur sausje over HetNet heen.
allemaal KPNdochters, en allemaal via dezelfde lijnen, met dezelfde maximale snelheden, en dezelfde storingen van tijd tot tijd

Maar een storing bij XS4ALL is hetzelfde als een Mac beschuldigen van virusvatbaar ( tenminste, in de ogen van de fanbase )

Ik heb een jaar XS4ALL gehad, maar heb nooit ervaren waarin men bij die club "BETER" is.
heel veel mensen zijn dat niet met jou eens, XS4ALL heeft voordat ze met KPN in zee gingen ieder jaar op nr1 gestaan als beste provider.
vooral de service werd altijd geroemd.

" wilt u uw modem even resetten" komt daar als probleemoplossing zo goed als nooit voor....
Oud 7 november 2009, 09:48
Spartagek's schermafbeelding
Spartagek Spartagek is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Op de terugweg naar Ziggo
DTV: Horizon + Extra box en CI+
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jam Bekijk bericht
heel veel mensen zijn dat niet met jou eens, XS4ALL heeft voordat ze met KPN in zee gingen ieder jaar op nr1 gestaan als beste provider.
vooral de service werd altijd geroemd.

" wilt u uw modem even resetten" komt daar als probleemoplossing zo goed als nooit voor....
Dat XS4ALL jaren de beste was, is meeloopgedrag !
Het bedrijf XS4ALL heeft "maar" 5 jaar bestaan, vooraleer ze geld roken, en de 'roots' vergaten.
vanaf 1998 is XS nl. al een kpndochter, en opereren ze (weliswaar de eerste jaren ) samen met KPN aan overname's < Cistron, hccnet, demon >
Dus de MEESTE fans zullen HET begin niet hebben meegemaakt.

Maar dit uitleggen aan de "die-hards" zal n iet meevallen, het is namelijk er frustrerend om te moeten toegeven dat je járen teveel betaald hebt voor een ideaal ( kijk naar de die-hard apple fans )

Over je statement om de abbogelden dan maar te verhogen, om een betere HD te krijgen, ben ik niet met je eens
Ik betaal wegenbelasting, om jou en de rest van nederland te laten rijden op de snelwegen, liever zie ik tolwegen zoals in frankrijk

ik betaal inkomstenbelasting om de minder gelukkigen een uitkering te voorzien
Tja, geen commentaar, om niet al te bot te zijn op de zaterdagmorgen

en nu zou ik ook moeten bijspringen om een helpdesk voor anderen te betalen ?
Oud 7 november 2009, 09:51
Gerardus's schermafbeelding
Gerardus Gerardus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: alles in één basis/Ubee EVW3210
DTV: Humax 5200 + HUMAX 5050-C + TV extra
Standaard

Citaat:
erg flauw, dat is precies wat de HD medewerkers ook vaak roepen als de fouten die ZIGGO maakt niet opgelost kunnen worden omdat men langs elkaar heen werkt.
nogmaals, het is het systeem dat ZIGGO hanteerd dat zorgt dat HD medewerkers niets kunnen doen, evenals de magere bevoegdheden die deze mensen hebben bij de HD.

mag ik niet...
kan ik niet...
weet ik niet...
is andere afdeling...
geduld.....

en dat tegen 10ctpm, want daar ging het over.
Dat mag jij flauw noemen. Ik ga er nog steeds van uit dat Ziggo een prima product levert voor een goed prijs. De helpdesk en wat andere zaakje is nog geheel op het gewenste niveau. Maar vergeleken met de de problemen direct na de fusie tot Ziggo is het nu stukken beter. De organisatieproblemen kunnen ook niet in eén keer opgelost worden. Daarbij vind ik dat er de laatste jaar zoveel nieuwe producten en productverbeteringen zijn geweest tegen nog steeds dezelfde prijs, dat het eigenlijk nog een wonder is dat er niet meer fout is gegaan. En wat is er allemaal in die periode bij de KPN gebeurd? Alleen wat dochters opslokken om nog meer kosten te besparen. Dus daarom aan alle ontevreden klantjes. Ga alstublieft naar een andere.
Oud 7 november 2009, 10:09
Jam's schermafbeelding
Jam Jam is offline
Banned User

Standaard

Citaat:
Dat XS4ALL jaren de beste was, is meeloopgedrag !
Het bedrijf XS4ALL heeft "maar" 5 jaar bestaan, vooraleer ze geld roken, en de 'roots' vergaten.
vanaf 1998 is XS nl. al een kpndochter, en opereren ze (weliswaar de eerste jaren ) samen met KPN aan overname's < Cistron, hccnet, demon >
Dus de MEESTE fans zullen HET begin niet hebben meegemaakt.

Maar dit uitleggen aan de "die-hards" zal n iet meevallen, het is namelijk er frustrerend om te moeten toegeven dat je járen teveel betaald hebt voor een ideaal ( kijk naar de die-hard apple fans )

Over je statement om de abbogelden dan maar te verhogen, om een betere HD te krijgen, ben ik niet met je eens
Ik betaal wegenbelasting, om jou en de rest van nederland te laten rijden op de snelwegen, liever zie ik tolwegen zoals in frankrijk

ik betaal inkomstenbelasting om de minder gelukkigen een uitkering te voorzien
Tja, geen commentaar, om niet al te bot te zijn op de zaterdagmorgen

en nu zou ik ook moeten bijspringen om een helpdesk voor anderen te betalen ?
wegenbelasting? inkomstenbelasting? je sleept er allemaal politieke vraagstukken bij die totaal niet van toepassing zijn.
maar goed als je het daar niet mee eens bent waarom emigreer je dan niet ?

dat is dezelfde kolder als zeggen dan ga je toch naar een andere provider.
neem je ook ontslag als je het een keer niet met je baas eens bent?

XS4ALL was een erg goede provider, met veel en goede service.
Oud 7 november 2009, 10:16
Jam's schermafbeelding
Jam Jam is offline
Banned User

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerardus Bekijk bericht
Dat mag jij flauw noemen. Ik ga er nog steeds van uit dat Ziggo een prima product levert voor een goed prijs. De helpdesk en wat andere zaakje is nog geheel op het gewenste niveau. Maar vergeleken met de de problemen direct na de fusie tot Ziggo is het nu stukken beter. De organisatieproblemen kunnen ook niet in eén keer opgelost worden. Daarbij vind ik dat er de laatste jaar zoveel nieuwe producten en productverbeteringen zijn geweest tegen nog steeds dezelfde prijs, dat het eigenlijk nog een wonder is dat er niet meer fout is gegaan. En wat is er allemaal in die periode bij de KPN gebeurd? Alleen wat dochters opslokken om nog meer kosten te besparen. Dus daarom aan alle ontevreden klantjes. Ga alstublieft naar een andere.
je laatste 2 zinnen zijn niet echt sociaal.
wat nu als ZIGGO straks nog meer diensten en producten toevoegd en besluit toch een prijsverhoging door te voeren ?
ben je dan wel bereid om meer te betalen ?

goede service is namelijk ook een dienst...
Oud 7 november 2009, 12:13
Senior Member

Standaard

Citaat:
wegenbelasting? inkomstenbelasting? je sleept er allemaal politieke vraagstukken bij die totaal niet van toepassing zijn.
maar goed als je het daar niet mee eens bent waarom emigreer je dan niet ?

dat is dezelfde kolder als zeggen dan ga je toch naar een andere provider.
neem je ook ontslag als je het een keer niet met je baas eens bent?

XS4ALL was een erg goede provider, met veel en goede service.
WAS, inderdaad, dat is het toverwoord .. maar gebrek aan gemotiveerde mensen ( ron gongrijp e.v.a ) maakten het langzaam tot een 'gewone' middenmoot, maar wel één met een glorieuze naam.

En het ging niet om de politieke achtergrond, maar over het principe dat iedereen maar moet meebetalen om de ongemakken van een ander te verzachten
idd. een héél andere discussie, waar je me zeker niet in wilt meehebben, of beter, tegen ...
Oud 7 november 2009, 13:27
Gerardus's schermafbeelding
Gerardus Gerardus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: alles in één basis/Ubee EVW3210
DTV: Humax 5200 + HUMAX 5050-C + TV extra
Standaard

Citaat:
je laatste 2 zinnen zijn niet echt sociaal.
wat nu als ZIGGO straks nog meer diensten en producten toevoegd en besluit toch een prijsverhoging door te voeren ?

Niet sociaal: ik. jawel hoor het is een goedbedoeld advies.
En als Ziggo me niet meer bevalt, volg ik dit advies ook zelf op.
Oud 7 november 2009, 14:19
Senior Member

Standaard

Citaat:

Als de diensten goed terug te leiden zijn naar de prijsverhoging, dan heb ik er geen moeite mee.
Een prijsverhoging omdat een deel van de gebruikers "moeite" heeft met het 0900 nummer, daar zal ik niet mee akkoord gaan.
En service is helaas niet schaalbaar, als in aantoonbaar te verbeteren bij prijsverhogingen ( meer personeel, andere problemen )

Ik kan genoegen nemen met een slecht antwoord, als ik het idee heb dat de mederwerker mij geprobeert heeft te helpen.
niet iedereen kan ijzer met handen breken, en soms is er gewoon geen makkelijke of snelle oplossing.

maar helaas wordt het merendeel van de wachtrijen veroorzaakt door nutteloze call's, welke alleen maar erger worden naarmate het gratis zou zijn.
Zelf heb ik ook hiermee te maken, één van onze servicediensten is een betaald nummer, 's 20 ct p/m (nachttarief ) en die wordt zelden gebeld door gekken, een ander nummer, een zgn 'groen' nummer wordt dagelijks door gemiddeld 10 gekken gebeld "voor de lol"

Tegenwoordig een blockcaller optie op de lijnen - perfect systeem de (anonieme) beller die lastig is krijgt dmv een code een 'vlaggetje' bij onze provider, als deze persoon 3 vlaggetjes heeft, kan het de eerste 3 maanden geen 0800 / 0900 nummers meer bellen naar het netwerk van versatel, en aangezien deze zeer goedkoop is, ben je ineens héél erg beperkt in je belmogelijkheden )
Oud 7 november 2009, 16:50
Jam's schermafbeelding
Jam Jam is offline
Banned User

Standaard

Citaat:
Als de diensten goed terug te leiden zijn naar de prijsverhoging, dan heb ik er geen moeite mee.
Een prijsverhoging omdat een deel van de gebruikers "moeite" heeft met het 0900 nummer, daar zal ik niet mee akkoord gaan.
En service is helaas niet schaalbaar, als in aantoonbaar te verbeteren bij prijsverhogingen ( meer personeel, andere problemen )

Ik kan genoegen nemen met een slecht antwoord, als ik het idee heb dat de mederwerker mij geprobeert heeft te helpen.
niet iedereen kan ijzer met handen breken, en soms is er gewoon geen makkelijke of snelle oplossing.

maar helaas wordt het merendeel van de wachtrijen veroorzaakt door nutteloze call's, welke alleen maar erger worden naarmate het gratis zou zijn.
Zelf heb ik ook hiermee te maken, één van onze servicediensten is een betaald nummer, 's 20 ct p/m (nachttarief ) en die wordt zelden gebeld door gekken, een ander nummer, een zgn 'groen' nummer wordt dagelijks door gemiddeld 10 gekken gebeld "voor de lol"

Tegenwoordig een blockcaller optie op de lijnen - perfect systeem de (anonieme) beller die lastig is krijgt dmv een code een 'vlaggetje' bij onze provider, als deze persoon 3 vlaggetjes heeft, kan het de eerste 3 maanden geen 0800 / 0900 nummers meer bellen naar het netwerk van versatel, en aangezien deze zeer goedkoop is, ben je ineens héél erg beperkt in je belmogelijkheden )
ik ben toch echt van mening dat de wachtrij komt door het logge en niet werkbare administratie systeem, waarin men niets meer kan zodra er 1 oredr of invoering van een klant is ingezet.
als na 3,5 maanden mijn order nog steeds niet verwerkt is van ED live en ik daarom een andere dienst dan niet op kan zeggen, vind ik dat echt absurd.

daarnaast zijn er behoorlijk veel mensen die maar moeten blijven bellen vanwege verkeerde facturen.
iets waar ik tot 3 maanden geleden nog geen last van had, maar nu is het elke maand raak.
als jij net zo lang en net zo veel problemen zou krijgen als ik heb, dan praat je waarschijnlijk wel anders.

jij kiest er dan misschien voor om dan weg te gaan naar een ander, maar ik loop liever niet weg voor problemen, zeker niet voor problemen die ik niet eens zelf heb veroorzaakt.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten