Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Mededelingen

Philips Nieuws, vragen en opmerkingen over Philips CI+ geschikte TV's

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 5 oktober 2009, 10:20
maruyama's schermafbeelding
maruyama maruyama is offline
Junior Member

Standaard Sinds CI+ en laatste fw geen osd meer

Sinds ik de nieuwe firmware van vorige week geïnstalleerd heb, heeft mijn toestel een probleem. Ik heb een 37pfl8684 dit is een variant op de 37pfl8404.
Sinds twee weken heb ik een ci+ kaart, deze werkte meteen (met de bekende beperkingen).
Vorige week heb ik de nieuwe firmware geïnstalleerd. Sindsdien heb ik problemen met de on screen displaye (osd). Ik zie dus niet meer welke zender ik kijk, ik zie wel de banner van de epg. Verwijder ik de ci+ kaart dan alles weer normaal. Osd staat gewoon aan (kan je ook niet uitzetten). Bij enkele zenders staat komt wel het woord “undefined” in beeld.
Ik ben al twee keer terug naar fabrieksinstellingen gegaan en heb al twee keer de zendersinstallatie opnieuw gedaan. Dit helpt echter niet. Gisteren deed de osd het wel met de ci+ kaart zonder smartcard maar met smartcard was de osd weer weg.
  • heeft iemand dit probleem ook?
  • Heeft iemand suggesties om uit te proberen?
Oud 6 oktober 2009, 20:30
maruyama's schermafbeelding
maruyama maruyama is offline
Junior Member

Standaard

Ik heb een workaround gevonden; ff zappen van 1 naar 0 (gecodeerde zender) en voila daar zijn de zendernamen weer. Toch vreemd dat niemand anders er last van heeft...
Oud 6 oktober 2009, 21:30
Henk2304's schermafbeelding
Henk2304 Henk2304 is offline
Senior Member

DTV: Samsung LE32C350 met Ziggo CI+ CAM (Smit); Samsung SMT-C7140; Samsung UE46C6000 met KPN iTV
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maruyama Bekijk bericht
Toch vreemd dat niemand anders er last van heeft...
Zeg dat. Ik heb een 37pfl8404 en je geeft zelf aan dat de 37pfl8684 daar een variant op is, maar jouw probleem doet zich bij mij absoluut niet voor. Ik kan dus ook heel snel zappen doordat de zendernamen/-nummers bij elke druk op P+/P- direct veranderen zonder dat ik moet wachten totdat ook de inhoud zichtbaar is.

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten