Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 4 oktober 2009, 16:01
Mart47's schermafbeelding
Mart47 Mart47 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 4 oktober 2009
Locatie: Leiderdorp Casema
Ziggo Internet: Alles in 1-extra
Berichten: 2
Standaard Alles in 1-extra,maar geen modem

Hallo Forum.

Op 14-06-2009 heb ik me aangemeld voor Alles in 1-extra,op 31-07-2009 werdt het geactiveerd,terwijl ik nog geen nieuwe modem had gekregen.De snelheid van het internet is nu ongeveer 20MB,behorende bij het Alles in 1-plus pakket.Na diversen telefoontjes met de klantenservice wanneer ik de bijbehorende modem zou krijgen,kreeg ik te horen,eind augustus,dat werdt later eind september,maar er kwam maar geen modem.Ik heb toen op 19-09-2009 een e-mail gestuurd naar het hoofd van de klantenservice mevr Martine Ferment met de vraag wanneer krijg ik de modem.Op 23-09-2009 werd ik gebeld door Ziggo,met de mededeling dat ik binnen 5 dagen de modem zou krijgen.Maar er kwam niks.Op 29-09-2009 heb ik maar weer gebeld met Ziggo,werd door verbonden met de afdeling die de modems verstuurd,kreeg alweer te horen,u krijg uw modem deze week thuis gestuurd,kreeg zelfs een track&trace nummer,zodat ik kon zien op welke dag de modem geleverd zou worden.Maar tot op heden nog geen modem.Hoe en op welke manier kan ik de modem verkrijgen?Ik weet het niet meer.Vanaf de tijd van aanmelden voor Alles in 1-extra,tot nu toe,is al bijna 4 maanden.Te gek voor woorden.

Een zeer teleurgestelde Ziggo gebruiker.

Gr,Mart

Laatst gewijzigd door Mart47; 4 oktober 2009 om 16:12
  #2  
Oud 4 oktober 2009, 16:34
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 25 september 2009
Locatie: Hoogezand/@Home
DTV: Samsung DVB-9401R
Berichten: 770
Standaard

Heb je dat Track&Trace nummer al eens opgezocht bij tnt?
__________________
Please Google your question before asking.
  #3  
Oud 4 oktober 2009, 18:15
Mart47's schermafbeelding
Mart47 Mart47 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 4 oktober 2009
Locatie: Leiderdorp Casema
Ziggo Internet: Alles in 1-extra
Berichten: 2
Standaard

Hallo Isis.

Ja hoor,elke dag wel een paar keer,maar dan krijg ik deze melding,
Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie.
Ik denk dat ze me gewoon wat voorliegen om van je af te zijn,wat anders weet ik ook niet zo gauw te verzinnen.

Gr,Mart.
  #4  
Oud 4 oktober 2009, 18:17
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 25 september 2009
Locatie: Hoogezand/@Home
DTV: Samsung DVB-9401R
Berichten: 770
Standaard

Hm... in dat geval vrees ik dat-ie idd niet onderweg is, of er is iets misgegaan met het verzenden.
(Je vult neem ik aan wel je eigen postcode erbij in he?)
Ik denk dat het het handigst is om toch weer te bellen en te vragen of ze iemand langs willen sturen die het modem voor je installeert.
__________________
Please Google your question before asking.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl