Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - On Demand

Mededelingen

Digitale TV - On Demand Vragen en opmerkingen over het On Demand aanbod

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 4 oktober 2009, 16:17   #1
ibtisam
Member

ibtisam's schermafbeelding
Standaard net gemist programma's niet aangevuld

Ik ben blij dat itv het al ruim een week doet, maar volgens mij is er nu een ander probleem. Ik ging er net al lekker voor zitten on onm van afgelopen vrijdag te bekijken.... helaas staat er niet op. Volgens mij is er niets aangevuld meer vanaf vrijdag jl. Ben ik de enige die daar last van heeft, of is het landelijk?
ibtisam is offline  
Oud 5 oktober 2009, 09:09   #2
jong710
Junior Member

jong710's schermafbeelding
Standaard

Dat vermoeden had ik afgelopen weekend ook al. Ik wilde popstars op sbs6 terugkijken, maar de laatste aflevering was van de week ervoor. De lijsten lijken dus inderdaad niet bijgewerkt te worden.
jong710 is offline  
Oud 5 oktober 2009, 13:27   #3
Infje
Ziggo VOD Helpdesk

Infje's schermafbeelding
Standaard

Ik merk het inderdaad ook! Ben er gelijk mee aan de slag gegaan. Probeer het zo snel mogelijk op te lossen.
Infje is offline  
Oud 5 oktober 2009, 15:02   #4
ibtisam
Member

ibtisam's schermafbeelding
Standaard

Ik had al met de helpdesk gebeld. Die vertelde dat er weer een landelijke storing is, en ik de fabrieksinstellingen maar weer moest herstellen. (Waarom bel ik nog dat wordt een standaard antwoord.) Nou dat werkt dus niet. Maar ik hoop wel dat het snel opgelost wordt.
ibtisam is offline  
Oud 5 oktober 2009, 15:58   #5
Digitaal-TV
Junior Member

Digitaal-TV's schermafbeelding
Standaard

Alle nieuwe programma's zijn weer beschikbaar.
Digitaal-TV is offline  
Oud 11 oktober 2009, 16:24   #7
B.A.
Member

B.A.'s schermafbeelding
Standaard

Wat ik ook niet snap is waarom De Wereld Draait Door en op maandag nooit bijstaat, maar op andere dagen gewoon wel. Zelfs op zaterdag, terwijl het DWDD dan helemaal niet wordt uitgezonden.
B.A. is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - On Demand

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten