Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand

Mededelingen

Ziggo On Demand Vragen en opmerkingen over het originele Interactieve TV platform van Ziggo.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 4 oktober 2009, 14:26
rebecca's schermafbeelding
rebecca rebecca is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 4 oktober 2009
Locatie: Den Helder
Ziggo Internet: Alles in 1+ , EPX2203
DTV: Cisco
Berichten: 2
Angry Interactieve Televisie werkt NIET.

Hallo

Wij hebben Interactieve televisie bestelt. Met tv-theek uitzending gemist etc. Er is een monteur langs geweest die binnen een half uur het kastje neergezet had. De smartcard hoefte hij niet te activeren maar dat moesten wij zelf doen (vertelde hij ons). Wat zo leuk was is dat hij ook vertelde dat hij er zelf nog nooit mee gewerkt had en dus eigenlijk geen rete verstand ervan had. Nouja daar zijn we achtergekomen want het werkt niet. Fabrieksinstellingen hebben we opnieuw ingesteld. En al ik weet niet hoeveel keer de interactieve televisie opnieuw geïnstaleerd. Niks werkt. Al 25 euro uitgegeven aan helpdesks. En de muziekjes ken ik onderhand al uit me hoofd. Aangezien de monteur niets wist, hebben we later zelf naar de handleiding gekeken. Alles volgens wat er daar staat aangesloten. Helaas, het werkt nog steeds niet. Mijn preview voor film 1 is bijvoorbeeld na 3 dagen ook al verlopen (terwijl me is beloofd dat ik daar wat langer van mocht "genieten" ). Wat doen wij nou verkeerd????
  #2  
Oud 4 oktober 2009, 17:09
kakketoe's schermafbeelding
kakketoe kakketoe is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 9 augustus 2009
Locatie: Den Haag / Casema
Ziggo Internet: TV & Internet Z2
DTV: CI+ CAM
Berichten: 24
Standaard

Eerst zal je smartcard geactiveerd moeten zijn ander kun je het schudden.
En bij je status in het menu moet dan ook geactiveerd staan,staat het er niet kun je het vergeten.
Succes
  #3  
Oud 5 oktober 2009, 11:05
rebecca's schermafbeelding
rebecca rebecca is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 4 oktober 2009
Locatie: Den Helder
Ziggo Internet: Alles in 1+ , EPX2203
DTV: Cisco
Berichten: 2
Standaard

de smartcard is volgens ziggo gewoon geactiveerd
ik begrijp er niks van. maar we hebben hopelijk goed nieuws
want donderdag komt er nog een monteur die er (misschien) wel
verstand van heeft.
  #4  
Oud 5 oktober 2009, 14:28
Infje's schermafbeelding
Infje Infje is offline
Ziggo VOD Helpdesk
 
Geregistreerd: 16 september 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 247
Standaard

Ik zag inderdaad dat er een monteursafspraak gemaakt was. Even wachten tot de 8e
  #5  
Oud 9 oktober 2009, 15:24
Jam's schermafbeelding
Jam Jam is offline
Banned User
 
Geregistreerd: 7 juli 2008
Locatie: MK NH 1761ck
Ziggo Internet: alles in 1 extra Ubee [nieuwe type]
DTV: Cisco 8455DVB
Berichten: 481
Standaard

ben er klaar mee, heb het contract met Itv laten ontbinden, decoder gaat terug, ook alle extra zender pakketten opgezegd en ik ga een abbo omlaag.

zodra er een goede andere provider komt op de kabel ben ik weg bij ZIGGO.
zonde want Multikabel was een erg goed bedrijf.

vooral de onkunde en het telkens niet nakomen van afspraken van de ZIGGO kant/helpdesk hebben mij dit doen besluiten.

al weer een week enorm snelheidsverlies met mijn internet ook, ben het zat om hoge telefoonrekeningen te betalen vanwege de vele storingen en ellende die ik al bijna een jaar ondervind met verschillende producten en diensten, heb ook geen zin meer om alles weer voor de zoveelste keer te moeten herhalen en uitleggen.

geduld ?! dat is nu echt op.....
zeur ik? nee ik denk het niet als 7 mensen in mijn familie,vrienden en kennissenkring hetzelfde doen vanwege de zelfde ervaringen.
die bedrijfspolitieke spelletjes van ZIGGO tegenover de klant komen mijn neus uit.

ik kan dus niet echt constructief meer aanwezig zijn, helaas....
  #6  
Oud 9 oktober 2009, 23:26
maurice.becholz's schermafbeelding
maurice.becholz maurice.becholz is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 13 mei 2008
Locatie: Kerkrade
Ziggo Internet: Connect & Play Complete
DTV: Humax IRHD 5300
Berichten: 254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rebecca Bekijk bericht
de smartcard is volgens ziggo gewoon geactiveerd
ik begrijp er niks van. maar we hebben hopelijk goed nieuws
want donderdag komt er nog een monteur die er (misschien) wel
verstand van heeft.
kun je controleren via mijn ziggo of de smartkaart is geactiveerd. ik ging er ook vanuit dat hij geactiveerd zou zijn maar bleek helaas niet zo te zijn. dus heb het alsnog moeten doen en nu functioneerd alles goed.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand


Favorieten/bladwijzers



Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:02.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl