Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 6 oktober 2009, 22:06   #11
Renatus
Senior Member

Renatus's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door emmelotj Bekijk bericht
De fout ligt geheel bij Ziggo.
De man die 43.000 euro naar een verkeerde rekening overmaakte maakte ook een fout, maar de vrouw die dat geld ongevraagd ontving is nu wel bankroet omdat ze het uitgegeven heeft en nu terug moet betalen.

Deze fout is van een iets andere orde, wat ik wou aangeven is dat je in principe ook in het begin Ziggo had kunnen vertellen - gratis, via mail - dat ze een foutje hadden gemaakt. Lijkt mij persoonlijk wel zo netjes. Als ze dan nog steeds de zenders blijven doorsturen zonder factuur dan heb je het in ieder geval gemeld.

Maar goed, alles is tot een goed einde gekomen, het wordt/is een mooi seizoen dus hopelijk ga je het niet missen.
Renatus is offline  
Oud 6 oktober 2009, 22:43   #12
emmelotj
Member

emmelotj's schermafbeelding
Standaard

Hoi,

Wat jij schrijft van die 43000 euro dat is appels met peren vergelijken.
Wie zegt dat ik naar eredivisie live gekeken hebt,kan ziggo nooit hard maken. ik ga het niet missen hoor,gewoon zondag met het bord op schoot naar studio sport kijken.

gr John
emmelotj is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten