Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 23 november 2009, 09:39   #112
hitv
Junior Member

hitv's schermafbeelding
Standaard Mijn Ziggo

Sinds Ziggo een nieuwe homepage heeft kan ik niet meer op Webspace cq homedrive komen. Als ik de aanwijzingen volg via webspace kom ik echter steeds bij webmail uit. hoe kan ik in vredesnaam nu mijn homepage bewerken?
Ton
hitv is offline  
Oud 23 november 2009, 11:46   #113
Isis
Senior Member

Isis's schermafbeelding
Standaard

https://homedrive.ziggo.nl/eigenmailadres
Oud 23 november 2009, 15:11   #114
hitv
Junior Member

hitv's schermafbeelding
Standaard bedankt

Bedankt voor de snelle reactie.
Grt. Ton
hitv is offline  
Oud 1 december 2009, 20:57   #115
Herman9
Junior Member

Herman9's schermafbeelding
Standaard activeren webspace

ik probeer vandaag mijn webspace te activeren, dat lukt niet, de instructies zijn vaag of werken niet, ik draai in een kringetje rond
kan iemand mij de juiste stappen noemen?
dank!
Herman9 is offline  
Oud 2 december 2009, 14:03   #116
hitv
Junior Member

hitv's schermafbeelding
Standaard Webspace

https://homedrive.ziggo.nl/eigenmailadres
Dank zij dit bovenstaande adres lukt het mij om weer bij mijn website te komen. als je daar bent moet je je tot tweemaal toe inloggen. Dan komt er de map waarin je websitegegevens staan of nog in geplaatst moeten worden.Ik zelf doe dat door de gegevens van mijn computer te slepen naar de map van Ziggo.
Grt. Ton
hitv is offline  
Oud 4 december 2009, 12:54   #117
MrIV
Junior Member

MrIV's schermafbeelding
Standaard

Weet iemand hoe je mijn ziggo kan verwijderen? Ik wil namelijk al mijn gegevens daar weg hebben!!! Er klopt namelijk niks van en er staan allerlei gegevens door elkaar (van mij en mijn broer).

Hoe krijg ik alles weg?

(ben btw geen klant meer godzijdank)

Laatst gewijzigd door MrIV; 4 december 2009 om 13:05
MrIV is offline  
Oud 12 december 2009, 19:07   #118
Chris001
Junior Member

Chris001's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herman9 Bekijk bericht
ik probeer vandaag mijn webspace te activeren, dat lukt niet, de instructies zijn vaag of werken niet, ik draai in een kringetje rond
kan iemand mij de juiste stappen noemen?
dank!
Heb je de webspace al kunnen activeren? Ik zit met hetzelfde probleem. Als ik op de "Activeer mijn webspace" knop klik, dan lijkt het te werken en komt er een "Deactiveer mijn webspace" knop te staan. Maar zodra ik de pagina opnieuw laad, dan staat de "Activeer mijn webspace" knop er weer. De Ziggo website slaat de instelling niet op.

Zo te zien is dit probleem er al minimaal een paar weken. Raar dat er niemand van de Ziggo site is die dit gemerkt heeft... er zullen ongetwijfeld genoeg mensen zijn die dagelijks hun webspace willlen activeren.
Chris001 is offline  
Oud 12 december 2009, 21:16   #119
Poupou
Senior Member

Poupou's schermafbeelding
Standaard

Volgens mij heb je je Webspace al geactiveerd (voor dat betreffende e-mailadres).

Prober maar eens een ander e-mailadres. Als je daarbij de webspace wilt aciveren krijg je alleen de optie: Activeer je Webspace.
Poupou is offline  
Oud 12 december 2009, 21:50   #120
Chris001
Junior Member

Chris001's schermafbeelding
Standaard

Als ik de optie "Activeer mijn webspace" kies, dan wordt er aangegeven dat het geactiveerd is.

Maar als ik dan op de "je webspace" link klik en daar het complete email adres invul om in te loggen, dan komt er te staan:

Citaat:
Loginnaam gebruiker onjuist

De gevraagde gebruikersnaam is niet bekend. Als je dat niet eerder gedaan had: activeer WebSpace via Mijn Ziggo.
Vergeet niet dat je moet inloggen met je complete mail-adres (gebruikersnaam@domeinnaam).
Ook als ik rechtstreeks naar https://homedrive.ziggo.nl/<mijn_volledige_email_adres> toe ga, dan krijg ik bovenstaande melding.

Als ik weer naar de pagina toe ga waar je de webspace kunt activeren, dan staat er weer "Activeer mijn webspace", terwijl ik dit zojuist al gedaan heb. Ziggo wil de webspace maar niet activeren. Ik heb het met Internet Explorer, Firefox en Chrome geprobeerd.

Zo blijf ik net als Herman9 hierboven maar rondgaan. Ik heb het inmiddels al een stuk of 30 keer geprobeerd. Zo lang Ziggo de activatie niet accepteert, kan ik geen gebruik maken van de webspace voor dit desbetreffende email adres.

Laatst gewijzigd door Chris001; 14 december 2009 om 15:25
Chris001 is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten