Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 7 oktober 2009, 19:44   #2
Spartagek
Senior Member

Spartagek's schermafbeelding
Standaard

Nou nee

Wat spreekt voor zich ?

Waar moet ik over klagen ?
Wat valt er te verdienen voor mij
Waar kan ik mijn medewerking declareren ?
Spartagek is offline  
Oud 7 oktober 2009, 19:51   #3
BertK
Senior Member

BertK's schermafbeelding
Standaard

Sorry.. als je dit niet begrijpt kan ik je niet helpen...
BertK is offline  
Oud 7 oktober 2009, 20:30   #4
Excalibur
Senior Member

Excalibur's schermafbeelding
Standaard

Ik heb er niet echt een mening over. Je er zitten goede argumenten tussen, maar aan als het van de andere kant bekeken word klopt het ook niet altijd.

Ik denk alleen dat het niet in het "Ziggo Algemeen" forum deel thuis hoort omdat het niet direct aan Ziggo gerelateerd is.

Excalibur is offline  
Oud 8 oktober 2009, 18:55   #5
Spartagek
Senior Member

Spartagek's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BertK Bekijk bericht
Sorry.. als je dit niet begrijpt kan ik je niet helpen...
Nou, misschien beargumenteren waarom je die link neerzet ..

Nu is het in mijn ogen niet meer dan vage spam, een manier van aandacht

Heb je er een bedoeling mee, een visie

of ergens een klacht gezet waar je dit mee zou kunnen oplossen door meerdere klachten
Zo kort door de bocht moet je niet reageren, slaat werkelijk nergens op
Spartagek is offline  
Oud 8 oktober 2009, 19:27   #6
BertK
Senior Member

BertK's schermafbeelding
Standaard

Ok.. ik zal proberen het uit te leggen....

Ziggo heeft een 0900 nummer.. ik denk dat zelf jij dit weet.

Hier op het Forum wordt er veel geklaagd over de telefonische bereikbaarheid en ook vooral over de wachttijd als men dit nummer belt.

Je zult wel nu zeggen... 10 cent.. is toch niet veel maar als je telefonie van Ziggo hebt en dan met de GSM naar Ziggo moet bellen bij een storing kunnen de kosten heel vlug oplopen. Niet iedereen heeft het breed genoeg om dit steeds maar weer te kunnen betalen.

Je zult wel nu argumenteren.. de mobile kosten voor dat 0900 nummer maakt niet Ziggo maar de mobile Provider. Klopt maar Ziggo heeft voor dit 0900 nummer gekozen en als telecomaanbieder weten ze dat het bellen naar zo een 0900 nummer heel erg duur kan zijn.

Je kunt wel bij Ziggo de onkosten declareren maar iedere keer weer brieven schrijven, bellen en mailen om je geld terug te krijgen is gewoon niet leuk en misschien kan op deze manier, door veel te klagen bij hogere instanties, Ziggo wakker worden geschut dat ze zich iets laten invallen zodat het mobiel bellen bij een telefoonstoring niet zo duur wordt voor de klant.

ConsuWijzer, het orgaan waar consumenten met klachten over commerciële bedrijven terecht kunnen, heeft de klachtenprocedure met betrekking tot 0900-nummers op zijn website gezet. Het orgaan is ontstaan uit een samenwerking tussen de Consumentenautoriteit, de NMa en Opta en is recent hard in de weer met het aanpakken van dubieuze praktijken omtrent 0900- nummers. In de procedure staat beschreven hoe consumenten hun klachten het best kunnen indienen.

Hoop je voldoende te hebben ingelicht...

Met vriendelijke groet
BertK
BertK is offline  
Oud 8 oktober 2009, 20:33   #7
Ed
Banned User

Ed's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BertK Bekijk bericht
Hier op het Forum wordt er veel geklaagd over de telefonische bereikbaarheid en ook vooral over de wachttijd als men dit nummer belt.

Je zult wel nu zeggen... 10 cent.. is toch niet veel maar als je telefonie van Ziggo hebt en dan met de GSM naar Ziggo moet bellen bij een storing kunnen de kosten heel vlug oplopen. Niet iedereen heeft het breed genoeg om dit steeds maar weer te kunnen betalen.

Je zult wel nu argumenteren.. de mobile kosten voor dat 0900 nummer maakt niet Ziggo maar de mobile Provider. Klopt maar Ziggo heeft voor dit 0900 nummer gekozen en als telecomaanbieder weten ze dat het bellen naar zo een 0900 nummer heel erg duur kan zijn.

Je kunt wel bij Ziggo de onkosten declareren maar iedere keer weer brieven schrijven, bellen en mailen om je geld terug te krijgen is gewoon niet leuk en misschien kan op deze manier, door veel te klagen bij hogere instanties, Ziggo wakker worden geschut dat ze zich iets laten invallen zodat het mobiel bellen bij een telefoonstoring niet zo duur wordt voor de klant.

ConsuWijzer, het orgaan waar consumenten met klachten over commerciële bedrijven terecht kunnen, heeft de klachtenprocedure met betrekking tot 0900-nummers op zijn website gezet. Het orgaan is ontstaan uit een samenwerking tussen de Consumentenautoriteit, de NMa en Opta en is recent hard in de weer met het aanpakken van dubieuze praktijken omtrent 0900- nummers. In de procedure staat beschreven hoe consumenten hun klachten het best kunnen indienen.

Hoop je voldoende te hebben ingelicht...
Na dit topic even doorgelezen te hebben, moet ik toch wel Bert een beetje gelijk geven. Tuurlijk, wat is nou 10 cent per minuut als je weinig klachten hebt, maar ja, niet iedereen heeft even breed en los daarvan, hebje het er überhaupt voor over. Het zou Ziggo inderdaad sieren, als mega-groot-bedrijf de kosten weer gewoon op lokaal tarief te zetten. Kosten zijn ze toch al kwijt.
Ed is offline  
Oud 8 oktober 2009, 22:28   #8
Gerardus
Senior Member

Gerardus's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ed Bekijk bericht
Na dit topic even doorgelezen te hebben, moet ik toch wel Bert een beetje gelijk geven. Tuurlijk, wat is nou 10 cent per minuut als je weinig klachten hebt, maar ja, niet iedereen heeft even breed en los daarvan, hebje het er überhaupt voor over. Het zou Ziggo inderdaad sieren, als mega-groot-bedrijf de kosten weer gewoon op lokaal tarief te zetten. Kosten zijn ze toch al kwijt.
Volgens mij mis je de bedoeling van Bert. Hij gaat er van uit dat er na lang wachten en daarna geen verbinding de kosten te claimen zijn. Hij heeft het niet over de kosten van 10 cent per minuut an sich. Die 10 cent zijn ook voor Bert geen probleem, als hij dan maar ook iemand te spreken krijgt.

Wat jij stelt is dat je graag lokaal tarief wilt. Op dit forum zijn daarover al vele discussies gevoerd. Velen vinden die 10 cent maar peanuts in verhouding tot de geleverde dienst/ aandacht/ kosten voor Ziggo. En daar sluit ik me graag bij aan.
Gerardus is offline  
Oud 8 oktober 2009, 22:58   #9
Ed
Banned User

Ed's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerardus Bekijk bericht
Wat jij stelt is dat je graag lokaal tarief wilt. Op dit forum zijn daarover al vele discussies gevoerd. Velen vinden die 10 cent maar peanuts in verhouding tot de geleverde dienst/ aandacht/ kosten voor Ziggo. En daar sluit ik me graag bij aan.
Een klantenservice moet ook een service zijn, maar goed, ik ga hier niet verder op in.
Ed is offline  
Oud 10 oktober 2009, 22:49   #10
Saywhat
Senior Member

Saywhat's schermafbeelding
Standaard

Een heel belangrijk punt waar men vaak aan voorbijgaat in dit soort discussies, is dat het simpelweg nodig is een drempel te behouden alvorens de klant gaat bellen.

0800 prachtig iedereen belt maar wat raak voor ieder wissewasje -> gevolg: Ziggo niet bereikbaar en iedereen weer op de kast -> gevolg: Ziggo moet meer mankracht aantrekken om de telefoon te kunnen blijven beantwoorden -> gevolg: Deze mensen kosten geld (veel geld) ->

Gevolg: Jouw abonnement gaat duurder kosten om die kosten te drukken!!

Ik vind de huidige situatie dus prima
Saywhat is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten