Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Mededelingen

Philips Nieuws, vragen en opmerkingen over Philips CI+ geschikte TV's

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 5 oktober 2009, 15:00
lollita's schermafbeelding
lollita lollita is offline
Member
 
Geregistreerd: 24 september 2009
Locatie: Woerden
Ziggo Internet: 50 mbps ubee 3200
DTV: dtv
Berichten: 83
Standaard Philips 32PFL5604H/12

Goede dag mede forumers,

Een kennis van mij heeft een zoals boven staande TV en die heeft ook een CI+ kaart.
Nu heb ik gelezen hier op het forum dat er een Update is die zorgt dat hij gaat werken tenminste bij hun wel.
Vandaag Update in de tv gedaan verliep vlekkenloos dus kaartje er in maar helemaal niks hoor.
Ziet namelijk ook niks op de TV gebeuren moet er soms nog wat ingesteld worden op de TV of zie je gewoon niks als de kaart niet werkt.
Als ik hem in mijn Samsung doet de CI+ kaart van mezelf die dus niet werkt komt er tenminste nog een melding op de TV ta staan.
  #2  
Oud 6 oktober 2009, 10:51
Tommie33's schermafbeelding
Tommie33 Tommie33 is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 15 augustus 2009
Locatie: Den Haag Casema
Berichten: 101
Standaard

Waarschijnlijk zit de CAM module er dan niet goed in.
Hij moet sowiezo een Authenticatie scherm geven anders zit hij er niet goed in.
Met het ziggo logo naar de muur moet hij er in.
  #3  
Oud 6 oktober 2009, 12:12
lollita's schermafbeelding
lollita lollita is offline
Member
 
Geregistreerd: 24 september 2009
Locatie: Woerden
Ziggo Internet: 50 mbps ubee 3200
DTV: dtv
Berichten: 83
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie33 Bekijk bericht
Waarschijnlijk zit de CAM module er dan niet goed in.
Hij moet sowiezo een Authenticatie scherm geven anders zit hij er niet goed in.
Met het ziggo logo naar de muur moet hij er in.
Tommie bedankt voor de info.
Module zit er idd wel goed in hij heeft dat scherm ook gegeven dat die wat aan het doen was.
Maar bij 4 van 5 stopte hij er mee en gebeurde er niets meer nu als we hem er opnieuw in doen zien we dat scherm ook niet meer.
  #4  
Oud 6 oktober 2009, 13:30
rene69's schermafbeelding
rene69 rene69 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 6 oktober 2009
Locatie: Heerlen, @Home
Ziggo Internet: geen
DTV: Samsung 380 / Humax
Berichten: 1
Standaard

Ben met dit model ook ff bezig geweest bij mijn ouders.
Je moet eerst naar het scherm gaan waar je het postcodegebied en dat andere nummer dat ziggo je geeft invoert.
Daarna start hij met ophalen van zenders en rest wijst zich vanzelf.

Succes
  #5  
Oud 6 oktober 2009, 15:55
Tommie33's schermafbeelding
Tommie33 Tommie33 is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 15 augustus 2009
Locatie: Den Haag Casema
Berichten: 101
Standaard

1.TV uit zetten, Cam eruit halen.
2.TV aanzetten enzenders volledig opnieuw installeren (dus niet updaten maar helemaal opnieuw). Je krijgt als het goed is de vraag om netwerk id en frequentie. Op de ziggo site even de goede waardes opzoeken.
3. TV uitzetten, stroom er afhalen. Paar minuten wachten.
4. Cam er terug in plaatsen
5. TV weer aanzetten

Als het goed is krijg je wederom het authenticatie scherm.
  #6  
Oud 6 oktober 2009, 16:08
MarcOSX's schermafbeelding
MarcOSX MarcOSX is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 2 oktober 2009
Locatie: Borne/@Home
Berichten: 13
Standaard

Is het niet zo dat vastlopen van stap 4 betekent dat de smartcard niet (goed) geregistreerd/geactiveerd is?
  #7  
Oud 6 oktober 2009, 21:50
Henk2304's schermafbeelding
Henk2304 Henk2304 is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 24 augustus 2009
Locatie: Emmeloord
DTV: Samsung LE32C350 met Ziggo CI+ CAM (Smit); Samsung SMT-C7140; Samsung UE46C6000 met KPN iTV
Berichten: 532
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarcOSX Bekijk bericht
Is het niet zo dat vastlopen van stap 4 betekent dat de smartcard niet (goed) geregistreerd/geactiveerd is?
Kun je op "Mijn Ziggo" zien of je een smartcard hebt geregistreerd en zo ja, waar? Ik heb mijn card afgelopen donderdag via "Mijn Ziggo" geregistreerd maar vind daar nergens iets van terug. Ik heb toen ook wat wijzigingen aangebracht in mijn gegevens en die zijn inmiddels wel verwerkt.
__________________
L8r, Henk
  #8  
Oud 7 oktober 2009, 08:50
Elecman's schermafbeelding
Elecman Elecman is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 18 augustus 2009
Locatie: Zwolle / @Home
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk2304 Bekijk bericht
Kun je op "Mijn Ziggo" zien of je een smartcard hebt geregistreerd en zo ja, waar? Ik heb mijn card afgelopen donderdag via "Mijn Ziggo" geregistreerd maar vind daar nergens iets van terug. Ik heb toen ook wat wijzigingen aangebracht in mijn gegevens en die zijn inmiddels wel verwerkt.
Ja dat kan. Ga op de Ziggo site naar 'Mijn Ziggo', log in en kijk onder 'Mijn producten'. Daar horen secties te zijn met de kop 'Digitale televisie', 1 per smartcard. Het kan echter na registratie van een nieuwe smartcard een paar dagen duren voordat hij daar zichtbaar wordt.
  #9  
Oud 7 oktober 2009, 21:15
Henk2304's schermafbeelding
Henk2304 Henk2304 is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 24 augustus 2009
Locatie: Emmeloord
DTV: Samsung LE32C350 met Ziggo CI+ CAM (Smit); Samsung SMT-C7140; Samsung UE46C6000 met KPN iTV
Berichten: 532
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elecman Bekijk bericht
Het kan echter na registratie van een nieuwe smartcard een paar dagen duren voordat hij daar zichtbaar wordt.
Dat is nu dus al bijna een week. Wellicht wat extra vertraging door de problemen met de website afgelopen dagen Nog maar ff wachten dus.
__________________
L8r, Henk
  #10  
Oud 10 oktober 2009, 12:00
mpleizr's schermafbeelding
mpleizr mpleizr is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 8 september 2008
Locatie: Genemuiden / Ziggo
Ziggo Internet: All in 1 Extra
DTV: Samsung SMT-H3102 (interactieve tv ontvanger)
Berichten: 23
Standaard

Hier werkt het anders ook niet

42PFL5604H/12 nieuwste software, kortstondig beeld met module daarna gaat het op zwart, geen enkele zender. geeft of gecodeerd aan en/of niet beschikbaar.

Uithalen can betekend wel beeld op de vrije kanalen. Kaart is wel geregistreerd, en werk goed binnen een losse ontvanger.

ga hem maar verkopen ik geef me over
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:53.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl